Työkaveri syö joka päivä lounaaksi kaksi tortillaa
Hoikka on mutta onkohan tuo kovin terveellistä ja miksi muutenkin syö joka päivä samaa ruokaa
Kommentit (31)
Tätä tietoa olen odottanut. Nyt voin nukkua yöni rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi maissilettua?
Vehnätortillaa ja on jotakin sisällä
Minä syön joka päivä 2 tortillaa, koska ne ovat helppo ja nopea ruoka.
Harmittaako noin paljon kun on nekin sinulle liian kalliita?
Ai kamala 😮
Mä en millään pystyis. Ne on niin hyviä, että menis vähintään neljä.
Tortillat on hyviä ja niistä voi tehdä ihan terveellisiä. Kunhan täytteenä on muutakin kuin rasvaista lihaa ja juustoa.
Ootko siis näitä "rehevämpiä" naisia jotka taivastelee hoikempien syömisiä jatkuvasti?
Ai saakeli se on ärsyttävää. Keskittykää vaan omiin eväisiinne, en mäkään ihmettele teidän pullan syöntiä!!!
Moukka veetäkö päliset ja kyyläät muiden syömisiä ja vielä tänne tuntemattomille julistat tyhmyytesi .
Mulla oli työkaveri, joka söi joka päivä töissä pelkkää kanaa ja riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis näitä "rehevämpiä" naisia jotka taivastelee hoikempien syömisiä jatkuvasti?
Ai saakeli se on ärsyttävää. Keskittykää vaan omiin eväisiinne, en mäkään ihmettele teidän pullan syöntiä!!!
Mitä vattua se sulle kuuluu mitä se syö niin kauan kun omiaan syö?!
Mitä se sulle kuuluu mitä hän syö
Minä laitan tortillalettuihin, paistetut kanasuikaleet ja kreikkalainen salaatti. Pitääkin tehdä kun nuorempi poika tulee kylään.
Hyvä idea! Kääräisee vain jotain jääkaapista aamulla sisään. Tästälähin mulla on aina tortilloja kotona. Voiko niitä lettuja pakastaa?
Tortillat olisi monille terveellisempi vaihtoehto kuin tavisleipä. Niissä ei käytetä hiivaa.
Täytteet voi olla ravitsemuksellisesti suorastaan hyviä. Vähän proteiinia liha tonnikala, raejuusto+kasvikset+tomaattisalsa. Varioida voi vaikka kuinka paljon. Taatusti terveellisempi kuin moni lautaslounas.
Ehkä se syö tortillalettuja sen vuoksi, ettei utelias kaikkeen puuttuva työkaveri pääse selville syömisistä. Letun sisällehän voi laittaa mitä tahansa, joten ihmettelen, miksi se olisi yksipuolista. Letuistakin on erilaisia versioita.
Hei miksi arvostelet minun syömisiä täällä julkisesti. Puhutaan maanantaina pari sanaa.
Tortilla lienee pienimpiä pahoja, jos täyte on terveellinen.
Mä syön pari leipää, syön sitten kotona illalla paremmin. Pysyy paino hyvin kurissa.
Kaksi maissilettua?