Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Jennin ja Jyrkin ongelmat johtuu osittain siitä, että he asuu vain Jennin asunnossa ja juuri Jennin asunnossa. Jenni on laittanut kotinsa kauniiksi ja aika täydellisen siistiksi ja järjestetyksi (ja ei siinä mitään, kaunistahan sellainen on). Ja ymmärrettävästi hän ei halua, että koti huononee avioliiton takia, ei ole enää kaunis, ei enää siisti. Toisaalta (edelleen hyvin ymmärrettävästi) hän ei halua joutua siivoamaan toisen aikuisen jatkuvasti aiheuttamaa sotkua siellä. Eli jos asuvat Jennin luona on Jyrkin käytännössä pakko sopeutua siihen, että täällä ei ensinnäkään sotketa jättämällä likaisia kalsareita hujanhajan, ja siihen, että omat jäljet (astiat, karvat, sormenjäljet, tahmaroiskeet, leivänmurut jne) täytyy siivota joka päivä mukisematta, jotta asunnon alkuperäinen siisteystaso ja kauneus ja viihtyisyys säilyy. Luulen, että jos he olisi asuneet kuvausten ajan Jyrkin asunnossa, niin Jenni ei olisi juurikaan pingottanut ja komenne
Eikö tuotannon rahat riittäneet tai eikö sponssisopimuksia saatu tehtyä, jotta J&J olisi päässeet uuteen yhteiseen asuntoon, kuten Karl&Venla aiemmin? Olis helpompaa, kun Jennillä ei olis niin suurta tunnesidettä asuinpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on laadukastakin tosi-tv:tä tarjolla Kapen keittiökaappauksen merkeissä. Siinä on äijä paikallaan. Ei mikään pinkeissä pikkuhuosuissa persettään keikuttava muunsukupuolinen pelle.
Kapea voi tosiaan kutsua mieheksi. Näitä tämän sarjan neitejä ei kylläkään.
Kape olisi osallistujana sanonut näille sarjan ahdistujanaisille " sanos ny suoraan mikä mättää, että päästään eteenpäin...ei tällaista jaksa kukaan kauaa" nää sarjan miehet on neitejä, jotka vain vikisee ja pelkää sanoa yhtään mitään vastaan.
No itse olen nainen ja sanon aina suoraan mikä mättää. Ja en mitenkään pahasti vaan niin kuin asiat on. Jos vaan mökötetään, puhutaan ympäripyöreästi ahdistuksesta ei toinen voi tietää missä mennään. Moni mies on ihmetell
Tuohon ohjelmaan, kun osallistuisit, saisit kaikken vihat niskaasi:D Ei sovi sanoa heti ensivikoilla suoraan , että sori, ei kiinnosta, koska pitää yrittää kiinostua loppun asti. Samoin , jos menisit suoraan sanomaan, että oot sen verran erikoisen/ei minun makuun näköinen (ei tietenkään millään pahalla, vaan ihan nätisti sanoisit) ettei voi kiinnostua niin sekin olisi pahasta. Vaikka täällä huudetaan suoran puheen perään, niin sitten, kun joku puhuu suoraan siitä nousee kamala poru, että miksi se nyt noin meni sanomaan.
Joo joo suoraan voi sanoa kauniistikin, mutta silloin se toinen ei välttämättä ymmärrä. Ei oikein mitenkään voi sanoa toiselle joka odottaa suhteelta paljon, että kiitos vaan oot ihan ok ja ihana, mutta ei kiitos. Aina silti satuttaa sitä toista. Ei tietenkään silloin, jos sitä toistakaan ei yhtään kiinnosta. Ja sitten sut haukutaan, koska pahoitit kultapojan mielen, vaikka toinen on niiiin ihana.
Teetpä täällä niin tai näin, aina haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista! Vieläkin täällä jauhetaan tota samaa Jyrki, Jenni ja raha-asiaa. Täällä ei saa kirota, mutta onhan se "#"&&%%#% ettei ole muuta tekemistä kuin jankuttaa yli 200 sivua yhtä ja samaa. Jos ei ole mitään uutta sanottavaa enää, niin menkää vaikka ulos, siellä on ihan hyvä sää ja antakaa tilaa niillekin ihmisille jotka täällä haluaisi keskustella muustakin!
