M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Onkohan keikka jo alkanut? Tai alkanut ajallaan silloin kello 22
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?
Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin eturiviin halua, enkä jonottamaan.
Eiköhän sielä saa ihan kuka vaan jonottaa.
Ihan viriilin näköinen isoäiti se on. United by Käärijä ig näkyy. Mut mäkin toivon et suomalaiset olis oikeasti vähän käyttänyt tilannetajua tässä ja päästänyt ulkkikset eturiviin. Kärtsästäkin varmasti tuntus kivammalta. Hävettää ja ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei joku fani saisi olla keikoilla? Mitä hemmettiä.
Jeren puolisosta ne taas puhuu. Ja jälleen ikävään sävyyn. Tahtovat vissiin tämänkin ketjun lukkoon.
No nyt oot kyllä tosi väärässä😅
No se siellä ainakin on platinahiuksineen.
Eihän se ole ollut platina aikoihin enää. Tummatukkainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?
Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin eturiviin halua, enkä jonottamaan.
Varmaan minäkin. Mutta sama se. Jos jotkut siitä katkeroituu se pn voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt että jos valitatte jostain tyypistä, joka kiertää paljon keikkoja ja sitten kävisi ilmi, että tämä on vaikka ihmeen kaupalla selvinnyt syövästä ja päättänyt elää elämää täysillä tms. Joo, ei varmasti koske kaikkia vakkarireissaajia, mutta siis ihmisten tilanteita ei voi tietää ja siksikin ei kannata dissata tuntemattomien elämänvalintoja.
Totta ja vaikka ei taustalla olisikaan mitään hirveää on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa ja resurssit riittää
Eihän siitä ole kyse, eikä iästä. Olipa minkä ikäinen tahansa, voi miettiä onko ihan pakko päästä barrikadille joka ikisellä keikalla. Ja kyllä aikuisilta voi myös odottaa sellaista henkistä kypsyyttä, että ymmärtää antaa vähän muillekin tilaa ja antaa muidenkin kokea kivoja asioita. Eikä itsekkäästi aina minämi
Eikö siellä just perjantaina nämä ulkkari cancel-fanit valittaneet, että disabled päästettiin eturiviin ennen heitä. Tällaset tyypit pitäis ennemmin tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen mene.
Vierailija kirjoitti:
Jos ccctytön stoorit tulee ajallaan niin ei vissiin ole alkanut vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeren puolisosta ne taas puhuu. Ja jälleen ikävään sävyyn. Tahtovat vissiin tämänkin ketjun lukkoon.
Hyst. Älä kerro. Saa sitten nauraa trolleille kun ei ne edes tiedä mitä bongailevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt että jos valitatte jostain tyypistä, joka kiertää paljon keikkoja ja sitten kävisi ilmi, että tämä on vaikka ihmeen kaupalla selvinnyt syövästä ja päättänyt elää elämää täysillä tms. Joo, ei varmasti koske kaikkia vakkarireissaajia, mutta siis ihmisten tilanteita ei voi tietää ja siksikin ei kannata dissata tuntemattomien elämänvalintoja.
Totta ja vaikka ei taustalla olisikaan mitään hirveää on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa ja resurssit riittää
Eihän siitä ole kyse, eikä iästä. Olipa minkä ikäinen tahansa, voi miettiä onko ihan pakko päästä barrikadille joka ikisellä keikalla. Ja kyllä aikuisilta voi myös odottaa sellaista henkistä kypsyyttä, että ymmärtää antaa vähän muillekin tilaa ja antaa muidenkin kokea kivoja asioita. Eikä itsekkäästi aina minämi
Ei nämä ihmiset sinne eturiviin puske vaan ihan reilusti jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on "liian vanha". Toisaalta onhan täällä jatkuvasti marmatettu myös ccctytöstä ja lavonqistaettä miten ne voi mennä niin monelle keikalle, niin kai se on vaan harmistus kun ei itse pääse.
Ccctyttö ei tunge eturiviin, niinkuin nämä tyrkyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on taas myöhässä. Onko ryypätty liikaa, vai massuvaivoja vai puhkipantu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22.30 tais olla suunniteltu alkamisaika Suomen aikaa
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti liian vanha ja harmaa.
Tämä suomalainen oli juuri siinä porukassa mukana, josta muut valittivat viime keikalla, kun olivat käyttäytyneet töykeästi eturivissä. Siksi kai häntä nyt arvosteltiin eikä iän tai harmaiden hiuksien tai paljon keikoilla käymisen vuoksi tms.
Ihan minkä ikäiset tahansa saa käydä keikoilla niin paljon kuin haluaa kun muistaa käyttäytyä siellä.
Ccctytön stoorissa näkyi kyllä edessä ihan vierastakin sakkia. Täällä joku trolli valehteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa näin Lontoon keikalla siellä parvella jessen kans jonku polkkapitusen tummatukan ja mietin et kuka hän on, ty siis rundilla mukana😂
Vierailija kirjoitti:
Hienosti menee sullakin yli hilseen. Kyse on siitä, että samat eukot on aina eturivissä, eikä voi edes ulkomailla päästää paikallisia eteen, vaikka itse on siellä ollut jo sata kertaa. Näkee sen Käärijän vähän taaempaakin. Keikoille en ole kieltänyt menemästä, jestas sentään.
Ei olut hiukset minusta harmaat.