Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1501/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei joku fani saisi olla keikoilla? Mitä hemmettiä. 

Jeren puolisosta ne taas puhuu. Ja jälleen ikävään sävyyn. Tahtovat vissiin tämänkin ketjun lukkoon.

Tuskin se nyt mitään isoäiti ikäluokkaa on 🤣

Kuka tämä siis on? Sama joka postasi Bn kanssa selfien?

Ei olut hiukset minusta harmaat. 

Vierailija
1502/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan keikka jo alkanut? Tai alkanut ajallaan silloin kello 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?

Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin  eturiviin halua, enkä jonottamaan. 

Vierailija
1504/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sielä saa ihan kuka vaan jonottaa. 

Vierailija
1505/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viriilin näköinen isoäiti se on. United by Käärijä ig näkyy. Mut mäkin toivon et suomalaiset olis oikeasti vähän käyttänyt tilannetajua tässä ja päästänyt ulkkikset eturiviin. Kärtsästäkin varmasti tuntus kivammalta. Hävettää ja ärsyttää. 

Vierailija
1506/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren puolisosta ne taas puhuu. Ja jälleen ikävään sävyyn. Tahtovat vissiin tämänkin ketjun lukkoon.

No nyt oot kyllä tosi väärässä😅

No se siellä ainakin on platinahiuksineen.

Eihän se ole ollut platina aikoihin enää. Tummatukkainen on. 

Vierailija
1507/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?

Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin  eturiviin halua, enkä jonottamaan. 

Varmaan minäkin. Mutta sama se. Jos jotkut siitä katkeroituu se pn voi voi 

Vierailija
1508/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt että jos valitatte jostain tyypistä, joka kiertää paljon keikkoja ja sitten kävisi ilmi, että tämä on vaikka ihmeen kaupalla selvinnyt syövästä ja päättänyt elää elämää täysillä tms. Joo, ei varmasti koske kaikkia vakkarireissaajia, mutta siis ihmisten tilanteita ei voi tietää ja siksikin ei kannata dissata tuntemattomien elämänvalintoja.

Totta ja vaikka ei taustalla olisikaan mitään hirveää on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa ja resurssit riittää

Eihän siitä ole kyse, eikä iästä. Olipa minkä ikäinen tahansa, voi miettiä onko ihan pakko päästä barrikadille joka ikisellä keikalla. Ja kyllä aikuisilta voi myös odottaa sellaista henkistä kypsyyttä, että ymmärtää antaa vähän muillekin tilaa ja antaa muidenkin kokea kivoja asioita. Eikä itsekkäästi aina minämi

Eikö siellä just perjantaina nämä ulkkari cancel-fanit valittaneet, että disabled päästettiin eturiviin ennen heitä. Tällaset tyypit pitäis ennemmin tuomita.

Vierailija
1509/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen mene. 

Vierailija
1510/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ccctytön stoorit tulee ajallaan niin ei vissiin ole alkanut vielä

Vierailija
1511/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyst. Älä kerro. Saa sitten nauraa trolleille kun ei ne edes tiedä mitä bongailevat 

Vierailija
1512/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt että jos valitatte jostain tyypistä, joka kiertää paljon keikkoja ja sitten kävisi ilmi, että tämä on vaikka ihmeen kaupalla selvinnyt syövästä ja päättänyt elää elämää täysillä tms. Joo, ei varmasti koske kaikkia vakkarireissaajia, mutta siis ihmisten tilanteita ei voi tietää ja siksikin ei kannata dissata tuntemattomien elämänvalintoja.

Totta ja vaikka ei taustalla olisikaan mitään hirveää on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa ja resurssit riittää

Eihän siitä ole kyse, eikä iästä. Olipa minkä ikäinen tahansa, voi miettiä onko ihan pakko päästä barrikadille joka ikisellä keikalla. Ja kyllä aikuisilta voi myös odottaa sellaista henkistä kypsyyttä, että ymmärtää antaa vähän muillekin tilaa ja antaa muidenkin kokea kivoja asioita. Eikä itsekkäästi aina minämi

Ei nämä ihmiset sinne eturiviin puske vaan ihan reilusti jonottaa.

Vierailija
1513/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on "liian vanha". Toisaalta onhan täällä jatkuvasti marmatettu myös ccctytöstä ja lavonqistaettä miten ne voi mennä niin monelle keikalle, niin kai se on vaan harmistus kun ei itse pääse.

Ccctyttö ei tunge eturiviin, niinkuin nämä tyrkyt! 

Vierailija
1514/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on taas myöhässä. Onko ryypätty liikaa, vai  massuvaivoja vai puhkipantu? 

Vierailija
1515/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22.30 tais olla suunniteltu alkamisaika Suomen aikaa

Vierailija
1516/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti liian vanha ja harmaa.

Vierailija
1517/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä suomalainen oli juuri siinä porukassa mukana, josta muut valittivat viime keikalla, kun olivat käyttäytyneet töykeästi eturivissä. Siksi kai häntä nyt arvosteltiin eikä iän tai harmaiden hiuksien tai paljon keikoilla käymisen vuoksi tms. 

Ihan minkä ikäiset tahansa saa käydä keikoilla niin paljon kuin haluaa  kun muistaa käyttäytyä siellä.

Vierailija
1518/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ccctytön stoorissa näkyi kyllä edessä ihan vierastakin sakkia. Täällä joku trolli valehteli

Vierailija
1519/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa näin Lontoon keikalla siellä parvella jessen kans jonku polkkapitusen tummatukan ja mietin et kuka hän on, ty siis rundilla mukana😂

Vierailija
1520/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti menee sullakin yli hilseen. Kyse on siitä, että samat eukot on aina eturivissä, eikä voi edes ulkomailla päästää paikallisia eteen, vaikka itse on siellä ollut jo sata kertaa. Näkee sen Käärijän vähän taaempaakin. Keikoille en ole kieltänyt menemästä, jestas sentään.

Ketju on lukittu.