No mitäs muuta keskusteltavaa tässä sarjassa enää on?
No jauhetaanhan täällä Jyrkin kalsareistakin paljon. Kova on likaamaan kalsareitaan.
Eiköhän ne meillä kaikilla likaannu joka pv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on laadukastakin tosi-tv:tä tarjolla Kapen keittiökaappauksen merkeissä. Siinä on äijä paikallaan. Ei mikään pinkeissä pikkuhuosuissa persettään keikuttava muunsukupuolinen pelle.
Kape olisi osallistujana sanonut näille sarjan ahdistujanaisille " sanos ny suoraan mikä mättää, että päästään eteenpäin...ei tällaista jaksa kukaan kauaa" nää sarjan miehet on neitejä, jotka vain vikisee ja pelkää sanoa yhtään mitään vastaan.
Uskoisin että Matti just on sanonut suoraan, ja sit se on ollut liikaa Tainalle...
Nyt kyllä kiinnostaa. Mitä se Matti on sanonut suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 eta-paria on edelleen yhdessä. Paras kausi on ollut 8. tuotantokausi, jonka neljästä parista kolme on edelleen yhdessä. Ekan kauden pari on viettänyt jo kymmenettä hääpäiväänsä. Eli on ollut paljon onnistumisiakin.
Vau! Mahtava kuulla!
Mutta myös eronneet. Kuten kaksikin pariskuntaa, joille syntyi lapsiakin. Toinen pareista oli mukana myös ohjelmassa, jossa etsittiin asuntoa sokkona.
Mikäs se toinen lapsen saanut eropari onkaan? (Asuntoa katsomassa olleet Antin ja kolean vaimonsa muistan kyllä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin vaikuttaa siltä, että on omasta mielestään aikamoinen saalis. Miksi ei sitten ole jo sitä unelmasuhdetta, vaan kaikki on ennenkin kaatunut? Ihan tavallisen näköinen ja tuloinen ihminen itse. Ainoastaan julkkis isä erottaa, onko sitten elänyt prinsessan elämää lapsena.
Haluaa olla rikkaan miehen edustusvaimo, jolle ostellaan timantit ja matkat ja käytetään hienoissa ravintoloissa. Tuollaiset sokerimiehet vaan nykyään deittaillee monesti nuoria naisia kepeillä tarkoitusperillä. Harmi kun Hjallis ja Sukarikin on varattuja.
Kaiken pitää mennä pilkuntarkasti hänen mielensä mukaan kotona ja missään ei saa olla yhtään pölyhiukkasta. Aika harva jaksaa asua noin, en viihtyisi kumppanin kanssa joka millintarkasti suorittaa ja siivoaa kotonakin kaiken yhteisajan.
Amen to this. Tässä analyysissä oli kaikki.
Tässä oli tosiaan melkein kaikki. Lisäyksenä vielä se, että toiselle ihmiselle ilkeällä tavalla vinoilu, sen kumppanin selkeä halventaminen ystäville/ katsojille ei kaunista ketään ihmistä. Päinvastoin! Naamion alta tuli esiin ruma ihminen, sisäisesti, eikä siinä ulkoisessa olemuksessakaan ole mitään niin hienoa, että olisi varaa ylentää itsensä jumalattaren jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä edelleen ihmettelen miten Lari on aikanaan hakenut tonne. Pitkä, raamikas, sanavalmis ja suht varakaskin akateeminen mies. Miksei hän vain poiminut baarista / lähikaupasta haluamaansa?
Lari on raamikas ja hyväkäytöksinen. Mutta se ääni....jotenkin ontto
Niillähän oli samanlaiset äänet, Larilla ja vaimollaan. Muuta ulkoista yhteistä ei sitten ollutkaan, mutta eipä tuo (yhteen)menoa haitannut.
