Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1721/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere when Bojan: https://www.tumblr.com/dreaminofu/764933585517117440/jere-when-bojan

Viime vuoden vs tän vuoden synttäritoivotukset (Bojanin) vieri vieressä: https://www.tumblr.com/musicalislife/764932436351238144/happy-birthday-…

Vierailija
1722/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippauksesta puheenollen: kyllä jos tonne tumblriin tai twitteriin menee, tai vaikka keikoille, niin löytyy kyllä paljon heitä jotka shippaa ihan julkisesti, omalla naamallaan ja (joskus) myös nimellään. Ja on myös yksityisiä group chatteja aiheesta - ja niissä nimenomaan jaetaan ystävien kesken viestejä aiheesta.

Mut silti, vaikka jollekulle shippaus olisikin "salainen pahe" josta ei kerro muille, niin siinä ei oo mitään vikaa sen kummemmin kuin vaikkapa jossain fetississä tms. Harva meistä on täysin 100% avoin ja kertoo ihan kaiken elämästään ja ajatuksistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippauksesta puheenollen: kyllä jos tonne tumblriin tai twitteriin menee, tai vaikka keikoille, niin löytyy kyllä paljon heitä jotka shippaa ihan julkisesti, omalla naamallaan ja (joskus) myös nimellään. Ja on myös yksityisiä group chatteja aiheesta - ja niissä nimenomaan jaetaan ystävien kesken viestejä aiheesta.

Mut silti, vaikka jollekulle shippaus olisikin "salainen pahe" josta ei kerro muille, niin siinä ei oo mitään vikaa sen kummemmin kuin vaikkapa jossain fetississä tms. Harva meistä on täysin 100% avoin ja kertoo ihan kaiken elämästään ja ajatuksistaan.

No vähän on vikaa. Varsinkin jos koko elämä menee siihen.

Vierailija
1724/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo väärin salata shippausta. Jos haluaa pitää yhden pienen osa-alueen itsestään täysin yksityisenä, niin se on täysin ok. 

Mitä tarkoitat?

Shippaaminen ei siis ole lukemiseen, elokuvien katsomiseen tai muuhun vastaavaan verrattava ajanviete?

Ei ehkä täysin oo. Harvempi tietää mitä se tarkoittaa, kun taas kaikki tietää mitä elokuvien katsominen tai lukeminen tarkoittaa. Se ehkä se suurin ero. En mä kailota ympäriinsä että shippaan. Siis käyttäen tuota termiä. Mutta saatan sanoa että aww katso nyt näitä kahta yhdessä, eikö ookin söpöjä. :)

Elokuvista ja kirjoista sentään oppii jotain. Shippaaminen on vain ajan hukkaa.

Vierailija
1725/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo väärin salata shippausta. Jos haluaa pitää yhden pienen osa-alueen itsestään täysin yksityisenä, niin se on täysin ok. 

Mitä tarkoitat?

Shippaaminen ei siis ole lukemiseen, elokuvien katsomiseen tai muuhun vastaavaan verrattava ajanviete?

Ei ehkä täysin oo. Harvempi tietää mitä se tarkoittaa, kun taas kaikki tietää mitä elokuvien katsominen tai lukeminen tarkoittaa. Se ehkä se suurin ero. En mä kailota ympäriinsä että shippaan. Siis käyttäen tuota termiä. Mutta saatan sanoa että aww katso nyt näitä kahta yhdessä, eikö ookin söpöjä. :)

Voi kuule, nyt olet niin väärässä. Tässä on oppinut vaikka mitä kielistä, kulttuureista, maantiedosta jne.! 

Vierailija
1726/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa shippaamistanne, muistakaa kuitenkin, että sen jättämiseenkin saa tukea ellei halua koko elämäänsä shipata.

Mistä ihmeestä sinä puhut? 

Vierailija
1727/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa shippaamistanne, muistakaa kuitenkin, että sen jättämiseenkin saa tukea ellei halua koko elämäänsä shipata.

Kysyin jo kerran etkä vastannut. Mistä sinä olet saanut apua? 

Vierailija
1728/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä huolestuisin näistä jotka roikkuu tän takia netissä eri palstoilla lähes ympäri vuorokauden.

Ei kannata huolestua. Olen alkuperäisen laivan perustaja, työskentelen työnjohtajana globaalissa teknologiateollisuuden yrityksessä. Minulla on mies, omakotitalo, iso rantatontti, kaksi autoa ja moottoripyörä. Ehkä olen jopa sun pomo? Ihan hyvin menee vaikka shipaankin!

