M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sulla on tuo oksentava hymiö.
Se ei ole mikään oksentava hymiö vaan silmät kiinni oleva hikoileva possu!
Muuten ok mutta possu? Mulla siis ihan normi hymiö, ei possu.
Se on siis vitsi, että sen voi katsoa näyttävän myös hikoilevalta possulta, jolla on silmät kiinni eli noi kulmakarvat onkin silmäluomet ja silmät onkin saparo 🥵 Once you see it, you cant unsee it.
Minusta se kyllä oksentaa tai saa sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siis vitsi, että sen voi katsoa näyttävän myös hikoilevalta possulta, jolla on silmät kiinni eli noi kulmakarvat onkin silmäluomet ja silmät onkin saparo 🥵 Once you see it, you cant unsee it.
Silmät onkin saparo? Täh? 🤔 Mä en kyllä näe.
Sori sori, siis tosiaan kulmakarvat on silmäluomet ja silmät on kärsä 😅
Liialliset delulut kun hetken ajattelin että takaluukusta paljastuu Kärtsä mutta olikin ihana Jure :D
Mulla on ollut ihana päivä. On lempivuodenaikani syksy. Koiran kanssa marhasin metsässä 2 tuntia. Nyt kotonani haisee sienet. Löysin jo suppiksia! Muuten kori täyttyi mustatorvisienistä, rouskuista ja muutama ihana kiinteä madoton tatti löytyi.
Jere ja Bojan rakastaa toisiaan ja ikävöi. Ne tapaa soon. Tai ehkä jo...? 🤡
Mies oli tuonut lempiviiniäni ja pari herkullista vahvaa brittiläistä olutta jääkaappiin. Sauna lämpiää. Mies kokkailee jotain keittiössä, oli myös ihan täpinöissään sienisaaliista.
Tänään saa jotain herkullista ruokaa. Ja varmastikin makkarin puolella muuta herkkua...
😊😎🥰
Ja rakkaillemme 💚💙😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kyllä oksentaa tai saa sydänkohtauksen.
Krapula
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut ihana päivä. On lempivuodenaikani syksy. Koiran kanssa marhasin metsässä 2 tuntia. Nyt kotonani haisee sienet. Löysin jo suppiksia! Muuten kori täyttyi mustatorvisienistä, rouskuista ja muutama ihana kiinteä madoton tatti löytyi.
Mies oli tuonut lempiviiniäni ja pari herkullista vahvaa brittiläistä olutta jääkaappiin. Sauna lämpiää. Mies kokkailee jotain keittiössä, oli myös ihan täpinöissään sienisaaliista.
Tänään saa jotain herkullista ruokaa. Ja varmastikin makkarin puolella muuta herkkua...
😊😎🥰
Ja rakkaillemme 💚💙😉
Kuulosta ihanalta. Hyvää iltaa sinne 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa edelleen se Kärden antwerpenin keikka kun näin liven ja se oli se keikka jonka jälkeen Joost oli, että ehdottomasti yhteistyötä haluaa tehdä. Eikö se ollut se Bojan seranadi keikka? 😄
Joo. Se keikka mainittiin uudessa ficissäni ja siihen tuli useampi kommentti ihmisiltä, jotka olivat paikalla siellä, eivätkä ole vieläkään toipuneet Bojan-serenadista. :D
Taisi tehdä vaikutuksen Joostiinkin. 😁
Totta. Joost ei ainakaan hätkähdä Bojan juttuja kun on aloittanut kontaktin hyppäämällä suoraan syvään päätyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hei muistaako kukaan mikä se Boitsun lempituoksu olikaan?
Tästä tuli mieleen:
Chanel Bleu.
Vierailija kirjoitti:
😊😎🥰
Ja rakkaillemme 💚💙😉
Mukavaa iltaa sinne :) Syksy on munkin lempivuodenaika. Nyt on yksi uusi syy (K/B) odottaa syksyn saapumista. Olisipa suppiksia! Tekisin piirakkaa.
Onko kellään toimivaa linkkiä Slovenian tv1? jossa näkyy live tv lähetys, ajantasainen?
