Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla itsensä kanssa naimisissa jos haluaa,että kaikki on niin kuin itse haluaa.Miksi juuri toisen pitäisi aina muuttua ? Jos on kiva olla yhdessä,rakkaus ei kaadu lapsettomuuteen,konkurssiin,toisen kuskaamiseen,vastakkaisiin luonteisiin ym.Meiltä on konkurssin jälkeen kysytty,kuinka teille ei tullut eroa sen takia.Miksi ihmeessä eroaisimme rahavaikeuksien takia,kun tykkäämme olla yhdessä.Vaikeudet voitetaan yhdessä.Ihana elämä olisi jäänyt elämättä jos olisi joka jutusta lannistuttu ja erottu.Elämä ei ole pelkkää ruusutarhaa,täytyy osata erottaa olennainen.
Nämä parit eivät ole rakastuneita toisiinsa.
Kuitenkin Jyrki ja Jenni viihtyvät hyvin yhdessä,siksi kannattaa odottaa ja erottaa olennainen epäolennaisesta.Ohjeman lähtökohta on jo väärä ,että mennään naimisiin ennenkuin
Ei minusta pidä takertua siihen että mennään naimisiin. Kyllä ohjelma pitää nähdä korkeintaan tiiviinä tutustumisena ja kuten ennen yhdessä asumisen. Nyt ei edes tiivis tutustuminenkaan naisille sovi eik oikein tutustuminenkaan. Kettuilua on sitten ollut sitäkin enemmän. Eipä ihme, että pysyvää suhdetta eivät ole löytäneet aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla itsensä kanssa naimisissa jos haluaa,että kaikki on niin kuin itse haluaa.Miksi juuri toisen pitäisi aina muuttua ? Jos on kiva olla yhdessä,rakkaus ei kaadu lapsettomuuteen,konkurssiin,toisen kuskaamiseen,vastakkaisiin luonteisiin ym.Meiltä on konkurssin jälkeen kysytty,kuinka teille ei tullut eroa sen takia.Miksi ihmeessä eroaisimme rahavaikeuksien takia,kun tykkäämme olla yhdessä.Vaikeudet voitetaan yhdessä.Ihana elämä olisi jäänyt elämättä jos olisi joka jutusta lannistuttu ja erottu.Elämä ei ole pelkkää ruusutarhaa,täytyy osata erottaa olennainen.
Nämä parit eivät ole rakastuneita toisiinsa.
Nämä parit eivät edes anna mahdollisuutta sille rakastumiselle! Eivät edes yritä tutustua toiseen. Sitä voi pikkuhiljaa kiintyä ihmiseen, jonkalaista ei ole aikaisemmin osannut ajatella
joskus saattaa kokea jotkut ihmiset suorastaan vastenmieliseksi eli karvat nousee pystyyn, se on alitajuntainen juttu ja sitä kannattaa uskoa. Ihan turhaa siinä on yrittää kelkkaa kääntää ja omaa intuitiota sammuttaa. Toki aika hazardia kyllä osallistua tähän ohjelmaan kun pariksi voi osua kuka tahansa.
Jenni oli alkuun vähän ärsyttävä sen kikatuksen kanssa. Hyvä , että oli sitä seksiä. Sitten alkaa arki ja kaikki menee päin peetä. Ei se suhde siihen kaadu jos vähän joustaa siitä siivoamisesta. Koti pitää olla siisti joo. Jos liikaa valittaa ja määräilee jotkut miehet ei jaksa katsoa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!Ei se gradu todellakaan tee ihmisestä yhtään parempaa opettajaa. Ihan muusta ne taidot riippuu.!
Juu, mutta kun se pätevyys nyt vain vaaditaan vakivirkaan.
Kertoo se jotain ihmisestä että saattaa maaliin vaativan projektin. Itse isänä seurasin tyttären matkaa maisteriksi ja kyllä täytyy sanoa gradun luettuani ettei se todellakaan onnistu kaiken maailman elämänkoululaisilta.
Pätevä mies(luokan)opettaja on haluttua kamaa työmarkkinoilla.
No niin näyttää olevan noiden tulotietojen perusteella myös tutkinnon loppuu suorittamaton miesopettajakin vieläpä pienemmässä kaupungissa ja autottomana työpaikat olleet pienellä alueella. Pkseudulla hyvillä julkisen liikenteen kanssa töitä riittää todella hyvin myös ilman virallista loppuun tehtyä tutkintoa. Ja näyttää noita tutkinnon suorittaneitakin opettajia olevan samanlaisella työtilanteella Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni oli alkuun vähän ärsyttävä sen kikatuksen kanssa. Hyvä , että oli sitä seksiä. Sitten alkaa arki ja kaikki menee päin peetä. Ei se suhde siihen kaadu jos vähän joustaa siitä siivoamisesta. Koti pitää olla siisti joo. Jos liikaa valittaa ja määräilee jotkut miehet ei jaksa katsoa sellaista.
