Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakava traumatisoituminen hoitoalalla toimimisesta

Vierailija
24.08.2024 |

Vasta nyt, kun olen päässyt pois tuosta ympäristöstä, turvalliseen paikkaan niin minulle alkaa valjeta millaisessa helvetissä elin. Kiusaamista, väkivaltaa, tappouhkauksia niin työkavereilta kuin potilailtakin. Alistamista, tietojen pimittämistä, väheksyntää ja ammatillista mollaamista ja alaspainamista. 

Tänään minulla on vapaapäivä ja purskahdin sängyssä maatessani itkuun sitä, kuinka hyvä minulla nyt on olla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka minulla on taas elämäniloa ja toivoa sekä jaksamista tehdäkin jotain vapaa-ajalla

Ap

Vierailija
2/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappouhkauksia työkavereilta? Mitenköhän on todellisuudessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oikeasti siltä kuin olisin päässyt vankilasta pois.

Ap

Vierailija
4/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä.

Vierailija
5/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan tarkoittanut että kaikkia noita myös työkavereilta. 

Vierailija
6/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan nään vieläkin painajaisia tuosta ajasta, mutta ne ovat onneksi vähentyneet. Tuntuu, että voin ehkä vielä parantua. Oppia elämään noiden tapahtumien kanssa ilman liiallista reaktioita niihin ja ymmärtää, että ne ovat mennyttä eikä minun enää koskaan tarvitse mennä sinne takaisin.

Ap

Vierailija
7/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tällainen keissi olisi tullut ihan kaikkien tietoisuuteen, jos työpaikassa saisi tappouhkauksia työkavereilta..

Vierailija
8/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voin joskus kohdata ambulanssinkin tiellä ilman valtavaa muistitulvaa ja tunnekuormaa.

Ap

Vierailija
9/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jätät hienosti oman osuutesi tapahtumista kertomatta kokonaan.

Vierailija
10/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voin joskus kohdata ambulanssinkin tiellä ilman valtavaa muistitulvaa ja tunnekuormaa.

Ap

Toivottavasti jatkossa tajuat ettei itse noin sairas ihminen voi työskennellä hoitoalalla.

Vierailija
11/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki sekopäät on? Lähihoitajina tietysti. Kaikki päihde- ja MT-ongelmaisethan siellä häärää, uskon kyllä, että tappouhkauksiakin on tullut. 

Sivusta tämä kommentti.

Vierailija
12/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ap on irtisanottu, eikä suinkaan hän ole itse irtisanoutunut.

Vierailija
13/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivottavasti jatkossa tajuat ettei itse noin sairas ihminen voi työskennellä hoitoalalla.

?

Ap

Vierailija
14/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!! Itsekin pääsemässä hoitoalalta pois. En kestä, millaista porukkaa osa hoitajista on (tyhmyys, kateus, pahansuopuus). Potilaita voi edes sen verran yrittää ymmärtää, että ovat ehkä hädässä ja siksi käyttäytyvät kuin käyttäytyvät. Toki myös potilaissa on niitä p*rsreikiä.

Millä puolella olit töissä?

Vierailija
15/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

?

Ap

Jos reagoit noin voimakkaasti ohiajavaan ambulanssiin, et mitenkään voi itse toimia hoitajana vaan hae apua ongelmaasi ensin.

Vierailija
16/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ap

Vierailija
17/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia naisvaltaisilla aloilla. Ongelma ei siis ole liian pieni palkka, vaan naiset jotka itse tekevät työstään helvettiä kaikille osapuolille. 

Vierailija
18/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että ap on irtisanottu, eikä suinkaan hän ole itse irtisanoutunut.

En ole koskaan saanut potkuja mistään työstä.

Ap

Vierailija
19/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ap

Omat psyykkiset ongelmasi ovat sitä luokkaa ettet tule koskaan pärjäämään hoitotyössä. Jos olisit mielenterveydellisesti kunnossa, kykenisit tekemään muiden ihmisten hoivaamiseen liittyvää työtä.

Vierailija
20/59 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia naisvaltaisilla aloilla. Ongelma ei siis ole liian pieni palkka, vaan naiset jotka itse tekevät työstään helvettiä kaikille osapuolille. 

Taitavasti miehetkin valitettavasti lopulta omaksuvat tämän käyttäytymismallin. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi