Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1681/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin arvasin! Montakos r kirjainta brrrraderissa olikaan🤭

Tuo "brader" alkaa kuulostaa jo joltain heidän inside vitsiltä 😉

Sitähän se selvästi onkin ja sen takia se ei kyllä itseasiassa kerro kauheasti. 

Vierailija
1682/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan että kuvassa on ilmeisesti pöytänumero "31". Oisko Boitsu valinnut sen kuvan tarkoituksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo väärin salata shippausta. Jos haluaa pitää yhden pienen osa-alueen itsestään täysin yksityisenä, niin se on täysin ok. 

Vierailija
1684/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko kukaan että kuvassa on ilmeisesti pöytänumero "31". Oisko Boitsu valinnut sen kuvan tarkoituksella?

Boitsu on lisännyt siihen sen ykkösen itse. Fotoshopannut siis :D

Vierailija
1685/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Taasko joku on eksynyt väärään ketjuun. Tervetuloa! Kiva että oot täällä meidän kanssa! Ja hyvä että sua kiinnostaa shippaus. Sulla oli hienoja kysymyksiä myöskin, ja omasta puolestani voin vastata että tää on mulle hauskaa kevyttä ajanvietettä siinä kuin vaikka elokuvien katsominen tai kirjan lukeminen tai netin selailu tylsinä hetkinä. 🤷🏻 

So what? Sue me! 

Vastauksesi lopusta päätellen kaikki ei kuitenkaan ole ihan niin kuin kirjoitat.

Veikkaan että salailet shippaamista ihan eri tavalla kuin elokuvien katsomistasi, kirjan lukemistasi tai netin selailuasi.

Vierailija
1686/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/hetaskye/status/1848178182161416387?s=46

tää on mielenkiintoinen. Doggystylesta tullut mieleen Bojan.

K lla on Bojan näköjään mielessä koko ajan.

Shippaaminen on tosi sairasta ellet ole ahdistunut esiteini.

Eli toteat Kärtsän olevan sairas ahdistunut esiteini? Hän kun sen Bojanin siinä otti puheeksi. 

Eihän toi shipoaaminen mitenkään kuulu aikuisten ihmisten elämään. Siihenkin saa apua, kun vaan hakee.

Eikö shippaajilla ole om

Tän on pakko olla trolli 😅

Vierailija
1687/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on editoinut siihen sen ykkösen. :D

Vierailija
1688/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnut muokata sen siihen 

Vierailija
1689/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin K ja B hehkuvat toisensa kanssa ja tossa luvassa justiinsa K hehkuu niin paljon niin ihana kaksikko

Vierailija
1690/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun. Ihan ku shippaus ois jotain rikollista toimintaa. Jotain vaarallista ja kauheaa. Voi hyvänen aika. "Kukaan meistä ei tiennyt" 🤣🤣🤣 No mitä ihmettä tämmöstä menis kenelläkään kertomaan edes? Oletko ihan sekasin! 🤣🤣🤣

Vierailija
1691/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Taasko joku on eksynyt väärään ketjuun. Tervetuloa! Kiva että oot täällä meidän kanssa! Ja hyvä että sua kiinnostaa shippaus. Sulla oli hienoja kysymyksiä myöskin, ja omasta puolestani voin vastata että tää on mulle hauskaa kevyttä ajanvietettä siinä kuin vaikka elokuvien katsominen tai kirjan lukeminen tai netin selailu tylsinä hetkinä. 🤷🏻 

So what? Sue me! 

Vastauksesi lopusta päätellen kaikki ei kuitenkaan ole ihan niin kuin kirjoitat.

Veikkaan että salailet shippaamista ihan eri tavalla kuin elokuvien katsomistasi, kirjan lukemistasi tai netin selailuasi.

No sori jos sun läheinen shippaa etkä jotenkin hyväksy sitä (?). Mun läheinen tietää ja hyväksyy. Mut vaikka ei tietäisikään niin entä sitten? Tää on pieni osa mun elämää kuitenki. 

