Olen koukussa tähän palstaan
Kommentit (15)
Odottelen positiivisia keskusteluja.
Vauva on paras. Vaimoni rakkausmaha on aivan ihana, tykkään silitellä sitä. Vauvamme oli vaimoni masussa mukana häissämme. 🤰
Vierailija kirjoitti:
Vauva on paras. Vaimoni rakkausmaha on aivan ihana, tykkään silitellä sitä. Vauvamme oli vaimoni masussa mukana häissämme. 🤰
Tui tui tui 💕
Vierailija kirjoitti:
Odottelen positiivisia keskusteluja.
Ihana pikkuinen siellä kasvaa. :) Onnea koko perheellenne. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tui tui tui 💕
TÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ 👶🏻💖🍼
Olemme kaikki yhtä suurta perhettä! Tänne kun tulee, niin täältä ei ihan noin vain lähdetäkään!
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaikki yhtä suurta perhettä! Tänne kun tulee, niin täältä ei ihan noin vain lähdetäkään!
Joo, Hotel California...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tui tui tui 💕
TÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ 👶🏻💖🍼
Vasu pois
Minäkin olen koukussa. On niin kiva jutella tarjolle asetetuista lukxuxs herkkuista ja tyyli vaatteista ja kaikesta mitä nyt mieliin joulahtaa. Mikä on muuten mieli kengänne näin keväis säillä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen koukussa. On niin kiva jutella tarjolle asetetuista lukxuxs herkkuista ja tyyli vaatteista ja kaikesta mitä nyt mieliin joulahtaa. Mikä on muuten mieli kengänne näin keväis säillä?
Sievin turvagengät on hyvät, kun saattaa tulla vielä liukkaita kelejä. Tosin 7:mää eri sorttia kenkäpari pareja kannattaa olla.
Ap
Auttakaa