Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1561/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa lainattua mut ei ole näkynyt gf enää. Syy ollut täälläkin jo monta kertaa. Ei siitä sen enempää. 

Mitään vakuuttavaa syytä ei ole kyllä näkynyt, pelkkää kateellisten satuilua vaan

Toisaalta ei kyllä mitään todisteita ole. Koko suhteesta. Vähän alkaa olla kuin Jeesus hihhuleiden puheet. Joojoo näkyy näkyy jokapaikassa ja on olemassa. Kyllä kyllä. 

Vierailija
1562/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan jakaako Boitsu huomenna jotain onnitteluja. Se kusinen kakkuemojikin käy 

Jos laittaa julkiset onnittelut, niin satavarmasti on taas braderrrr sana mukana. Happy b-day braderrrrr!

Ja sehän on hyvä. En mä siis ainakaan odota, että ne olisi mitenkään monitulkintaiset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/10482 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Sama meininki ja tappelu jatkuu heti. Ihan turha syyttää muita faneja perseilystä, kun täällä on ihan sama meininki. Sitä paitsi tää yksi fani jota täällä nyt on nostettu tikunnokkaan ei mun tietääkseni osallistunut siihen huonoon käytökseen keikalla, vaikka olikin samaa porukkaa. Myös tää homma on jo anteeksipyydetty ja sovittu osallisten kesken. Näin heidän twitterkeskustelunsa. Täälläkin vois yrittää käyttäytyä.

Joo. Mä näin sen keskustelun myös.

Vierailija
1564/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se rahojen riittäminen paljolti perustu siihenkin mihin panostaa 

Niin, älä esmes hanki perhettä 🙄

Vierailija
1565/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt että jos valitatte jostain tyypistä, joka kiertää paljon keikkoja ja sitten kävisi ilmi, että tämä on vaikka ihmeen kaupalla selvinnyt syövästä ja päättänyt elää elämää täysillä tms. Joo, ei varmasti koske kaikkia vakkarireissaajia, mutta siis ihmisten tilanteita ei voi tietää ja siksikin ei kannata dissata tuntemattomien elämänvalintoja.

Totta ja vaikka ei taustalla olisikaan mitään hirveää on oikeus mennä niin paljon kuin haluaa ja resurssit riittää

Eihän siitä ole kyse, eikä iästä. Olipa minkä ikäinen tahansa, voi miettiä onko ihan pakko päästä barrikadille joka ikisellä keikalla. Ja kyllä aikuisilta voi myös odottaa sellaista henkistä kypsyyttä, että ymmärtää antaa vähän muillekin tilaa ja antaa muidenkin ko

Ei nämä ihmiset sinne eturiviin puske vaan ihan reilusti jonottaa.

Vois kyllä vähän ajatella muita ja antaa ulkomailla muiden jonottaa eturiviin. Kuten vaikkapa niiden paikallisten. Siitähän tässä oli kyse, mutta tajuaako minä minä -ihminen sen? Ei näemmä.

Vierailija
1566/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania stooreja tällä fanilla!

ig: marc_thomas_uk

Vierailija
1567/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesseltä tullu ig-postaus. EUROPE HAS TREATED US WELL. 

Vierailija
1568/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://x.com/joooker_out/status/1848116040531886437

Mietin täysin kököllä sloveenin kielen taidollani, että lukeeko tuossa että kiitos kaikista neuvoista, Bojan? Advajse ois niin kätevästi kuin advice 😃

Vierailija
1569/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon selaillu ig:stä Kärtsän tägätyistä kaikkia ihania synttärionnitteluita ja muita postauksia. Aivan mahtavia! Siellä on parikin joille Kärtsän keikka oli eka keikka ikinä ja jotka oli ihan haltioissaan. 💚

On se kyllä aikamoinen, meidän Kärtsäri!

Vierailija
1570/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muitten kuin vain Bojanin mahdolliset, toivottavat, julkiset onnittelut.

Vierailija
1571/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muitten kuin vain Bojanin mahdolliset, toivottavat, julkiset onnittelut.

Ihan kamalaa että jotkut kyttäävät kieli pitkällä jotain julkisia onnitteluja ystävälle ja laittoipa sitten mitä tahansa niin tulkinnat vedetään tulille. Sairasta. Toivottavasti laittaa mustalle pohjalle kakkuemojin ja kirjoittaa siihen Happy Birthday Käärijä

Vierailija
1572/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon selaillu ig:stä Kärtsän tägätyistä kaikkia ihania synttärionnitteluita ja muita postauksia. Aivan mahtavia! Siellä on parikin joille Kärtsän keikka oli eka keikka ikinä ja jotka oli ihan haltioissaan. 💚

On se kyllä aikamoinen, meidän Kärtsäri!

Voi että sitä fiilistä, kun koki ekan kerran 🔥

Vierailija
1573/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Erikoista toi et painotat julkiset -sanaa. Lähes kuvottavaa tiedätkö? 

Vierailija
1574/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pressure, Bojan. :D

Vierailija
1575/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsällä ollu taas Bojan-maininta Bristolin keikalla. 😄 https://x.com/menestynytyks/status/1848228500886483067

Vierailija
1576/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, Kärppy on nyt 31 VUOTIAS! 

Vierailija
1577/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä välispiikissä kävi ilmi et Jerpun pikkubrodi ei olekaan vielä 18v. Varmaan loppuvuodesta täyttää vielä. Muistelen et ikäeroa olis kuitenkin se 13v. Jeren kanssa. 

Vierailija
1578/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan jakaako Boitsu huomenna jotain onnitteluja. Se kusinen kakkuemojikin käy 

Jos laittaa julkiset onnittelut, niin satavarmasti on taas braderrrr sana mukana. Happy b-day braderrrrr!

Ja sehän on hyvä. En mä siis ainakaan odota, että ne olisi mitenkään monitulkintaiset :D

Ei tarvi olla julkiset vain shippareiden tyytyväisenä pitämiseksi. Eiköhän jo KyRpoksen lämmössä ole onnitteltu ja varmasti Bojan soittaa tänään. 

Vierailija
1579/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla julkiset vain shippareiden tyytyväisenä pitämiseksi. Eiköhän jo KyRpoksen lämmössä ole onnitteltu ja varmasti Bojan soittaa tänään. 

Ei todellakaan tarvii olla julkiset. Sitä vaan ei koskaan tiedä mitä tapahtuu. Bojan laittaakin yhtäkkiä jonkun söpöstelykuvan heistä lomalla ja kirjoittaa siihen että happy birthday brother or something more 💚. 😂. No ei laita mut kun ikinä ei voi tietää.

Vierailija
1580/10482 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/joooker_out/status/1848116040531886437

Mietin täysin kököllä sloveenin kielen taidollani, että lukeeko tuossa että kiitos kaikista neuvoista, Bojan? Advajse ois niin kätevästi kuin advice 😃

Siis näenkö mä jo bojanin kahtena 🧐

Ketju on lukittu.