Vierailija kirjoitti:
Kris mainostaa myös, että lähetys näkyy tv1. Virittelin sitä jo aamulla ja sujuvasti katselin puoli tuntia sloveeniksi ohjelmaa terveellisestä kasviöljystä 🙂 Nyt en saakaan enää näkyviin, en kännyllä enkä tabletilla. Välillä voi näkyä joku mainos, mut sit tulee taas sinisellä pohjalla kanavan logo ja joku teksti 😥
Sama, eli ei vissiin pystykään katsomaan tuolta. NBA appista näyttäisi kuitenkin olevan katsottavissa, kun tuli sit sekin ladattua eilen. 😄
Vierailija kirjoitti:
😊😎🥰
Ja rakkaillemme 💚💙😉
Muuten ihana teksti, mutta nyt on kyllä vielä kesä 😄 Muutenkin lyhyt kesä meillä, niin kyllä koko kesä-, heinä- ja elokuu on kesää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi käytäväkävely. Kun se nyt tänne taas paukahti (enkä pane pahaksi), mut aina kun sen näkee, miettii miten kukaan edes tekee noin kaverille. Siis pelkälle kaverille (ja varsinkin jos vasta tavattu), ellei todella ole jotain something more/else.
Tämä. Oikeastaan joka kerta olo on hämmästyneempi kun vähän jo sotkeutuu shippaamiset ja se, mistä se juttu ihan oikeasti lähti liikkeelle. Ei siis pelkistä harhakuvitelmista vaikka osa entisistä palstalaisista niin yrittää kovasti itseään ja toisia vakuuttaa.
Aika sokea saa olla jos tossa ei näe mitään erikoista. Eikä ole kyllä mitään veljellistä toimintaa. En ole ikinä nähnyt Kärppyä tuollaisissa asetelmissa Miken tai nyt vaikka Jessen kanssa.
Jäätyisin, jos kuka tahansa omista kavereistani suutelisi mua kaulalle. Ja
Tää on hyvä hetki pohtia. Mua ei ainakaan ole koskaan kaveri kaulalle suudellut enkä minä ole kaverin kaulaa. Ja jos joku sitä tekisi (paitsi puolisoni) niin olisin hyvin hyvin hämmentynyt.
Onks täällä muita nautoja, kellä ei ole parisuhdetta eikä ihanaa viiniä ostelevaa, sienistä innostuvaa kumppania eikä saunaa lämpiämässä eikä makkarin puolella tapahdu tänäänkään mitään?
Olihan toi ihana teksti ja suoraan kuin mun entisestä elämästäni. Nykyinen on ihan toista.
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä muita nautoja, kellä ei ole parisuhdetta eikä ihanaa viiniä ostelevaa, sienistä innostuvaa kumppania eikä saunaa lämpiämässä eikä makkarin puolella tapahdu tänäänkään mitään?
Olihan toi ihana teksti ja suoraan kuin mun entisestä elämästäni. Nykyinen on ihan toista.
Mun makkarin tapahtumat on se, että menen läppärin kanssa sängylle loikoilemaan ja katselen Joksujen keikkatallenteita. Villi ilta.
Mietin myös joskus tehdessäni sienipiirakkaa (oleellinen tieto) sitå miten K lähipiiri ja hän itsekin kertoi miten pettymykset on vaikeita kestää ja nostaa temperamenttia esiin ja tarvitsee rauhaa käsittelyn ja ettei kannata silloin lähestyä miten B olikin eri asia. Eikö noin toimi juuri ihastunut mieli? Sitä löytyy uusia puolia ja se toinen auttaa vaikeisiinkin tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös joskus tehdessäni sienipiirakkaa (oleellinen tieto) sitå miten K lähipiiri ja hän itsekin kertoi miten pettymykset on vaikeita kestää ja nostaa temperamenttia esiin ja tarvitsee rauhaa käsittelyn ja ettei kannata silloin lähestyä miten B olikin eri asia. Eikö noin toimi juuri ihastunut mieli? Sitä löytyy uusia puolia ja se toinen auttaa vaikeisiinkin tunteisiin
Tätä olen itsekin miettinyt. Usein. En kuitenkaan mielestäni sienipiirakkaa tehdessä.
Ei ole itselläkään kumppania. Mukula on, mutta teini on omissa menoissaan ja hyvä on, että on kivoja fiksuja kavereita. Irsekseni täällä keittelen omenasosetta.
Kris mainostaa myös, että lähetys näkyy tv1. Virittelin sitä jo aamulla ja sujuvasti katselin puoli tuntia sloveeniksi ohjelmaa terveellisestä kasviöljystä 🙂 Nyt en saakaan enää näkyviin, en kännyllä enkä tabletilla. Välillä voi näkyä joku mainos, mut sit tulee taas sinisellä pohjalla kanavan logo ja joku teksti 😥