Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1081/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä muita nautoja, kellä ei ole parisuhdetta eikä ihanaa viiniä ostelevaa, sienistä innostuvaa kumppania eikä saunaa lämpiämässä eikä makkarin puolella tapahdu tänäänkään mitään? 

Olihan toi ihana teksti ja suoraan kuin mun entisestä elämästäni. Nykyinen on ihan toista. 

Eiköhän suurin osa ole täällä kaltaisiasi.

Enkä ole ihan varma tuon viestin aitoudesta.

Valitettavasti kyllä se vaan on. 

Miten niin valitettavasti

Koska oma parisuhde päättyi. Nykyään olen tosi yksinäinen. En osaa enkä oikein edes halua etsiä uutta kumppania. 

Vierailija
1082/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.

-Peukku alas jos et ole parisuhteessa. 

Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.

8/12 nyt tilanne. Ei iso ero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kotipäivä, tosin käväisin parissa kierrätyskeskuksessa iltapäivästä ja kaupassa. Etsin vähän lisää korutarvikkeita rannekorujen tekemistä varten (uusin harrastukseni, keikkoja odotellessa). Nyt löhöilen sohvalla, odottelen Joksujen esiintymistä ja palstailen, ehkä voisi yhden rannekorun tässä sivussa tehdä.

Vierailija
1084/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska tuo Joksujen esiintyminen on? 

Vierailija
1085/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.

Ei ne sulje mitenkään toisiaan pois. Itse tässä kyhnään miehen kyljessä, palstailen ja höpötän välillä ääneen joksuista, mies selaa instaa ja lähettää mulle sulassa sovussa söpöjä koiria, pikkutuhmia vitsejä ja muuta mielenkiintoista. Joksujen esiintymisen jälkeen (kyllä, olen "varannut" tän slotin että pääsen seuraamaan rauhassa) katsotaan varmaan joku leffa ja pötkötetään kasassa sohvalla. And maybe something more.

Kuulostaa aika täydelliseltä yhteisen ajan vietolta.

Vierailija
1086/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?

Olin äidin kanssa Helsingissä ja kierreltiin kirppareita, kun oli siivouspäivä. Myös Ateneumissa ehdittiin käväistä ja nyt on mukavaa palstailla sohvan nurkassa😁Kohta pitäisi kyllä lähteä koiran kanssa lenkille, että ehtii takaisin sohvan nurkkaan ennen Joksujen esiintymistä

T. mummola vasikka

Vierailija
1087/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä muita nautoja, kellä ei ole parisuhdetta eikä ihanaa viiniä ostelevaa, sienistä innostuvaa kumppania eikä saunaa lämpiämässä eikä makkarin puolella tapahdu tänäänkään mitään? 

Olihan toi ihana teksti ja suoraan kuin mun entisestä elämästäni. Nykyinen on ihan toista. 

Koska oma parisuhde päättyi. Nykyään olen tosi yksinäinen. En osaa enkä oikein edes halua etsiä uutta kumppania. 

No kyllä se siitä. Elämä voi vielä yllättää.

Epäilin siksi juurikin tuon kyseisen viestin aitoutta koska tuollainen viesti olisi juurikin sellainen millä voisi iskeä puukkoja näin viikonloppuiltana tälläisessä ketjussa. Mutta ehkä se oli aito ja ei vaan ajatellut.

Vierailija
1088/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ikinä hävetä enkä piilotella sitä, että mulla on ihana parisuhde. Ei se ole muilta pois. Elämä voi olla hyvää ja arvokasta niin monin tavoin 😊.  Olit sinkku tai mikä muu tahansa.

Joo, mustatorvisienipastaa olisi... Menen nyt syömään.

Se jolla on ihana mies joka kokkaa, ostaa viiniä, huomioi kailella tavoin ja rakastaa sanoilla ja teoilla.

Vierailija
1089/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se esiintyminen alkaa? 

Vierailija
1090/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt etten edes hae enää parisuhdetta. Minulla on ihana lähes täysi-ikäinen lapsi ja sisaruksia monta ja näillä lapsia.

Hoidan sisarusteni lapsia useana päivänä viikossa. Saan viettää sitå ihanaa pikkulapsi aikaa uudestaan ja voin kipata väsyneet lapset kotiinsa. 🤣

Ja sitten on ystävät ja harrastuspiirit ja pari eri fandomia. 

Ihan hyväksi elämäni katsoisin. 

Vierailija
1091/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se siitä. Elämä voi vielä yllättää.

Epäilin siksi juurikin tuon kyseisen viestin aitoutta koska tuollainen viesti olisi juurikin sellainen millä voisi iskeä puukkoja näin viikonloppuiltana tälläisessä ketjussa. Mutta ehkä se oli aito ja ei vaan ajatellut.

Ai kuka ei ajatellut, sinä? Älytöntä ettei tänne saisi kirjoittaa kivoja, positiivisia viestejä omasta elämästä ilman että joku heti epäilee niitä trollaukseksi 🙄.

