Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miehen rumia huonekaluja pilaamaan sisustusta

Vierailija
25.08.2024 |

Kannattaako edes harkita yhteenmuuttoa? Miehellä oikeasti on vaan ihan törkeän rumia huonekaluja, pyyhkeitä, lakanoita ja astioita. Lajitelma sekalaisia huumorimukeja kaapissa aiheuttaa jo ajatuksenakin pahoinvointia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä muutin sisustuksen asiantuntijamiehen kanssa yhteen. (Sikäli mullahan kävi tuuri, koska mies oli kaikkien muidenkin alojen asiantuntija).

Hän siis hoiti sisustuksen, yhdessä tottakai maksettiin. Sisustus oli hirveä. Kirjava ja sekava. Sellaista ysärin tekstiilikuviointia yhdistettynä mintunvihreään, ruskeankirjavaan plyyshiin, lasi- ja pahkapöytiin ja prisman lamppuihin. <3

Jostain syystä meillä käyvät vieraat aina kyselivät minulta sisustusasioita, "mistäs tuo lamppu on hankittu, onpa _hieno_ " jne ja usein jouduin vastaamaan että en minä tiedä, ja se herätti ihmetystä tuttavapiirissä. Aina oletetaan, että nainen vastaa sisustuksesta. 

No on se vähän outoa, että edes tiedä mistä ostettu vaikka toinen vastasikin sisutuksesta. Minä vastasin edellisessä suhteessa sisustuksesta, kun toista ei kiinnostanut, mutta kerroin tarkkaan mistä minkäkin ostan ja paljon maksaa, ja tietysti piti yhdessä päättää hintataso. 

Vierailija
22/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä ja jatkuvasti kun lukee niin herää vain kysymys miksi naiset yleisesti ihmettelee minkä takia mies ei halua muuttaa yhteen asumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele mies lojumaan sinun sisustussohvalla ja mieti haluatko sen miehen röhnöttämään siinä sisustussohvalla? Niinpä, et varmalla halua.

Eikä muuten halua se mieskään.

Vierailija
24/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen tavarat on vuosien kuluessa hävitetty pikkuhiljaa. Mies pitikin minun kahvikupeista enemmän eikä juo omista lainkaan. Laitoin laatikkoon ja varastoon, sieltä yhteisymmärryksessä menivät Konttiin. Pyyhkeistä mies ei ollut edes kiinnostunut mitä käyttää. Kuivattiin koiraa miehen pyyhkeisiin ja lopulta pyyhkeet pois.

Sängystään mies ei halunnut luopua mitenkään joten joustin ja laitettiin se vierashuoneeseen. Petasin kauniiksi niin ei se sänky häirinnyt minua enää. Ja nyt vuosien jälkeen tänä kesänä haettiin uusi vähemmän tilaa vievä sänky vierashuoneeseen. Vanha sänky meni rikki eikä mies halunnut alkaa korjaamaan. Miehellä oli myös kuluneita kamalia lakanoita. Meillä minä vaihdan lakanat joten en vain laittanut niitä.

Vierailija
25/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi asua yksin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi