Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
20141/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin aiempien suhteiden päättymiseen näkee helposti ainakin kaksi syytä. Hän on ottanut samanlaisen äidin roolin antaen armollisesti joitakin kotitöitä kuitenkin niiden tekemistä tarkasti valvoen ja toisenlaista tapaa arvostellen. Nyt näiden henkilöiden verotietojen julkistuttua on käynyt selväksi, että heillä samankokoiset tulot. Ja kun Jenni haluaa säästää omia tulojaan ja vaikka nuo ravintolalaskut pitäisi miehen maksaa kokonaan. Millaistakohan kulujen miehen maksamiksi pistämistä Jenni nyt muutenkin harrastaa mitä siis emme ole näissä lyhyissä pätkis nähneet ja mitä meno ollut aikaisemmissa suhteissa. 

Jennin kertomusten perusteella minulle on tullut kuva, että mies pikemminkin elää hänen rahoillaan eikä toisin päin. Vaikka Jenni selvästi toivoo suhdetta, jossa mies ottaa päävastuun taloudesta ja hän kodinhoidosta. 

Henk. koht. uskon nipottami

Niin tosiaan Jennin kertomusten perusteella. Mutta mikä onkaan totuus kuinka Jenni oikeasti käyttäytyy taloudellisesti miesten kanssa. Tuo valittaminen, että miehen pitäisi maksaa koko ravintolalaskun on aika paljastava. 

Vierailija
20142/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta paistaa, miten suppeita monet ihmiset ovat. Jos joku reagoi vahvasti kokemaansa, sen on pakko olla teatteria, koska itsellä ei (vielä) ole elämässä samanlaista kokemusta tai ei vain reagoi ahdistumalla yhtään mihinkään. 

Minä reagoisin tismalleen samoin Tainan asemassa. En voisi ikimaailmassa koskea Mattia, enkä antaisi hänen koskea minua. Ja kun se kuitenkin odotuksena leijuisi ilmassa kaiken aikaa, hyppisin seinille. Tekisin mitä hyvänsä vapautuakseni epätyydyttävästä kahleesta, en kykenisi syömään enkä nukkumaan ja olisin viikossa hermoraunio.

Ihmettelen, miten kukaan voisi samassa tilanteessa samoilla fiiliksillä olla tyyni?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20143/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin Sieppiä ei ole rumasti sanottu toisen ulkonäöstä. Sun pää pilaa maisemat on! Toinen kohtelee koko kauden ihan asiallisesti, toinen vääntää naama punaisena tekoitkua. Toinen oli valmis yrittämään, toinen ei ollenkaan. Jatketaanko tätä vääntämistä seuraavat 300 sivua niinkuin täällä on väännetty Jyrkiä haukkuvia viestejä?

Vierailija
20144/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityyppisiä epäonnistujapareja: - Ensinnäkin ne, joissa nainen ei pidä miestä haluttavana. Nainen ahdistuu. Kausi on kissa-hiirileikkiä, kun nainen antaa vaihtuvia selityksiä oman tilan tarpeesta ym. - Toiseksi ne, joissa mies ei pidä naista haluttavana. Useimmat miehet eivät ahdistu tästä. - Kolmanneksi ne, joissa joko nainen tai mies kelpuuttaa puolison vain lyhytaikaiseksi seksikumppaniksi mutta ei pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Kun nainen katsoo ettei mies, johon hän kyllä tuntee seksuaalista vetoa, ole "aviomiesmatskua", onko koskaan aiemmin syynä ollut niin selvästi status kuin J&J:n tapauksessa?

Tapaus 1: Nainen ei pidä miestä haluttavana. Seuraus: mies vonkaa kaikin tavoin, sovitaan, että mies odottaa signaalia naiselta. Aiheuttaa naiselle painostavan tunteen, mies alkaa olla ärtyisä.

Tapaus 2: Mies ei pidä nais

Hyvä kun korjasit, piti tietysti olla mies.