Jenni on ihan kivan näköinen ja oloinen, elämänhallinta kunnossa. En silti voisi itse asua ja viettää aikaa ihmisen kanssa kuka on noin neuroottinen. Kaiken pitää olla kontrollissa ja nimenomaan niin kuin hän haluaa. Joidenkin on vaikea ymmärtää, että on ihmisiä jotka nauttii rennosta ja välittömästä yhdessäolosta. Kotityöt ei ole se juttu johon käytetään aikaa. Perussiisteys riittää ja sen voi saavuttaa monella tavalla. Rahaa ei hillota purkkeihin vaan käytetään tässä ja nyt, koska tulevaisuudessa sille ei ehkä ole tarvetta. Elämä voi loppua jo huomenna. Minulle Jennin elämäntyyli on paljon vieraampi kuin Jyrkin välittömyys ja hetkessä eläminen. Asian voi nähdä näinkin eikä niin, että Jyrki olisi jotenkin huonompi painos kun ei ole yhtä kiinnostunut kontrollista. Erilaisuus voisi rikastaa heidän kummankin elämää, jos sitä osaa arvostaa eikä yritä muuttaa toista itsen kaltaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää kuinka asiantuntija katkaisi Matin ja Tainan kokeilun ja samaan aikaan Hai on tosi pulassa.
Hai ja Annan kokeilu olisi pitänyt päättää jo ennen juhannusta.
Hai parka. Minkälaiset jäljet tästä jäikään hanelle.
No jossei Hai ole valittanut asiantuntijoille mitään?
Anna on käyttäytynyt huonosti, mutta ei Hai silti näytä siltä, että hänellä olisi samalla lailla vaikeaa kuin Tainalla on olut.
Eikä näitä "kokeiluja" asiantuntijan päätöksellä lopettaa voi. Se on puoliso itse vain, joka voi eroa hakea, eikä siihen voida ulkopuolelta määrätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit alttarilla on syytä lopettaa, ei vaan toimi.
Ei sitä lopettaa tarvitse, muuttaa vain.
Formaattia tuskin voi kauheasti muuttaaw, koska se formaatti on muualta ostettu. Pitäisi sitten tehdä joku aivan uusi versio.
Onhan tuo varsin erilainen muissa maissa, lähtien siitä, että muutetaan yhteen samantien.
Kyllähän Suomesakin aikaisemmin on asuttu yhdessä, mutta nyt sitten jostakin syystä menty siihen, ettei se olekaan pakollista. Ehdotan paluuta aikaisempaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Erityyppisiä epäonnistujapareja: - Ensinnäkin ne, joissa nainen ei pidä miestä haluttavana. Nainen ahdistuu. Kausi on kissa-hiirileikkiä, kun nainen antaa vaihtuvia selityksiä oman tilan tarpeesta ym. - Toiseksi ne, joissa mies ei pidä naista haluttavana. Useimmat miehet eivät ahdistu tästä. - Kolmanneksi ne, joissa joko nainen tai mies kelpuuttaa puolison vain lyhytaikaiseksi seksikumppaniksi mutta ei pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Kun nainen katsoo ettei mies, johon hän kyllä tuntee seksuaalista vetoa, ole "aviomiesmatskua", onko koskaan aiemmin syynä ollut niin selvästi status kuin J&J:n tapauksessa?
Tapaus 1: Nainen ei pidä miestä haluttavana. Seuraus: mies vonkaa kaikin tavoin, sovitaan, että mies odottaa signaalia naiselta. Aiheuttaa naiselle painostavan tunteen, mies alkaa olla ärtyisä.
Tapaus 2: Mies ei pidä naista haluttavana. Seuraus: nainen saa taatusti olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni näytti ohjelman alussa iloiselta, hehkuvan energiseltä ihmiseltä, mutta nyt kun on Jyrkin kanssa, kaikki se ilo ja energia näyttää lähteneen hänestä pois. Ei ole oma itsensä Jyrkin kanssa.
Onpa jännää, kun kaikki naiset eivät olekkaan omia itsejään miesten kanssa, silloin kun näyttävät negatiivisia puolia itsestään. Nyt Jenni ja aiemmin Anna väitti ettei ollut oma itsensä siinä alkukauden tylytyksessään. Kumpikin sukupuoli voi näytellä kivempaa kuin on siis myös naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää kuinka asiantuntija katkaisi Matin ja Tainan kokeilun ja samaan aikaan Hai on tosi pulassa.