Vierailija
1092/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lainattua mutta tähän olisin vastannut:

Kuulostaa aika täydelliseltä yhteisen ajan vietolta.

Eikö. Ja meillä oli muutama vuosi sitten aivan kammottava ajanjakso, en olisi ikinä uskonut että sieltä vielä noustaan 💚. Nykyään niin helppo olla kun kumpikin on oppinut sanoittamaan omat tarpeensa ja tiedostamaan sen, että vaikka ei sen toisen aivoituksia tai kiinnostuksen kohteita oikein ymmärtäisikään, niin se ei silti vaikuta meidän väliseen parisuhteeseen negatiivisesti. Siis en olisi oikeasti ennen voinut kuvitellakaan kertovani puolisolle että shippaan ja vähän kuolaankin kahta miesartistia, ja nimenomaan yhdessä. Ihana kun saa olla avoimesti oma omituinen itsensä.

Vierailija
1093/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se esiintyminen alkaa? 

Peli alkaa klo 21 Suomen aikaa, Joksut väliajalla eli milloin se nyt sit olis, ehkä klo 21.45 tai jotain?

Vierailija
1094/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö se Joksujen keikka siis nettisivuilta RTV SLO 1? Vai youtuben kautta? Moneltako se Joksujen esiintyminen olikaan?

Vierailija
1095/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio ikinä hävetä enkä piilotella sitä, että mulla on ihana parisuhde. Ei se ole muilta pois. Elämä voi olla hyvää ja arvokasta niin monin tavoin 😊.  Olit sinkku tai mikä muu tahansa.

Se jolla on ihana mies joka kokkaa, ostaa viiniä, huomioi kailella tavoin ja rakastaa sanoilla ja teoilla.

Miksi sitten roikut täällä ?

Vierailija
1096/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa et on tuollanen mies ja et olet noin onnellinen. Kuulostaa melko täydelliseltä. Ja selvästi osaat arvostaa parisuhdettasi. Ei elämää toki voi elää peläten ja pahinta odottaen. Mutta muista et elämä voi yllättää monella tapaa. Se ihanin ja huomaavaisinkin puoliso voi iskeä puukon selkääsi, silloin kun sitä vähiten odotat. Eikä sen jälkeen "kyllä se siitä" paljon lohduta. Ihmiset ovat joskus todella julmia ja kylmiä. Ne maailman ihanimmatkin miehet. Tai ehkä just ne.  

Vierailija
1097/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Olen ollut 20 vuotta naimisissa, eikä lauantai-ilta ole meillä mitenkään erityinen. Enemmän meille merkkaa se, että voimme vapaapäivinä köllötellä yhdessä pitkään sängyssä.

Vierailija
1098/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin yöllä ficciin uuden luvun ja julkaisin sen. Muuten päivän olen vain ottanut kevyesti siivoillen ja lepäillen. En jaksa yleensä sopia viikonlopuksi mitään. Keikat ja satunnaiset juhlat ovat poikkeus, mutta aika harvoin niitäkään on.

Kiva että täällä käy ficcaajia!

Vierailija
1099/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt etten edes hae enää parisuhdetta. Minulla on ihana lähes täysi-ikäinen lapsi ja sisaruksia monta ja näillä lapsia.

Hoidan sisarusteni lapsia useana päivänä viikossa. Saan viettää sitå ihanaa pikkulapsi aikaa uudestaan ja voin kipata väsyneet lapset kotiinsa. 🤣

Ja sitten on ystävät ja harrastuspiirit ja pari eri fandomia. 

Ihan hyväksi elämäni katsoisin. 

Sanoisin tähän vielä, että ihanaahan se on jos on hyvä suhde. 💙

Minä rakastun tosi harvoin ja maku on jotain Jeren ja Joostin välimaastoa. Joko tunteet ei ole molemminpuoliset tai haasteet suhteella liian suuret. Ihania ystäviä kyllä on jäänyt, mutta siinä se. Yhden kanssa olen keikoillakin käynyt. 

Onnellisuuden avaimet taitaa olla joskus siinäkin, että on sinut tilanteen kanssa. Että osaa nähdä sen mitä hyvää on 

Vierailija
1100/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa et on tuollanen mies ja et olet noin onnellinen. Kuulostaa melko täydelliseltä. Ja selvästi osaat arvostaa parisuhdettasi. Ei elämää toki voi elää peläten ja pahinta odottaen. Mutta muista et elämä voi yllättää monella tapaa. Se ihanin ja huomaavaisinkin puoliso voi iskeä puukon selkääsi, silloin kun sitä vähiten odotat. Eikä sen jälkeen "kyllä se siitä" paljon lohduta. Ihmiset ovat joskus todella julmia ja kylmiä. Ne maailman ihanimmatkin miehet. Tai ehkä just ne.  

Ei jeesus 😂 

Ketju on lukittu.