Vierailija
20145/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätähän naiset halusivat

kutsutaan tasa-arvoksi

Vierailija
20146/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla itsensä kanssa naimisissa jos haluaa,että kaikki on niin kuin itse haluaa.Miksi juuri toisen pitäisi aina muuttua ? Jos on kiva olla yhdessä,rakkaus ei kaadu lapsettomuuteen,konkurssiin,toisen kuskaamiseen,vastakkaisiin luonteisiin ym.Meiltä on konkurssin jälkeen kysytty,kuinka teille ei tullut eroa sen takia.Miksi ihmeessä eroaisimme rahavaikeuksien takia,kun tykkäämme olla yhdessä.Vaikeudet voitetaan yhdessä.Ihana elämä olisi jäänyt elämättä jos olisi joka jutusta lannistuttu ja erottu.Elämä ei ole pelkkää ruusutarhaa,täytyy osata erottaa olennainen.

Nämä parit eivät ole rakastuneita toisiinsa. 

Vierailija
20147/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on ollut sitä mieltä, että Jyrkin pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja suhtautua elämään nykyistä kunnianhimoisemmin. Opettajana työskennelleellä Jyrkillä ei ole vakituista työpaikkaa, ja hänellä ovat rahat välillä tiukilla.

Jennin mielestä perheen perustamista ei voi suunnitella tällaiselle pohjalle, sillä elämä mahdollisten lasten kanssa maksaa. Myös omistusasunto, auto, säästötili ja mökki ovat olleet Jennin puheissa. Ohjelmassa hän on kertonut, että Jyrki on lainannut häneltä rahaa, ja Jenniä on vaivannut, ettei Jyrki maksa hänen ravintolalaskuaan.

huutista mökkiki pitäs olla

Vierailija
20148/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulle kyllä on jäänyt erittäin hyvin muistiin Rosa ja Aliisa, Otto, Napakymppi-Heidi, Kaaso-Matti sun muut, jotka on diivaillu tai muuten vain kikkaillu maineelleen epäsuotuisasti. Pari näistä henkilöistä on tullut vastaan vuosien päästä ohjelmasta harrastus- tai työtoiminnassa, ja olen kyllä samantien tunnistanut, että tämähän oli se tapaus! Ja omat kaverit, jotka on ETAa seurannut, ovat muistaneet myöskin. Kyllä tuosta ohjelmasta, ja huonosta käytöksestä jää taakka aika pitkäksi aikaa harteille. Ois siis suotavaa, et asiallisesti vedettäisiin ohjelma loppuun, vaikkei kumppani miellyttäisikään täysillä. Joutuuhan työelämässäkin välillä luovimaan sosiaalisissa tilanteissa, jotka ei ihan mieleisiä itselle olisi. Ei auta alkaa parkumaan et ahdistaa tuon seura, en haluakaan leikkiä tätä leikkiä (varsinkin ku leikki ei niin kauhean pitkään kestä, muutaman viikon voisi asiallisesti ja toista kunnioittavasti käyttäytyä).

Olen samaa mieltä. Kuvaukset ovat lopulta ohi hujauksessa, ja omaa tilaa ja mitä tahansa kaipaakaan, on sen jälkeen tarjolla vaikka loppuelämän ajan. Esimerkiksi täydellinen hermoromahdus laittaa kysymään, mitkä ovat henkilön voimavarat ylipäätään missään elämän koettelemuksissa. Niitähän riittää.

Muuten kiukuttelevalla käytöksellä ei mainehaittaa itselleen kannata hankkia. Vai onko  suhtautuminen sitä, että ei ole väliä, mistä tunnetaan kunhan tunnetaan?

Vierailija
20149/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!Ei se gradu todellakaan tee ihmisestä yhtään parempaa opettajaa. Ihan muusta ne taidot riippuu.!

Juu, mutta kun se pätevyys nyt vain vaaditaan vakivirkaan. 

