M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä muita nautoja, kellä ei ole parisuhdetta eikä ihanaa viiniä ostelevaa, sienistä innostuvaa kumppania eikä saunaa lämpiämässä eikä makkarin puolella tapahdu tänäänkään mitään?
Olihan toi ihana teksti ja suoraan kuin mun entisestä elämästäni. Nykyinen on ihan toista.
Eiköhän suurin osa ole täällä kaltaisiasi.
Enkä ole ihan varma tuon viestin aitoudesta.
Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?
Gallupin tykkää:
-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.
-Peukku alas jos et ole parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä muita nautoja, kellä ei ole parisuhdetta eikä ihanaa viiniä ostelevaa, sienistä innostuvaa kumppania eikä saunaa lämpiämässä eikä makkarin puolella tapahdu tänäänkään mitään?
Olihan toi ihana teksti ja suoraan kuin mun entisestä elämästäni. Nykyinen on ihan toista.
Mun makkarin tapahtumat on se, että menen läppärin kanssa sängylle loikoilemaan ja katselen Joksujen keikkatallenteita. Villi ilta.
Tuohan on just parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä, ja miksei ilmankin niitä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun makkarin tapahtumat on se, että menen läppärin kanssa sängylle loikoilemaan ja katselen Joksujen keikkatallenteita. Villi ilta.
Tuohan on just parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä, ja miksei ilmankin niitä. 😄
No ei kyllä ole.
Naapuruston baarin terassilta kuuluu Waterguns eli Sveitsin viisu pyhältä vuosikerralta 2023. When everything reminds you of them😍
Vierailija kirjoitti:
Gallupin tykkää:
Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään toimivaa linkkiä Slovenian tv1? jossa näkyy live tv lähetys, ajantasainen?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?
Pyykkiä olen pessyt, kaupassa käynyt ja hengaillut täällä odottavissa fiiliksissä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä se vaan on.
Miten niin valitettavasti
Nyt alkoi näkyä Slovenian tv. Toivottavasti jatkuu näin 🤗. Se, joka välillä kadotti näkymän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole.
Toisille on, riippuu vastaajasta. Mun mielestä on ihanaa löhötä kotona yöpaidassa läppärin kanssa ja kuunnella musiikkia eikä ole väliä tapahtuuko makkarissa vai muualla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään siivoilin kotona ja katselin vähän tavaroita esille joita vien kierrätyskeskukseen. Iltapäivällä kävin keskustassa asioilla ja vietin hetken Senaatintorilla. Siellä oli Ukrainan itsenäisyyspäivän juhlallisuudet. Kokkasin kotiin tultua thaimaalaista ja söimme kumppanin kanssa. Nyt löhöän ja palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin tykkää:
Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.
Ei pidä paikkaansa, teen mitä haluan ja katson aina nää kaikki. Ollaan 40 km päässä toisistamme muutenkin.
Kirjoitin yöllä ficciin uuden luvun ja julkaisin sen. Muuten päivän olen vain ottanut kevyesti siivoillen ja lepäillen. En jaksa yleensä sopia viikonlopuksi mitään. Keikat ja satunnaiset juhlat ovat poikkeus, mutta aika harvoin niitäkään on.
Taitaa Slovenian telkusta osa ohjelmista näkyä ja osa ei. Vähän aika sitten tuli jotain tuohon tapahtumaan liittyvää ohjelmaa ja se ei näkynyt, tuli vaan teksti ilmeisesti liittyen tekijänoikeuksiin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Naapuruston baarin terassilta kuuluu Waterguns eli Sveitsin viisu pyhältä vuosikerralta 2023. When everything reminds you of them😍
Niin ja Sveitsin Remohan oli katsomassa kuuluisaa Ljubav-liveäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin tykkää:
Ei ne sulje mitenkään toisiaan pois. Itse tässä kyhnään miehen kyljessä, palstailen ja höpötän välillä ääneen joksuista, mies selaa instaa ja lähettää mulle sulassa sovussa söpöjä koiria, pikkutuhmia vitsejä ja muuta mielenkiintoista. Joksujen esiintymisen jälkeen (kyllä, olen "varannut" tän slotin että pääsen seuraamaan rauhassa) katsotaan varmaan joku leffa ja pötkötetään kasassa sohvalla. And maybe something more.
Eikä ole edes eka lauantai joka ollaan vietetty yhdessä mutta silti Kärpän/Joksujen aktiviteetteja silmäripset pitkänä seuraten.
Ehkä, mutta täytyy myöntää, että vaikka tänään on aurinko paistanut, niin kyllä munkin mielestä ilmassa on jo selkeät syksyn merkit. Linnut alkavat kerääntyä muuttomatkalle, puolukat on kypsiä ja tuuli oli kylmää.