M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys: Ulkkikset tykkää Auto jäästä, mutta tykkääkö meidän Boitsu? :D
Kuka nyt tykkää rasputella jäisiä autoja.
Joost :D
Kamala Joost
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että naurahdin. Aina kun joku tulee tänne kirjoittamaan jotain että "ootte jaksaneet jo jauhaa 1.5 vuotta" niin samallahan siinä tulee myönnettyä että henkilö on itse jo 1.5 vuotta seurannut tätä saagaa / keskustelua. Eli siis kiinnostaa kuitenkin noin kovasti?
Oon eri ja löysin tämän keskustelun tänään. En oo hullumpaa keskustelua nähnyt ja vaikka seuraavan kerran tulisin tänne viiden vuoden päästä, muistaisin mitä täällä on jauhettu.
Siis täähän on ihan sekopäistä toimintaa ja aion todellakin tulla tänne jo aiemmin uudelleen ja tuon kaverit mukanani katsomaan, kun eivät kuitenkaan usko kun kerron.
Tästä riittää hupia pitkäksi aikaa. Sorry nyt, mutta jos katsotte touhujanne ulkopuolisen silmin, niin onhan tää meno ihan sairasta.
Voihan facebook.. :D näytti mulle videota, jossa nainen tiputti liukumäen yläpäästä mm. sytkärin ja lasten lelun ja mies otti muovirasialla vastaan. Vikana porkkana ja se jätkä pyllisti mäkeen päin.
Täällä on pelkkiä hulluja tai trolleja jäljellä,
Vierailija kirjoitti:
Voihan facebook.. :D näytti mulle videota, jossa nainen tiputti liukumäen yläpäästä mm. sytkärin ja lasten lelun ja mies otti muovirasialla vastaan. Vikana porkkana ja se jätkä pyllisti mäkeen päin.
Mä oon nähny saman instassa, hihittelin sille pitkään😂
Khihi! Kärtsä ja Bojan - We love together. On ollu kyllä ihania ne kaikki synttäripostaukset, Boitsun etunenässä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttava kysymys: Ulkkikset tykkää Auto jäästä, mutta tykkääkö meidän Boitsu? :D
Kuka nyt tykkää rasputella jäisiä autoja.
Joost :D
Kamala Joost
Terrible!
t. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että naurahdin. Aina kun joku tulee tänne kirjoittamaan jotain että "ootte jaksaneet jo jauhaa 1.5 vuotta" niin samallahan siinä tulee myönnettyä että henkilö on itse jo 1.5 vuotta seurannut tätä saagaa / keskustelua. Eli siis kiinnostaa kuitenkin noin kovasti?
Oon eri ja löysin tämän keskustelun tänään. En oo hullumpaa keskustelua nähnyt ja vaikka seuraavan kerran tulisin tänne viiden vuoden päästä, muistaisin mitä täällä on jauhettu.
Siis täähän on ihan sekopäistä toimintaa ja aion todellakin tulla tänne jo aiemmin uudelleen ja tuon kaverit mukanani katsomaan, kun eivät kuitenkaan usko kun kerron.
Tästä riittää hupia pitkäksi aikaa. Sorry nyt, mutta jos katsotte touhujanne ulkopuolisen silmin, niin onhan tää meno ihan sairasta.
Moni inside-juttu näyttää ulkopuolisista oudolta. Ei tää oo poikkeus. Mutta jos oisit ollut tässä mukana 1,5 vuotta niin et ihmettelit enää mitään tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko peiliin😅
Eli alkoiko keikka ysiltä vai vasta kympiltä?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sä oot?
Hillitön jono keikalle Manchesterissakin, ja tosi monilla näkyy synttärijuhlahattu tms päässä. CCCtytön tuore stoori.
Vierailija kirjoitti:
Hillitön jono keikalle Manchesterissakin, ja tosi monilla näkyy synttärijuhlahattu tms päässä. CCCtytön tuore stoori.
Eli alkaa sitte 22 Suomen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Trafic-hatut🔥 Taitaa olla isoin keikkapaikka tällä kiertueella.
Muistakaahan Tumpussa äänestää Bojereä!
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alkaa sitte 22 Suomen aikaa?
Taitaa joo alkaa tuohon aikaan, ellei se ole 22.30 kuten eilen. Ovet oli ainakin 21 Suomen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan Tumpussa äänestää Bojereä!
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Hyvä kun vinkkasit, kävin äänestämäs änäripelaajia.
Chachachatyttö jälleen paikalla 🙌💚
Onnekkaat pääsevät tänään juhlimaan Jeren kans 😍 Mitähän ylläriä fanit keksineet?
Kolme päivää sitten viimeksi tuli vlogia. Watafak.