Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1541/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa lainattua mut ei ole näkynyt gf enää. Syy ollut täälläkin jo monta kertaa. Ei siitä sen enempää. 

Vierailija
1542/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä suomalainen oli juuri siinä porukassa mukana, josta muut valittivat viime keikalla, kun olivat käyttäytyneet töykeästi eturivissä. Siksi kai häntä nyt arvosteltiin eikä iän tai harmaiden hiuksien tai paljon keikoilla käymisen vuoksi tms. 

Ihan minkä ikäiset tahansa saa käydä keikoilla niin paljon kuin haluaa  kun muistaa käyttäytyä siellä.

Eikö se ollut se norjalaisen icip-tyypin porukka, mistä puhuttiin ja tietääkseni ei siihen kuulu.

Joo oli, just se twitter-cancel-tyyppi, joka kiertää nyt joka keikalla ja valitti, kun liikuntarajoitteiset päästettiin Lontoossa eturiviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa lainattua mut ei ole näkynyt gf enää. Syy ollut täälläkin jo monta kertaa. Ei siitä sen enempää. 

Niin, K tosiaan on pitänyt huolen ettei ole vahingossa filmannut tiettyä henkilöä. Tyhjyyttä ammottavasta instastooreista sen aina huomaa. 

Vierailija
1544/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikilla ei ole ikärajaa. Typerää dissata vanhempia ihmisiä keikoilla käymisestä. Jo ainakin kahta on näissä ketjuissa maalitettu ihan tarpeeksi. Ei meidän pitäisi haukkua muita faneja täällä.

Edelleen kyse EI ollut sen fanin iästä. Vaan siitä et perseilee kokoajan. 

Joku mummoikäinenkö perseilee? Se on kuulkaas ihan arkipäivää. On aina niitä ikäihmisiä, jotka nimenomaan ikänsä puolesta kokevat, että voivat tehdä tai sanoa mitä tahansa. "Minä olen jo sen ikäinen, että..." alkaa niitten vakioargumemtti, jos joku kyseenalaistaa.

Vierailija
1545/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

team kaarija uk livettää

Vierailija
1546/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku teinikö luuli että nautaketju olisi jotenkin otollinen maaperä ruveta mollaamaan vanhempia faneja?

Teini jolla ei ole mahdollisuutta eikä varaa käydä useammalla keikalla.

Vierailija
1547/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Sama meininki ja tappelu jatkuu heti. Ihan turha syyttää muita faneja perseilystä, kun täällä on ihan sama meininki. Sitä paitsi tää yksi fani jota täällä nyt on nostettu tikunnokkaan ei mun tietääkseni osallistunut siihen huonoon käytökseen keikalla, vaikka olikin samaa porukkaa. Myös tää homma on jo anteeksipyydetty ja sovittu osallisten kesken. Näin heidän twitterkeskustelunsa. Täälläkin vois yrittää käyttäytyä.

Vierailija
1548/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä tätä, miksei vanhempi ihminen saisi fanittaa ja jonottaa ja käydä keikoilla? Onko se iästä kiinni ja vaan teinien etuoikeus?

Tätä mä mietin, kun minulla on lippu yhdelle K n keikalle. Erotun kyllä varmaan ikäni takia. En tosin  eturiviin halua, enkä jonottamaan. 

Minä käynyt parilla keikalla, enkä ainakaan täällä Suomessa ole tuntenut itseäni vanhaksi. Kn keikoilla käy kaikenikäisiä.  Eturiviin en ole halunnutkaan. Ei se ikää katso jos Kärtsästä ja hänen musiikistaan pitää.  

Vierailija
1549/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitå sen enempää, mutta ei ole ollut oikein mahdollistakaan näkyä kun sen jälkeen K oli reissussa B kanssa, sitten viikko tiiviisti töitä ja sit tourille. Joten mistään näkymisistä tai näkymättä jäämisistä turha vetää MITÄÄN johtopäätöksiä.

Vierailija
1550/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

team kaarija uk livettää

Ei todellakaan jaksa katsoa, K on niin eilistä päivää jo.

Vierailija
1551/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live teamkaarijauk

Vierailija
1552/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, K tosiaan on pitänyt huolen ettei ole vahingossa filmannut tiettyä henkilöä. Tyhjyyttä ammottavasta instastooreista sen aina huomaa. 

Näin juuri. Ei ole tullut Lontoosta somestooria koska ei olisi oikein mahdollista filmata ilman että näkyy henkilöitä joiden ei haluta näkyvän

Vierailija
1553/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko teillä tuo europassi normaalisti? Mulla ei näy enää koko passia profiilissa ja kaikki matskut hävinny

Toimii ihan normaalisti, onko se kirjannut sinut ulos?

Sisäänkirjautuneena näytti olevan edelleen. Kirjauduin nyt kuitenkin ulos ja uudelleen sisään niin edelleen näyttää tyhjää. Voihan prkule

Vierailija
1554/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan jakaako Boitsu huomenna jotain onnitteluja. Se kusinen kakkuemojikin käy 

Vierailija
1555/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

team kaarija uk livettää

K on juuri se sirkusapina, miksi itsensä tuntee. Tekee samat temput, hölisee jotain levottomuuksia ja toistaa samat liikkeet seuraavalla ja seuraavalla ja seuraavalla keikalla.

Vierailija
1556/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vakuuttavaa syytä ei ole kyllä näkynyt, pelkkää kateellisten satuilua vaan

Vierailija
1557/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina eilisestä stand up-keikalta ainakin tuli. Ihana Jere, kuten aina. Onkohan siellä koko perhe katsomassa? 

Vierailija
1558/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

team kaarija uk livettää

K on juuri se sirkusapina, miksi itsensä tuntee. Tekee samat temput, hölisee jotain levottomuuksia ja toistaa samat liikkeet seuraavalla ja seuraavalla ja seuraavalla keikalla.

Jos ei kiinnosta, sun on turha kommentoida. Jostain syystä aika monet kuitenkin haluaa keikoille uudestaan. Tällä kiertueella oon kuullut juttuja, että ekaa kertaa keikalla käyneetkin jo mietti, missä voisi nähdä uudestaan.  Ja ihan tiedoksi. Kärtsän keikat ei ole koskaan samanlaisia.

Vierailija
1559/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan jakaako Boitsu huomenna jotain onnitteluja. Se kusinen kakkuemojikin käy 

Jos laittaa julkiset onnittelut, niin satavarmasti on taas braderrrr sana mukana. Happy b-day braderrrrr!

Vierailija
1560/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live ccctytto

Ketju on lukittu.