Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa ekstaattiseen eri sfääriin vieviä trance- tms tyyppisiä biisejä?

Vierailija
23.08.2024 |

Suositelkaa eri sfääriin vieviä trance- tms tyyppisiä biisejä? Ei surumielisiä tai liian hitaita, eikä meganopeita vaan sellaisia, että rytmi voi vaihdella mutta se musiikki vie sun tajunnan ja fiiliksen eri ekstaattiseen päin olevaan sfääriin?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut joka sivua, mutta Infected Mushroom aivan ehdottomasti kuunteluun.

Prydzin Opus myös noin yksittäisenä biisinä.

Vierailija
84/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Ap. Kuuntelin eilen taas aamuun asti (!) tämän ketjun vinkkejä että sitten mitä tuli Youtuben kautta sattumalta eteen. Huh huh hei jaa :) 

Nyt laitan uudestaan kuunteluun ketjun biisejä, kun en kaiken jälkeen muista tarkkaan kaikkea. Ihan tältä istumalta kaiken jälkeen muistan sen (ennen uusintakierrosta) että: 

Marusha Raveland - liian messevää/liian menomenovaan mutta ymmärrän että tietyssä tunteessa/meno päällä tämä on kuulijalleen jees. 

Jan Johnston - Flesh - tämä oli muistaakseni hieno veto, sanoissa oli jotain mikä ei ihan mennyt ekstaasiin vaan melankoliaan, mutta oli upea biisi.  Täytyy kuunnella uusiksi.

Justin K. jne - Northern Lights.  - Enemmän tanssiklubibiisi, ei niin iskenyt. 

Age of Loven 2 eri versiota - Upeita, kuunteluun nämä uusiksi. Tykkäsin ekalla kuuntelukerroillani enemmän uudesta versiosta, jossa 2 dj:tä laittoivat parastaan ja rakkaus oli ihan käsinkosketeltavaa/kuunneltavaa! 

Tosi mielenkiintoisia ja hienoja kappaleita tullut ketjuun, enkä vain mä ole niitä bongailemassa että varmaan riittää monelle ja eri makuun. :) 

Ehdotuksista joita ketjuun on tullut niin niissä ei ole suoraan tullut napakymppiä, kun etsin sellaista missä on aaltoilua ja pysähdyksiä ja sitten droppauksia, mitkä menee tajuntaan ja herättää ties mihin sfääreihin ja on luovaa transsdentaalista nautintomatkaa. Laitan itse sellaisen yhden biisin linkin, jonka löysin eilen aamuyön tunteina. 

Olen kiitollinen ketjun runsaista musiikeista, loveliness ja vibes go on.

Vierailija
85/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
86/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
88/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
89/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän lisää samalla kun kuuntelen uusiksi ketjun ehdotuksia. 

Rapture - Armin van Buuren Remix feat Nadia Ali: Hyvä, ei vastaansanomista, mutta ei lähde sfääreihin tutkimusmatkalle. 

Umek Maddix : Hypnotizing. Kuuntelen tätä juuri nyt uudelleen. Hieno teknokipale, siinä on melodisesti mukana myös kauneutta. Liian samant/nopeanempoinen mutta nopeana teknona hieno, en ole pätevä arvioimaan kuin vaan ei-genreläisenä. :D Olen avoin kaikille hyville ehdotuksille viis genreistä. :)

Planet Perfecto feat Grace: Not Over Yet. Upea biisi, tässä on tunnelma ja äänet orgastisessa synkassa siihen mitä välitetään etenkin tietyissä kohdin. On vaihtelua, musiikki "elää" ja wau tuota yhden kohdan laulun osumaa korkealta menoon mukaan. Sanoitus melankoliaan päin, en siitä niin ekstaasiin, sanat olisivat voineet olla muuhun musiikkin nähden "siellä" eikä perusmelankolia-alaan. 

Seuraavaksi kuunteluun, Liberta!

Huom. muistaakseni 5. sivun ehdotuksia en ole kuullut vielä ollenkaan. En tiedä miten olen niin jäljessä vaikka aamuun asti olin ties missä tranceissa vai transsissa. Tai no tiedän..., kun jäin Youtuben trippiin. :D

Vierailija
90/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
91/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP kun kommentoit fiiliksiä ketjuun. Olen laittanut aika monta biisiä tähän sulle ja tuntuu kuin heittäisin tällaista omitusta forum-pohjaista keikkaa ilman miksaamista. :D

t. tranceaddict jo vuodesta 1998

Vierailija
92/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
93/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
94/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin kaunis:

Vierailija
95/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuulin äsken autossa ensimmäistä kertaa, YouTube arpoi tämän seuraavaksi kappaleeksi. Autossani on aika hyvä äänentoisto ja avot että pääsin heti sfääreihin tämän kanssa.

Vierailija
96/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätääs vähän kierroksia:

Vierailija
97/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan lyriikoita kierrätetty trancebiisiin:

Vierailija
98/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuulin autossani ensimmäistä kertaa noin kuukausi sitten, YouTube arpoi tämän seuraavaksi kappaleeksi. Mietin miten olen voinut välttyä tältä helmeltä näinkin monta kuukautta. Aivan parhautta.

https://music.youtube.com/watch?v=Rybjj4Gpm_A&si=b_6cm9tpAmJeGc6N

Vierailija
99/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas hieman progressiivisempaa klassikkoa:

Vierailija
100/143 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kuulin autossani ensimmäistä kertaa noin kuukausi sitten, YouTube arpoi tämän seuraavaksi kappaleeksi. Mietin miten olen voinut välttyä tältä helmeltä näinkin monta kuukautta. Aivan parhautta.

https://music.youtube.com/watch?v=Rybjj4Gpm_A&si=b_6cm9tpAmJeGc6N

Kyseessä siis Argy & Omnyan Aria niminen biisi. Linkittämäni versio on eniten omaan makuuni YouTubesta löytämistäni. Jostain syystä linkitykseni ei näy videona vaan tuollaisena linkkinä, lieneekö johtuu siitä koska jouduin linkin kopioimaan YT Music - sovelluksestani koska sitä ei löytynyt normi YouTubesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme