Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1861/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B&K shippi on yksi hyttysen paska valtameressä. Välillä huomaa, että yleisöstä läheskään kaikki eivät edes tunne Bojania. Jos kuvittelet, että K tarvitsee suosionsa tueksi jotain shippausta, niin olet kyllä todella pihalla.

Ai että, meni tietämättömällä mammalla tunteisiin🤣🤣🤣

Vierailija
1862/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas nyt. Kyllähän se Mikke siellä aivan varmasti parhaansa tekee. Kuvaa, editoi, jne minkä kerkeää. En mä ainakaan tahdo Mikken mitään burnouttia saavan. Hän kuitenkin yksin tekee niitä.

Se on sen työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon että jokaisesta tulee. Vähän vaan on jäljessä, mutta kyllä ne vielä tulee. 

Varmaan tulee joo, sitten joskus. En tiedä kiinnostaako katsella jotain kolmen minuutin pätkiä jostain Amsterdamista kahden kuukauden päästä. 

Minua kyllä kiinnostaa ja ymmärrän myös tuon joidenkin näkökulman, että näin kiertuetta riittää pidempään. Mutta onhan siinä, että saa paljon sisältöä suht lyhyessä ajassa jotain kivaa ja erityistä, siitä varmaan ihmiset kokivat osittain maksavansa. Sarjojakin on monen mielestä kivempi bingettää kuin katsoa kerran viikossa.

Mutta näillä nyt mennään mitä on.

(Tarkistusnumero 112...)

Vierailija
1864/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas nyt. Kyllähän se Mikke siellä aivan varmasti parhaansa tekee. Kuvaa, editoi, jne minkä kerkeää. En mä ainakaan tahdo Mikken mitään burnouttia saavan. Hän kuitenkin yksin tekee niitä.

Jaa et sais velipojan tourneella itse burnoutin kun keksi sen Europassin, jota ei pystykään ylläpitämään. Niin ihana kuin onkin Mikke niin silti odotan et pistäs nyt vauhtia hommaan.

Vierailija
1865/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon että jokaisesta tulee. Vähän vaan on jäljessä, mutta kyllä ne vielä tulee. 

Varmaan tulee joo, sitten joskus. En tiedä kiinnostaako katsella jotain kolmen minuutin pätkiä jostain Amsterdamista kahden kuukauden päästä. 

Niitä ei edes näy siellä käsittääkseni parin kuukauden päästä. Ovat katsottavissa pari viikkoa kiertueen loppumisesta.

Vierailija
1866/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B&K shippi on yksi hyttysen paska valtameressä. Välillä huomaa, että yleisöstä läheskään kaikki eivät edes tunne Bojania. Jos kuvittelet, että K tarvitsee suosionsa tueksi jotain shippausta, niin olet kyllä todella pihalla.

Sorry, mutta mamma kuvaus ei nyt oikein osu eikä uppoa 😂. Mutta nyt mä siirryn tuonne discordin puolelle, joten koitahan pärjäillä.

Vierailija
1867/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kiinnostaa ja ymmärrän myös tuon joidenkin näkökulman, että näin kiertuetta riittää pidempään. Mutta onhan siinä, että saa paljon sisältöä suht lyhyessä ajassa jotain kivaa ja erityistä, siitä varmaan ihmiset kokivat osittain maksavansa. Sarjojakin on monen mielestä kivempi bingettää kuin katsoa kerran viikossa.

Mutta näillä nyt mennään mitä on.

(Tarkistusnumero 112...)

Ei vaan kyse on EURO(tour)passista. Itse ainakin odotin et saan suht reaaliajassa, säännöllisesti, jotain sellaista materiaalia mitä ilman passia en saisi ja nimenomaan Euro Tourilta, kiertueelta. 

Vierailija
1868/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta mamma kuvaus ei nyt oikein osu eikä uppoa 😂. Mutta nyt mä siirryn tuonne discordin puolelle, joten koitahan pärjäillä.

Miksiköhän et ollut siellä jo aiemmin vaan täällä roikut, paljastuit höppänä😘

Vierailija
1869/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet maksava asiakas ja palveluntoimittaja ei pysy aikataulussa ja sinä (joka kuitenkin MAKSOIT palvelusta) olet huolissas palveluntarjoajan jaksamisesta? 

Vierailija
1870/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei edes näy siellä käsittääkseni parin kuukauden päästä. Ovat katsottavissa pari viikkoa kiertueen loppumisesta.