Vierailija
1692/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo väärin salata shippausta. Jos haluaa pitää yhden pienen osa-alueen itsestään täysin yksityisenä, niin se on täysin ok. 

Mitä tarkoitat?

Shippaaminen ei siis ole lukemiseen, elokuvien katsomiseen tai muuhun vastaavaan verrattava ajanviete?

Vierailija
1693/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin ihan samaa et miks PITÄIS kertoa kenellekään mistään helvetin shippauksesta 😅 Tuo lienee täysin trolli. 

Vierailija
1694/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro muutenkaan kaikille kaikkea. Itseasiassa en kellekään. Miksi edes pitäisi? 

Ihan tiedonantona vaan ei yksityiskohtaiset pitkät selitykset mistään aiheesta kiinnosta muita kovinkaan pitkään. Oli aiheena sitten elokuvat, museokäynnit, kirjallisuus, taide yleisemmin saati kohdentuen johonkin tarkemmin jne. Tuollainen kiinnostaa vain toista harrastajaa. 

Vierailija
1695/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin arvasin! Montakos r kirjainta brrrraderissa olikaan🤭

Tuo "brader" alkaa kuulostaa jo joltain heidän inside vitsiltä 😉

Sitähän se selvästi onkin ja sen takia se ei kyllä itseasiassa kerro kauheasti. 

Mä näen ja kuulen kuinka Bojan sanoo "brrrrrrader" Jerelle ja puree hiukan Jeren ruskeaksi paahtunutta paljasta olkapäätä. 

Vierailija
1696/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Joku siis saanu selville että läheinen shippaa? :D No mitäs sitten tapahtu? Kai kerroit hänelle että kiva että sulla on harrastus ja että jatka vaan? Vai tuomitsitko?

Vierailija
1697/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolen nauruun. Ihan ku shippaus ois jotain rikollista toimintaa. Jotain vaarallista ja kauheaa. Voi hyvänen aika. "Kukaan meistä ei tiennyt" 🤣🤣🤣 No mitä ihmettä tämmöstä menis kenelläkään kertomaan edes? Oletko ihan sekasin! 🤣🤣🤣

Liippasiko liian lähelle kun niin kovin naurattaa?

Vierailija
1698/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Shippaaminen ei siis ole lukemiseen, elokuvien katsomiseen tai muuhun vastaavaan verrattava ajanviete?

Ei ehkä täysin oo. Harvempi tietää mitä se tarkoittaa, kun taas kaikki tietää mitä elokuvien katsominen tai lukeminen tarkoittaa. Se ehkä se suurin ero. En mä kailota ympäriinsä että shippaan. Siis käyttäen tuota termiä. Mutta saatan sanoa että aww katso nyt näitä kahta yhdessä, eikö ookin söpöjä. :)

Vierailija
1699/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin ihan samaa et miks PITÄIS kertoa kenellekään mistään helvetin shippauksesta 😅 Tuo lienee täysin trolli. 

Pitääkö sinun kertoa kavereille että katsoit leffan? Vai kerrotko koska haluat jakaa asian?

Haluatko jakaa mielestäsi hyvän shippaamisjutun kavereillesi? Jos et, niin miksi et?

Vierailija
1700/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So what? Sue me! 

No sori jos sun läheinen shippaa etkä jotenkin hyväksy sitä (?). Mun läheinen tietää ja hyväksyy. Mut vaikka ei tietäisikään niin entä sitten? Tää on pieni osa mun elämää kuitenki. 

Tietää ja hyväksyy? Miks pitäis tietää ja odotatko todella jonkun hyväksymistä, mitä te oikein puhutte? Miks te edes kerrotte muille et SHIPPAATTE jotain ihmisiä 🤣🤣🤣 Oletteko te kaikki jotain lapsia täällä? Oikeasti, nyt alkoi tuntumaan et olen todellakin aivan väärässä paikassa. 

Ketju on lukittu.