Vierailija
1729/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi olla miettimättä, että kun J katsoo veljeään/ystäväänsä tuolla tavalla, niin miten hän katsoo sitten ihmistä, johon on todella rakastunut? Vai onko sellaisia kuvia??

Vierailija
1730/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi olla miettimättä, että kun J katsoo veljeään/ystäväänsä tuolla tavalla, niin miten hän katsoo sitten ihmistä, johon on todella rakastunut? Vai onko sellaisia kuvia??

Nyt lopetat ennenkuin aloitatkaan?

Vierailija
1731/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä huolestuisin näistä jotka roikkuu tän takia netissä eri palstoilla lähes ympäri vuorokauden.

Ei kannata huolestua. Olen alkuperäisen laivan perustaja, työskentelen työnjohtajana globaalissa teknologiateollisuuden yrityksessä. Minulla on mies, omakotitalo, iso rantatontti, kaksi autoa ja moottoripyörä. Ehkä olen jopa sun pomo? Ihan hyvin menee vaikka shipaankin!

No ehkä ei puhuttu sinusta.

En tosin usko tarinaasi.

Vierailija
1732/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän et mua komentele. Tajusit sitä paitsi todennäköisesti ihan väärin tuon viestin

Vierailija
1733/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K rakastaa Bojania tietenkin.

Vierailija
1734/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän et mua komentele. Tajusit sitä paitsi todennäköisesti ihan väärin tuon viestin

Ihan vaan, kun tietää ketä nämä ruokkii?

Vierailija
1735/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Nyt oot kuule ihan perusteellisesti väärässä. Oon tämän puolentoista vuoden aikana tutustunut Slovenian ja itseasiassa koko Balkanin maantietoon, kulttuuriin (käsityöt, musiikki, runous, ruoka jne) sekä yhteiskunta rakenteisiin.Olen myös lukenut seksuaalivähemmistöjen asemasta  Balkanilla. Olen perehtynyt perusteellisemmin myös itse erilaiseen terminologiaan koskien lgbtq, vaikka siitä paljon jo tiesinkin.Olen myös tutustunut lukuisiin uusiin artisteihin, joista en olisi ikäväkseni tiennyt ilman tätä shippiä yhtään mitään. Shipin myötä olen lisäksi opetellut käyttämään aika montaa itselleni uutta sovellusta. Uuden oppiminen on aina terveellistä ja virkistävää.

Ihan heti en keksi, että tämän kaiken olisin "oppinut" jostain fictiivisestä elokuvasta tai kirjasta.

Vierailija
1736/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere when Bojan: https://www.tumblr.com/dreaminofu/764933585517117440/jere-when-bojan

Viime vuoden vs tän vuoden synttäritoivotukset (Bojanin) vieri vieressä: https://www.tumblr.com/musicalislife/764932436351238144/happy-birthday-…

Ja tuossa synttärikuvassa ei edes ollut kyse mistään esityksestä/shippishowsta. Kuvaa ei oltu otettu julkaisutarkoituksessa ja silti nuo ihanat tähtisilmät kuvaajaa kohtaan🤩

Vierailija
1737/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuossa synttärikuvassa ei edes ollut kyse mistään esityksestä/shippishowsta. Kuvaa ei oltu otettu julkaisutarkoituksessa ja silti nuo ihanat tähtisilmät kuvaajaa kohtaan🤩

Tollasta ei vaan pysty feikkaamaan eikä toisaalta peittämään. Paitsi ehkä jollain Kärtsä-moodin päälle vetämisellä. Mutta noissa lomakuvissa on Jere, Kärtsä oli jäänyt kotiin

Vierailija
1738/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muitten kuin vain Bojanin mahdolliset, toivottavat, julkiset onnittelut.

Vai niin. Erikoista toi et painotat julkiset -sanaa. Lähes kuvottavaa tiedätkö? 

Häh? Laitoin sen siihen siksi, että ei kiinnosta yksityisesti annettavat onnittelut! En siis yritä stalkata. Jos olisin laittanut vain, että kiinnostaa Bojanin onnittelut, olisit kauhistellut, että kauhea stalkkeri, anna niiden olla rauhassa 🤦🤦🤦 

Vierailija
1739/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin K  näyttää tossa kuvassa  viattomalta

Vierailija
1740/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/hetaskye/status/1848178182161416387?s=46

tää on mielenkiintoinen. Doggystylesta tullut mieleen Bojan.

K lla on Bojan näköjään mielessä koko ajan.

Eikö sulla sitten oo? K on sentään sen ystävä, toisin kuin me.

Ketju on lukittu.