Kukaan mies ei siedä tuota Jennin turanniutta kotona ja näköjään sen ulkopuolellakin. Kun Jyrki ehdottaa että noin voisi laittaa nämä tavarat terassilla, niin Jenni kiehahtaa oikein kunnolla. Mitä ihmettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei siedä tuota Jennin turanniutta kotona ja näköjään sen ulkopuolellakin. Kun Jyrki ehdottaa että noin voisi laittaa nämä tavarat terassilla, niin Jenni kiehahtaa oikein kunnolla. Mitä ihmettä
Jennin kotona ollaan ja Jenni on samaisella terassilla ennenkin emännöinnyt vieraita.
Kaikenlaisia ihmisiä on tässä ohjelmassa nähty, mutta kukaan ei voita pyörä-Petriä.
"Mahtuukohan mun pyörä sinne?"
"Onkohan mun pyörä vielä siellä, ettei vaan oo kukaan ottanu?"
"Näkeekö mun pyörää siitä ikkunasta?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi fiksua olla ohjelma loppuun asti, vaikka ei nyt unelma täyttynytkään.
Ei kukaan asiantuntijoiden valitsemista voi ollamikään hirviö.
On loukkaavaa ja toisen mainetta mollaavaa jättää hänet julkisesti, kuten Taina teki.
Tainan kohdallahan taisi olla kyse siitä, että hänen terveytensä oli vaakalaudalla. Tuskin Mattikaan ajattelee heidän taipaleensa päättymistä nolona itselleen.
Jos olisin Matin housuissa, niin pieni nolotus kävisi aina kun joudun laittamaan viralliseen lomakkeeseen tai vaikka vaan seuranhakuilmoitukseen rastin ruutuun Eronnut. Eikä niinkään koska tuli lähdettyä riskin sisältävään kokeiluun, vaan koska se kokeilu jäi itsestä riippumattomasta syystä ihan lähtötelineisiin.
Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla vielä uudelleen millaisia valoja nämä parit lukivat toisilleen vihkipäivänä ja miten ne näyttävät käytännössä toteutuneen.
Ja mitä oli niissä ääniviesteissä ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kieltänyt Tainaa tuntemasta aviomiestä kohtaan niin kuin tuntee. Siitä ei ole kysymys. Taina ei osannut lainkaan ennakoida, mitä ohjelmanteko on. Varmasti rasittavaa mutta tuollaista romahdusta ei ole aiemmin katsojille tarjoiltu.
Sen valintaprosessin ideanahan on löytää sellaiset osallistujat, joissa olisi potentiaalia. Tavallisia ihmisiä, joilla ei ole suurempia skitsoja tai ongelmia ja jotka ovat valmiita kohtaamaan uuden puolison sokkona. Ja siinähän tuotanto on epäonnistunut täydellisesti! On prosesseissa jotain vikaa, jos sinne pääsee ihmisiä jotka eivät osaa ennakoida, mitä ohjelmanteko on! On väärin molempia puolisoita kohtaan ottaa mukaan sellainen osallistuja, joka romahtaa pienestä eikä kykene edes yrittämään ja jolla ei ole itsetuntemusta tipan vertaa. Tuotannon täytyy nyt kyllä mennä itseensä, vaihtaa asiantuntijat ja muutta
Loppukarsinnassa olevat pitäisi lähettää ohjelmalliselle yönylimatkalle naapurikaupunkiin random tyypin kanssa ja katsoa alkaako tulla paineistumista ja oman tilan tarvetta.
Tainan terveys oli siis vaakalaudalla. Ihmeesti vaahtokarkkijuhannuksena Repovedellä hän ei kuitenkaan esiintynyt kyynelissä uitetuin turvonnein kasvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi fiksua olla ohjelma loppuun asti, vaikka ei nyt unelma täyttynytkään.
Ei kukaan asiantuntijoiden valitsemista voi ollamikään hirviö.
On loukkaavaa ja toisen mainetta mollaavaa jättää hänet julkisesti, kuten Taina teki.
Tainan kohdallahan taisi olla kyse siitä, että hänen terveytensä oli vaakalaudalla. Tuskin Mattikaan ajattelee heidän taipaleensa päättymistä nolona itselleen.
Jos olisin Matin housuissa, niin pieni nolotus kävisi aina kun joudun laittamaan viralliseen lomakkeeseen tai vaikka vaan seuranhakuilmoitukseen rastin ruutuun Eronnut. Eikä niinkään koska tuli lähdettyä riskin sisältävään kokeiluun, vaan koska se kokeilu jäi itsestä riippumattomasta syystä ihan lähtötelineisiin.
Mä Mattina tekisin pikku koosteen Tainan valituista paloista, kaikki sen pään aukomiset ja sitten se tekoitku ja lopuksi Tainan ivallinen hymy. Sen pitäsin aina mukana puhelimelle tallennettuna ja näyttäisin klipin kaikille asiaa ihmetteleville/ siitä jotain kysyville. Tässä mun ex-vaimo 😁
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia ihmisiä on tässä ohjelmassa nähty, mutta kukaan ei voita pyörä-Petriä.
"Mahtuukohan mun pyörä sinne?"