Hai ja Annan kokeilu olisi pitänyt päättää jo ennen juhannusta.
Hai parka. Minkälaiset jäljet tästä jäikään hanelle.
No jossei Hai ole valittanut asiantuntijoille mitään?
Anna on käyttäytynyt huonosti, mutta ei Hai silti näytä siltä, että hänellä olisi samalla lailla vaikeaa kuin Tainalla on olut.
Eikä näitä "kokeiluja" asiantuntijan päätöksellä lopettaa voi. Se on puoliso itse vain, joka voi eroa hakea, eikä siihen voida ulkopuolelta määrätä.
Tämä. Hailla varmasti oli vaikeita tunteita mutta hän vaikuttaa kypsältä ja tasapainoiselta, osasi pitää paikkansa kasassa. Ihmettelisin jos ei miettinyt keskeyttämistä. Itse olin jo ihan varma että nämä ei ohjelman loppuun asti selviä. Yllättäen nyt on ollut paljon mukavampaa ja uskon, että jatkavat ohjelman loppuun. 50/50 jatkavatko sen jälkeen. Jos olo on ok kuvausten aikana niin omasta mielestäni kannattaisi katsoa asiaa kameroiden sammuttua. Jos 1 kk kuvausten jälkeen ei vieläkään ole mitään, sitten kannattaa suosiolla lopettaa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kämppää noin yleensä tarvitse edes juurikaan siivota sen enempää jos laittaa tavarat siihen mistä ne otti ja siivoaa jälkensä ruuanlaiton ja syömisen jälkeen. Vähän välillä pyyhitään pölyjä ja imuroidaan. Kylppäri silloin tällöin.
Mulla taas toisinpäin. Kylppäri on kodin siivottomin tila, sitä putsaan eniten. Sen jälkeen tietenkin keittiön ruuanlaittopaikka, jota siivoan ns. jatkuvasti kokkauksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni näytti ohjelman alussa iloiselta, hehkuvan energiseltä ihmiseltä, mutta nyt kun on Jyrkin kanssa, kaikki se ilo ja energia näyttää lähteneen hänestä pois. Ei ole oma itsensä Jyrkin kanssa.
Noin käy kun pariutuu mieslapsen kanssa. Nimim. kokemusta on. Eron jälkeen se hehku ja iloisuus tulee takaisin.
Noin käy, kun naamio on tipahtanut lattialle.
Sama näkyy täälläkin pyrkimyksenä kääntää Jennin huono käytös Jyrkin syyksi.Tämä! Ihan vimmatusti koitetaan kaikki keskustelu Tainan ja Jennin huonosta käytöksestä hiljentää jankuttamalla useita satoja sivuja Jyrkistä ja rahasta! Se ei poista olemassa olevaa tosiasiaa, että kaikki ohjelman naiset kohtelivat miehiään toinen toistaan huonommin. Tainan käytös kaiken li
Äh. Luulet vain. Ei Jyrkin raha-asioista keskustelemalla mitään yritetä vaientaa, vaan niistä keskustellaan, koska ne kiinnostavat. Kyllä tässä ketjussa voi keskustella monesta asiasta samaan aikaan! Ei tarvitse edetä niin, että ensin kaikilla on teemana muhkupanta, sitten käsittelemme yhdessä Jyrkin raha-asiat, ja lopuksi on vaimojen huono käytös miehiään kohtaan.