Kertoo se jotain ihmisestä että saattaa maaliin vaativan projektin. Itse isänä seurasin tyttären matkaa maisteriksi ja kyllä täytyy sanoa gradun luettuani ettei se todellakaan onnistu kaiken maailman elämänkoululaisilta.

Vierailija
20150/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy sääliksi Jyrkiä! Tuo nainen ei tule saamaan koskaan miestä, joka täyttää kaiken sen, mitä tässä matkan varrella on kuultu. Pitääkö ihan julkisesti mies häpäistä raha- ja työasioistakin. Tuolle prinsessalle ei riitä mikään.

Vierailija
20151/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!Ei se gradu todellakaan tee ihmisestä yhtään parempaa opettajaa. Ihan muusta ne taidot riippuu.!

Kertoo se jotain ihmisestä että saattaa maaliin vaativan projektin. Itse isänä seurasin tyttären matkaa maisteriksi ja kyllä täytyy sanoa gradun luettuani ettei se todellakaan onnistu kaiken maailman elämänkoululaisilta.

Pätevä mies(luokan)opettaja on haluttua kamaa työmarkkinoilla.

Vierailija
20152/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta paistaa, miten suppeita monet ihmiset ovat. Jos joku reagoi vahvasti kokemaansa, sen on pakko olla teatteria, koska itsellä ei (vielä) ole elämässä samanlaista kokemusta tai ei vain reagoi ahdistumalla yhtään mihinkään. 

Minä reagoisin tismalleen samoin Tainan asemassa. En voisi ikimaailmassa koskea Mattia, enkä antaisi hänen koskea minua. Ja kun se kuitenkin odotuksena leijuisi ilmassa kaiken aikaa, hyppisin seinille. Tekisin mitä hyvänsä vapautuakseni epätyydyttävästä kahleesta, en kykenisi syömään enkä nukkumaan ja olisin viikossa hermoraunio.

Ihmettelen, miten kukaan voisi samassa tilanteessa samoilla fiiliksillä olla tyyni?!?

Ok, mutta lähtisitkö itse tähän ohjelmaan jos tietäisit reagoivasi noin? Ja jos lähtisit niin miksi? 

Vierailija
20153/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oma kokemus myös yliopisto-opinnoista oli, että kaikki oli tosi helppoa, paitsi gradu. Siihen oikeasti meni hikeä, verta ja kyyneleitä ja oikeasti varmaan 90% kaikesta oppimastani tuli gradun kautta. Täällähän toki ei ole mitään tietoa siitä, onko Jykä edes koskaan aloittanut opintoja, ainoastaan se tiedetään ettei ole pätevä. 

Vierailija
20154/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Odotin Sieppiä= hyvä vitsi

Pää pois niin näkyy maisemat= rumasti sanottu.

Molemmat silti vitsejä, toiset ymmärtää  toisen vitsin ja toiset toisen.  Yhtä huonoja/hyviä vitsejä kummantin.  Nuohan kertoi, että heillä on "huono" huumori. Yrittäkää nyt ymmärtää molempien huumoria, älkääkä vain toista hakkuko. 

En pidä kumpaakaan vitsityyppiä millään tavalla hyvänä huumorina.

Erityisesti olen kiinnittänyt huomion Tainan väläyksiin, joista on puuttunut äly kokonaan. Etenkin Matin puhelimeen vastaamiseen larppaus oli oudolla tavalla täysin turhaa ja piiloilkeätä.

Vierailija
20155/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silti voisi itse asua ja viettää aikaa ihmisen kanssa kuka on noin neuroottinen. Kaiken pitää olla kontrollissa ja nimenomaan niin kuin hän haluaa. Joidenkin on vaikea ymmärtää, että on ihmisiä jotka nauttii rennosta ja välittömästä yhdessäolosta. Kotityöt ei ole se juttu johon käytetään aikaa. Perussiisteys riittää ja sen voi saavuttaa monella tavalla. Rahaa ei hillota purkkeihin vaan käytetään tässä ja nyt, koska tulevaisuudessa sille ei ehkä ole tarvetta. Elämä voi loppua jo huomenna. Minulle Jennin elämäntyyli on paljon vieraampi kuin Jyrkin välittömyys ja hetkessä eläminen. Asian voi nähdä näinkin eikä niin, että Jyrki olisi jotenkin huonompi painos kun ei ole yhtä kiinnostunut kontrollista.