"Onkohan mun pyörä vielä siellä, ettei vaan oo kukaan ottanu?"
"Näkeekö mun pyörää siitä ikkunasta?"
Voi kunpa olisin nähnyt. Mutta hän ei tainnut olla ilkimys.
Vierailija kirjoitti:
Lisää Tainan vitseiksi verhotuista ilkeistä dissauksista:
Kun he lähtivät vaellusretkelle ja kuumalle lähteelle, jopa kahteen kertaa piti vitsailla Matin uimataidottomuudesta., Ettei Matti nyt vain hukkuisi, hah hah.
Pakko tunnustaa, että syyllistyn itsekin piruilemaan mieheni uimataidottomuudesta. Olen sitä mieltä, että vanhempiensa laiskuutta etteivät pitäneet huolta lapsensa uimaan oppimisesta. Jostain syystä uimataidottomuudesta riittää juttua. Ihan ystävällistä piruilua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tainan seurusteluista. Hänellä oli noin neljän vuoden "eheyttävä" suhde ikävuosina 19 - 23. Sen jälkeen hän on ollut sinkkuna, vaikka joitain lyhyitä suhteita on ollut.
Näin Mtv-uutisten esittelyjutun mukaan.
Eli ei hän aivan kokematon ole.
Mikä ihme on "eheyttävä" suhde? Jos olet lähtökohtaisesti niin he...tin rikki, että muiden ihmisten tehtävä on ainoastaan eheyttää, kannatella ja kävellä munankuorilla, niin todellakaan paikka ei ole tv-ohjelmassa etsimässä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä eräretkelläkin Tainan piti aukoa päätä tyyliin "onhan Matti puualan ammattilainen" kun Masa pilkkoi puita. Itse asiassa Taina on koko ajan pitänyt pientä piikittelyä Mattia kohtaan. Ilkeä akka, toivottavasti ja luultavastikin jää vanhaksipiiaksi.
No tuosta en itse ainakaan löydä mitään piikkiä. Enemmän vaan "heh, nythän vasta tajusin että itse olen tässä isompi amatööri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti voisi itse asua ja viettää aikaa ihmisen kanssa kuka on noin neuroottinen. Kaiken pitää olla kontrollissa ja nimenomaan niin kuin hän haluaa. Joidenkin on vaikea ymmärtää, että on ihmisiä jotka nauttii rennosta ja välittömästä yhdessäolosta. Kotityöt ei ole se juttu johon käytetään aikaa. Perussiisteys riittää ja sen voi saavuttaa monella tavalla. Rahaa ei hillota purkkeihin vaan käytetään tässä ja nyt, koska tulevaisuudessa sille ei ehkä ole tarvetta. Elämä voi loppua jo huomenna. Minulle Jennin elämäntyyli on paljon vieraampi kuin Jyrkin välittömyys ja hetkessä eläminen. Asian voi nähdä näinkin eikä niin, että Jyrki olisi jotenkin huonompi painos kun ei ole yhtä kiinnostunut kontrollista.
Jokainen tietty tyylillään, mutta itse en voisi enkä haluaisi elää päivääkään Jennin asunnon tyylisessä "museossa" jossa jokaisella esineellä on millin tarkka
Minulla taitaa olla vielä siistimpi ja tarkempi huusholli kuin Jennillä eikä minua ole koskaan pidetty omituisena. Huusholli pysyy järjestyksessä, kun siitä pitää huolta ja laittaa kaikki tavarat niille kuuluville paikoille. Ei tarkoita , että yötä päivää siivosin, en vaan päästä kämppää epäjärjestykseen ei likaiseksi. Joka päivä, kun tekee tietyt asiat ja joka viikko jotkut muut asiat, niin koti on kyllä pienellä vaivalla aina tiptop. Jos makaa viikon tekemättä mitään, niin siitähän on suursiivous edessä. Pienillä toimilla saa aikaa hyviä asioita eikä synny kaaosta eikä tunnetta, että väsyy siivouksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää Tainan vitseiksi verhotuista ilkeistä dissauksista:
Kun he lähtivät vaellusretkelle ja kuumalle lähteelle, jopa kahteen kertaa piti vitsailla Matin uimataidottomuudesta., Ettei Matti nyt vain hukkuisi, hah hah.
Pakko tunnustaa, että syyllistyn itsekin piruilemaan mieheni uimataidottomuudesta. Olen sitä mieltä, että vanhempiensa laiskuutta etteivät pitäneet huolta lapsensa uimaan oppimisesta. Jostain syystä uimataidottomuudesta riittää juttua. Ihan ystävällistä piruilua kuitenkin.
Jos vanhemmat laiminlyövät lapsensa uimaan opettamisen, onkin tosi hyvä idea piruilla siitä sille lapselle. Hyvä pelisilmä, en muuta sano.
Ai ai keljuiliko Taina Matille sen uimataidottomuudesta ? Muijan pitäisi noin muutenkin harjoitella sanomaan anteeksi. Ohjelmaan kun lähti varmasti tiesi mitä on edessä. Älä ole mykkä vaan sano rehellisesti sorry ei nappaa.