Olen keskustellut Jyrkin raha-asioista. Olen taivastellut rouvien käytöstä. Miten se voi olla mahdollista, että repeän kumpaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännää, kun kaikki naiset eivät olekkaan omia itsejään miesten kanssa, silloin kun näyttävät negatiivisia puolia itsestään. Nyt Jenni ja aiemmin Anna väitti ettei ollut oma itsensä siinä alkukauden tylytyksessään. Kumpikin sukupuoli voi näytellä kivempaa kuin on siis myös naiset
En tiedä sinusta mutta minä ainakaan en ole oma itseni ensimmäiset 1-1,5 vuotta suhteesta. Mies/parisuhde tuo minussa esiin puolia, joita sinkkuna ollessa ei ole. Asia jopa ahdistaa minua vähän sillä tykkään enemmän itsestäni sellaisena kun olen sinkkuna. Miehen syytä tämä ei ole - hormonit vain tekevät minusta neuroottisemman ja minun on vaikea nauttia esim työstä ja harrastuksista samalla tavalla. Olen normaalisti tyyni, nautin tekemisestä ja kykenen keskustelemaan vaikeistakin asioista pääosin rakentavasti. Parisuhteessa olen selvästi epävakaampi. Kun alkuhuuma laantuu, myös nämä "oireet" helpottavat.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on ihan kivan näköinen ja oloinen, elämänhallinta kunnossa. En silti voisi itse asua ja viettää aikaa ihmisen kanssa kuka on noin neuroottinen. Kaiken pitää olla kontrollissa ja nimenomaan niin kuin hän haluaa. Joidenkin on vaikea ymmärtää, että on ihmisiä jotka nauttii rennosta ja välittömästä yhdessäolosta. Kotityöt ei ole se juttu johon käytetään aikaa. Perussiisteys riittää ja sen voi saavuttaa monella tavalla. Rahaa ei hillota purkkeihin vaan käytetään tässä ja nyt, koska tulevaisuudessa sille ei ehkä ole tarvetta. Elämä voi loppua jo huomenna. Minulle Jennin elämäntyyli on paljon vieraampi kuin Jyrkin välittömyys ja hetkessä eläminen. Asian voi nähdä näinkin eikä niin, että Jyrki olisi jotenkin huonompi painos kun ei ole yhtä kiinnostunut kontrollista. Erilaisuus voisi rikastaa heidän kummankin elämää, jos sitä osaa arvostaa eikä yritä muuttaa toista itsen kaltaiseksi.
Samaa mieltä tuosta neuroottisuudesta siivouksessa ja ennen kaikkea ettei hyväksy toisen ihmisen tapaa tehdä se. Kertoo olleensa äidin roolissa jo aiemmissakin suhteessa eli ei tosiaankaan ole kiinni pelkästään Jyrkistä. Jenni haluaa hillota purkkiin rahaa ja näyttääpä haluavan osin tehdä sen miehen kustannuksella, kun romanttiduiteen vedoten haluaa miehen maksavan ravintolalaskun kokonaan. Noillahan näyttää olevan suhtsamanlaiset tulot eli on tuo Jyrkikin päässyt määräaikaisena sivutyönä kera ja vuodessa nykyisin hyvin tavalliseen tapaan osin työttömänä opettajana ihan kohtuullisiin tuloihin. Jos muuttaisin pkseudulle löytyisi töitä varmasti paremminkin kuin Kotkan kokoisesta kaupungista. Niin ei ne vuokratkaan ole Kotkan keskusta-asunnon ja Helsingissä vähän syrjemmällä kovin erilaiset. Pitempään työmatkaan nyt pkseudulla pitää nyt vaan tottua. Omat siteet synnyinlaupunkiin ovat tottakai kuitenkin vahvat.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Matti mitään sellaista ole sanonut mistä Taina menee noin sekaisin. Ei varmasti ole väkisin halannut tai muuta vastaava. Taina , kun tuli töistä oli kuin kylmä kivi miestä kohtaan. Hääyönä on varmasti nukuttu lähekkäin ja se varmaan kaduttaa jälkikäteen naista. Tuotannon pitää jotenkin haastatella enemmän porukkaa mitä tahtoo ja millainen se ihminen oikeasti on.
Kukaan ei siitä järkyty, että nukkuu jonkun kanssa sängyssä missä ei mitään tapahdu. Jos siellä ei ole mitään tapahtunut niin miksi pitäisi jotakin katua. Sitä,ettei mennyt lattoalle nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että Matti just on sanonut suoraan, ja sit se on ollut liikaa Tainalle...
Sanonut suoraan MITÄ?
Seksi kuuluu avioliittoon. Odotan vain, että sinäkin ymmärrät sen.
Laita ykköseksi halu olla koko ajan esillä, missä tahansa tositv ohjelmassa! Johan sillä on niitä 7 tai 8 takana.