M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo väärin salata shippausta. Jos haluaa pitää yhden pienen osa-alueen itsestään täysin yksityisenä, niin se on täysin ok.
Mitä tarkoitat?
Shippaaminen ei siis ole lukemiseen, elokuvien katsomiseen tai muuhun vastaavaan verrattava ajanviete?
Ei ehkä täysin oo. Harvempi tietää mitä se tarkoittaa, kun taas kaikki tietää mitä elokuvien katsominen tai lukeminen tarkoittaa. Se ehkä se suurin ero. En mä kailota ympäriinsä että shippaan. Siis käyttäen tuota termiä. Mutta saatan sanoa että aww katso nyt näitä kahta yhdessä, eikö ookin söpöjä. :)
Moni haluaa kertoa harrastuksestaan muille ja avata mitä se on.
Shippaamista ei kuitenkaan voi kertoa?
Olen kertonut ja myös ficcien lukemisen, ei hetkauttanut läheistäni.
Minä en edes shippaa, mutta olen törmännyt ihmisiin jotka on shipanneet ilmeisesti edes olematta faneja tai shippareita. Ruisrockin aikaan työpaikan taukotilassa oli useampi mielekiintoinen keskustelu aiheesta jota seurasin sivusta. Saattoi mennä yhtyeen tai henkilön nimi vähän pieleen, mutta yhteinen ajatus oli Käärijän ja tämän Jokkerin/Jokerin Bajonin/Bojonin seurustelevan tai olevan ainakin ihastunut tähän meidän Käärijään.
Yksi r enemmän kuin viime vuoden synttäripostauksen braderissa. Ihan vaan muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolen nauruun. Ihan ku shippaus ois jotain rikollista toimintaa. Jotain vaarallista ja kauheaa. Voi hyvänen aika. "Kukaan meistä ei tiennyt" 🤣🤣🤣 No mitä ihmettä tämmöstä menis kenelläkään kertomaan edes? Oletko ihan sekasin! 🤣🤣🤣
Liippasiko liian lähelle kun niin kovin naurattaa?
En kai minä aikuinen ihminen kertoile ystäville ja sukulaisille et "hei arvatkaa mitä mä teen nykyisin, mä shippaan Käärijää yhden sloveenipojan kanssa" kun ei oikeat aikuiset ihmiset edes tiedä mitä tällainen helvetin shippaus on enkä nyt varsinaisesti itsekään koe olevani mikään shippaaja 😅😅😅 Tää on nyt niin naurettava keskustelu, siksi naurattaa juu. Ja tosiaan mietin et olenko ainut aikuinen täällä tällä hetkellä. Luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi r enemmän kuin viime vuoden synttäripostauksen braderissa. Ihan vaan muistiin.
Kierrokset kasvaneet.
Huh. Olen pahoillani sen ihmisen puolesta jonka läheinen on kirjotellu täällä tosi tuomitsevia viestejä shippauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo väärin salata shippausta. Jos haluaa pitää yhden pienen osa-alueen itsestään täysin yksityisenä, niin se on täysin ok.
Mitä tarkoitat?
Shippaaminen ei siis ole lukemiseen, elokuvien katsomiseen tai muuhun vastaavaan verrattava ajanviete?
Ei ehkä täysin oo. Harvempi tietää mitä se tarkoittaa, kun taas kaikki tietää mitä elokuvien katsominen tai lukeminen tarkoittaa. Se ehkä se suurin ero. En mä kailota ympäriinsä että shippaan. Siis käyttäen tuota termiä. Mutta saatan sanoa että aww katso nyt näitä kahta yhdessä, eikö ookin söpöjä. :)
Mä en pidä tätä harrastuksena
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes shippaa, mutta olen törmännyt ihmisiin jotka on shipanneet ilmeisesti edes olematta faneja tai shippareita. Ruisrockin aikaan työpaikan taukotilassa oli useampi mielekiintoinen keskustelu aiheesta jota seurasin sivusta. Saattoi mennä yhtyeen tai henkilön nimi vähän pieleen, mutta yhteinen ajatus oli Käärijän ja tämän Jokkerin/Jokerin Bajonin/Bojonin seurustelevan tai olevan ainakin ihastunut tähän meidän Käärijään.
Ja sitten?
Vierailija kirjoitti:
Sorry en usko sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrokset kasvaneet.
Murrrrr ja rääääyyh ...
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes shippaa, mutta olen törmännyt ihmisiin jotka on shipanneet ilmeisesti edes olematta faneja tai shippareita. Ruisrockin aikaan työpaikan taukotilassa oli useampi mielekiintoinen keskustelu aiheesta jota seurasin sivusta. Saattoi m
#tämätapahtui
Tämän käännyttäjän jutut kuulostaa samalta kuin se eräs tätini joka joskus yritti selittää miten oikea elämä löytyy muualta kuin kirjoista. Älä lue niin paljon! Sitten se oikea elämä löytyi myöhemmin muualta kuin lukiosta ja yliopistosta ja ja ja...
Vierailija kirjoitti:
Huh. Olen pahoillani sen ihmisen puolesta jonka läheinen on kirjotellu täällä tosi tuomitsevia viestejä shippauksesta.
Voi luoja mitä paskaa. Oletteko te tosissanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten?
Sitä vaan, että ei tuollaiset ajatukset vaadi mitään shippaukseen perehtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry en usko sanaakaan.
Siihen sinulla on toki oikeus.
Jatkakaa shippaamistanne, muistakaa kuitenkin, että sen jättämiseenkin saa tukea ellei halua koko elämäänsä shipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry en usko sanaakaan.
Siihen sinulla on toki oikeus.
Miten sattu kun mä kuulin ja vielä just ruisrockissa keskustelun, joka oli ihan päinvastainen, mut tämmöstä tämä elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa shippaamistanne, muistakaa kuitenkin, että sen jättämiseenkin saa tukea ellei halua koko elämäänsä shipata.
Myös pakkomielteisiin kuten sinulla saa apua.
Trolli keksiny näemmä uuden taktiikan. Jaksaa aikansa ja sit lähtee. Koska kukapa sitä jaksaisi tuntitolkulla tota samaa. Kärsivällisyyttä toivotan. 💚😄