Jokainen tietty tyylillään, mutta itse en voisi enkä haluaisi elää päivääkään Jennin asunnon tyylisessä "museossa" jossa jokaisella esineellä on millin tarkka paikkansa ja ilmassa näkymättömänä leijuvat Älä koske kyltit. Enkä voisi enkä haluaisi elää päivääkään Jennin kaltaisen ihmisen kanssa, jonka jatkuva paheksunta "väärin" tehtyjen asioiden takia leijuisi ilmassa kuin paksu, hengitystiet täyttävä savu. Ilmassa leijuisi myös jatkuva arvostelu siitä, että en tuo tarpeeksi rahaa toisen halujen täyttämiseksi. Hyi kamala, minä poistuisin paikalta, mahdollisimman nopeasti jonnekin, jossa ilma olisi taas puhdasta ja olisi helppo hengittää.

Vierailija
20156/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo malisen valmennusopit toiminu

Vierailija
20157/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kumpaakaan vitsityyppiä millään tavalla hyvänä huumorina.

Erityisesti olen kiinnittänyt huomion Tainan väläyksiin, joista on puuttunut äly kokonaan. Etenkin Matin puhelimeen vastaamiseen larppaus oli oudolla tavalla täysin turhaa ja piiloilkeätä.

Mulla on Tainasta käsitys ettei ole kauheasti seurustellut ja on aika kokematon. Ehkä odottaa jotain prinssiä. Se ettei se vielä ole löytynyt ei merkitse sitä että se koskaan löytyisi:)

Vierailija
20158/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta lähtisitkö itse tähän ohjelmaan jos tietäisit reagoivasi noin? Ja jos lähtisit niin miksi?

Kukaan ei ole kieltänyt Tainaa tuntemasta aviomiestä kohtaan niin kuin tuntee. Siitä ei ole kysymys. Taina ei osannut lainkaan ennakoida, mitä ohjelmanteko on. Varmasti rasittavaa mutta tuollaista romahdusta ei ole aiemmin katsojille tarjoiltu. 

Vierailija
20159/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Juurikin näin. 

Veit sanat suustani! 

Taina on kauden paras vedättäjä-asiantintijoitakin vei 6-0

Ja joku kävi poistattamassa sen mun kommentin jossa sanoin, että Taina näytteli oscarin arvoisesti! Sanotaan se sitten niin kauan uudelleen, että sen annetaan olla. Tainaa ei miellyttänyt pää pilaa maiseman-mies. Halusi keinolla millä hyvänsä pois ohjelmasta. Siispä pystyyn varsinainen itkushow. Ahdistaa ja on niin turvaton olo. Tuherretaan itkua lisää kunnes "asiantuntijat" osti tän esityksen ja Taina päästettiin pois tästä avioliitto sopimuksesta jonka teki. Sitten neiti muhkupanta ilmestyy seuraavassa jaksossa haastatteluun omahyväinen, ivallinen hymy naamalla onnistuneen vedätyksen jälkeen. Kaikkien kausien sikamaisin veto!

Ja tämänkin kommentin Tainan kaverit poistatti.

Vierailija
20160/30018 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainan seurusteluista. Hänellä oli noin neljän vuoden "eheyttävä" suhde ikävuosina 19 - 23. Sen jälkeen hän on ollut sinkkuna, vaikka joitain lyhyitä suhteita on ollut.

Näin Mtv-uutisten esittelyjutun mukaan.

Eli ei hän aivan kokematon ole.

Ketju on lukittu.