Aina paranee. Eikä livekään toiminut. 

Vierailija
1871/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke on ilmoittanut tarkoituksen olevan, että viimeiset materiaalit olisi passissa viikon päästä kiertueen loputtua. Ei tosin luvannut varmaksi, kun aina voi jotain odottamatonta tapahtua, mutta näin on ainakin pyrkimys. Kiertuemateriaali on sitten katseltavissa kolmisen viikkoa siitä, kun kaikki materiaali on sinne ladattu.

Vierailija
1872/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kyllä ottas todenteolla päähän jos passi olis maksanut esim 24,90€ 

Vierailija
1873/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maksava asiakas ja palveluntoimittaja ei pysy aikataulussa ja sinä (joka kuitenkin MAKSOIT palvelusta) olet huolissas palveluntarjoajan jaksamisesta? 

Hei oliko siellä aikataulu ilmoitettuna? Mistä löytää, sieltä ilmoituksistako?

Vierailija
1874/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kyllä ottas todenteolla päähän jos passi olis maksanut esim 24,90€ 

Ehkä jos elämässäsi olisi jotain muutakin sisältöä niin sillä ei olisi niin väliä saatko jonkun vlogin pari päivää vai viikkoa myöhemmin tapahtuneesta.

Vierailija
1875/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa et sais velipojan tourneella itse burnoutin kun keksi sen Europassin, jota ei pystykään ylläpitämään. Niin ihana kuin onkin Mikke niin silti odotan et pistäs nyt vauhtia hommaan.

Mutta kun hänhän nimenomaan on pystynyt ylläpitämään sitä. Eihän hän luvannut että heti olisi vlogi valmis kunkin keikan jälkeen, tai että tietyssä ajassa olisi. On vain sanonut olikos se nyt että viikko tourin päättymisen jälkeen kaikki on valmiina.

Vierailija
1876/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on palveluntarjoajaan tyytymätön, niin sitten vaan Mikkelle viestiä laittamaan.

Vierailija
1877/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luluxa tehnyt hienon fan artin: https://www.tumblr.com/luluxa/764961135887892480/31

Vierailija
1878/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUSTICE FOR MIKKE! 

Hyvin on mennyt tähän asti, itse olen maksavana asiakkaana erittäin tyytyväinen. Fanien postaama sisältö, Kärtsän itse jakama sisältö, keikkojen seuranta liveistä ja muun krewn postaukset ja stoorit on ainakin mulle oikein sopiva määrä + siihen euro tour vlog ja kuvat päälle. En ehtisi enempää, kun on tuota muutakin elämää elettävänä. :D Itseasiassa olen nytkin jäljessä sisällön kuluttamisen suhteen.

Vierailija
1879/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europassista.1) Ei ole luvattu yhtään mitään aikataulujen puolesta eli millä tahdilla niitä matskuja sinne tiputellaan. 2) On sanottu, että pyritään tekemään vlogit joka keikasta. Siis pyyritään 3) Mikke ei ole mitenkään hirveästi jäljessä. Pariisin ja Amsterdamin kuvat ovat jo passissa, vlogit puuttuu. Syynä voi olla ihan vaikka se, että ei ole ollut sopivaa hetkeä ladata matskua nettiin, siihen tarvitaan kuitenkin hyvät yhteydet. Voi olla jopa, että on yrittänyt sitä, mutta lataus on epäonnistunut eikä sitten ole ollut heti aikaa tehdä uusiksi (tiedän, että näin voi käydä). 4) tyypit vetää tosi kovatahtista keikkarundia ja Mikke kuvaa joka päivä. Matskut täytyy myös editoida. Kaikilla on oikeus pitää lepopäiviä, oli yrittäjä tai työntekijä.  5) noiden videoiden ja kuvien saamisessa katsottaviksi passiin on paljon näkymätöntä työtä, josta monella ei ole mitään hajua.

Europassiin luvattiin kuvia ja videoita sekä bts+ keikoilta. Kaikkea on jo saatu ihan varmasti  sen 15 euron arvosta ja paljon on vielä tulossa. Moni sanoi jo ekojen videoiden jälkeen, että on saanut enemmän kuin odotti. 

Jospa nyt vähän rauhoitutte. 

Vierailija
1880/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulu tosiaan liittyi Bluzaan. Joksujen postaus.

Ketju on lukittu.