M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Noi vanhat puumatädit on pahimpia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?
Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin eturiviin halua, enkä jonottamaan.
Älä hyvä ihminen mene.
Siihen tulokseen alan tulla, kun lueskelen näitä palstoja. Selkäkin reistaa taas pahasti.
Miten ihmisille tässä ketjussa ja muualla on niin tärkeää toi eturivi?
Toimiiko teillä tuo europassi normaalisti? Mulla ei näy enää koko passia profiilissa ja kaikki matskut hävinny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku fani saisi olla keikoilla? Mitä hemmettiä.
Jeren puolisosta ne taas puhuu. Ja jälleen ikävään sävyyn. Tahtovat vissiin tämänkin ketjun lukkoon.
Tuskin se nyt mitään isoäiti ikäluokkaa on 🤣
Kuka tämä siis on? Sama joka postasi Bn kanssa selfien?
Netissä pyörii useampi kuva, jossa (eri) vanhempi naisihminen Bn tai koko JOn kanssa selfiessä. Ja ne on kaikki Suomesta. Suomalaisilla täti-ihmisillä on kyllä pokkaa. Täytyy nostaa hattua, itse en kehtaisi, kun 30+, mutta nämä vanhemmat leidit kyllä.
Vierailija kirjoitti:
T. Mirva 58v.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä tuo europassi normaalisti? Mulla ei näy enää koko passia profiilissa ja kaikki matskut hävinny
Toimii ihan normaalisti, onko se kirjannut sinut ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?
Puhutaan aivan eri asiasta. Vapaasti saa fanittaa, mutta omaa käytöstä pitäis vähän säädellä ja pikkasen tilannetajua pitäis olla.
Ei tässä ole arvosteltu kuin harmaita hiuksia ja ikää ja paljoa keikalla oloa
Ei ole arvosteltu ikää. Harmaat hiukset nyt sattui vaan olemaan tuntomerkki, mistä muutkin tajusi ketä tarkoitetaan. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin eturiviin halua, enkä jonottamaan.
Eihän tässä iästä ollut kyse. Hiusten väri oli vaan tuntomerkki, että kenestä puhutaan. Kyse oli siitä, että pitääkö suomalaisten tunkea eturiviin ulkomaillakin. Ja toki iäkkäämmiltä ihmisiltä voi odottaa kypsempää käytöstä, mutta se ei nyt ollut se ydin.
Musiikilla ei ole ikärajaa. Typerää dissata vanhempia ihmisiä keikoilla käymisestä. Jo ainakin kahta on näissä ketjuissa maalitettu ihan tarpeeksi. Ei meidän pitäisi haukkua muita faneja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti menee sullakin yli hilseen. Kyse on siitä, että samat eukot on aina eturivissä, eikä voi edes ulkomailla päästää paikallisia eteen, vaikka itse on siellä ollut jo sata kertaa. Näkee sen Käärijän vähän taaempaakin. Keikoille en ole kieltänyt menemästä, jestas sentään.
Täällä valitettiin ihan selvästi iästä ja hiuksista ja keikoilla käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku fani saisi olla keikoilla? Mitä hemmettiä.
Jeren puolisosta ne taas puhuu. Ja jälleen ikävään sävyyn. Tahtovat vissiin tämänkin ketjun lukkoon.
No nyt oot kyllä tosi väärässä😅
No se siellä ainakin on platinahiuksineen.
Eihän se ole ollut platina aikoihin enää. Tummatukkainen on.
Ahaa näin Lontoon keikalla siellä parvella jessen kans jonku polkkapitusen tummatukan ja mietin et kuka hän on, ty siis rundilla mukana😂
Vaalea oli hääjuhlissa ainakin. Onko häntä sen jälkeen edes nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mirva 58v.
Onneks on iso ja voimakas Veikko pistämässä kiukkusimmatkin Jerennälkäset mirvat kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii ihan normaalisti. Piti kirjautua takaisin sisään uudella sähköpostikoodilla mutta näkyy kaikki nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä iästä ollut kyse. Hiusten väri oli vaan tuntomerkki, että kenestä puhutaan. Kyse oli siitä, että pitääkö suomalaisten tunkea eturiviin ulkomaillakin. Ja toki iäkkäämmiltä ihmisiltä voi odottaa kypsempää käytöstä, mutta se ei nyt ollut se ydin.
Luultavasti arvosteltiin tasan sitä rouvan käytöstä. Häpäsee kaikki suomalaiset.
Älkää olko noin katkeria vaan menkää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti menee sullakin yli hilseen. Kyse on siitä, että samat eukot on aina eturivissä, eikä voi edes ulkomailla päästää paikallisia eteen, vaikka itse on siellä ollut jo sata kertaa. Näkee sen Käärijän vähän taaempaakin. Keikoille en ole kieltänyt menemästä, jestas sentään.
Täällä valitettiin ihan selvästi iästä ja hiuksista ja keikoilla käymisestä.
Mä en nähnyt sellaista valitusta. Voitko lainata sellaista kommenttiä, jossa noista asioista valitettiin. Hiukset ja ikä oli tuntomerkit, eihän nyt kenenkään hiuksista voi edes valittaa, täh?
Vierailija kirjoitti:
Musiikilla ei ole ikärajaa. Typerää dissata vanhempia ihmisiä keikoilla käymisestä. Jo ainakin kahta on näissä ketjuissa maalitettu ihan tarpeeksi. Ei meidän pitäisi haukkua muita faneja täällä.
Edelleen kyse EI ollut sen fanin iästä. Vaan siitä et perseilee kokoajan.
Joku teinikö luuli että nautaketju olisi jotenkin otollinen maaperä ruveta mollaamaan vanhempia faneja?
Eikö se ollut se norjalaisen icip-tyypin porukka, mistä puhuttiin ja tietääkseni ei siihen kuulu.