Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
4601/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khihi, heitteritkin siis käy vahingossa (😄) katsomassa klippejä Kärtsän keikoista. Mikäs siinä. Lisää katselukertoja vaan. Lisää näkyvyyttä Kärtsälle!

Eikö niitä saa edes katsoa kuin fanaattiset fanit? Miksi?

Vierailija
4602/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khihi, heitteritkin siis käy vahingossa (😄) katsomassa klippejä Kärtsän keikoista. Mikäs siinä. Lisää katselukertoja vaan. Lisää näkyvyyttä Kärtsälle!

Jep ja kattoo ne vielä ajatuksella loppuun💚 Mä skippaan aina samantien ne videot, jotka ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kattoo ne vielä ajatuksella loppuun💚 Mä skippaan aina samantien ne videot, jotka ei kiinnosta.

Mä seuraan Käärijää edelleen instassa ja siellä tulee vastaan kaikenlaista materiaalia. Ei niistäkään kaikki tykkää ja peukuta, ei lähellekään.

Vierailija
4604/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää joku kirjoittamassa passin kommenttikenttään ihmisille muistutus, että sisältöjä ei ole tarkoitus jakaa alustan ulkopuolelle. 

Miksi? Onko joku jakanut?

Yks espanjalainen tili on jakanut 10s pätkän livestä, kun Härtsä soitti puhelimestaan jonkun espanjalaisen klipin.

Vierailija
4605/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä saa edes katsoa kuin fanaattiset fanit? Miksi?

SAA! 😃 Justhan mä kirjoitin että mikäs siinä. Käy ihmeessä katsomassa! Ja vielä toisenkin kerran.

Vierailija
4606/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan Käärijää edelleen instassa ja siellä tulee vastaan kaikenlaista materiaalia. Ei niistäkään kaikki tykkää ja peukuta, ei lähellekään.

Kiva että seuraat! 

Vierailija
4607/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia mutta muhun ei vaan Käärijän ulkonäkö iske. Ihan jees. Ei hänessä mitään vikaa ole mutta ei herätä mitään sen kummempaa.

Luonnossa ihan tavallinen ja ihan symppiksen oloinen.

Tollaset somekuvat miehestä ei mulla iske.

Nooh, taitaa herättää paljonkin tunteita kun jaksat hänen tekemisiä tarkasti seurata ja arvostella. Olet innokkaampi kuin moni fani. 

Täällä on nyt näköjään useita alatyylisiä vastauksia ihan asialliseen viestiin. Ette ole kunniaksi idolillenne.  Ei pitäisi olla noin vaikeaa ymmärtää, että artisti voi kiinnostaa muuten, mutta ei minään seksisymbolina.

Vierailija
4608/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä tiimeineen on muuten hoitanut albumipromot tosi hyvin. Vaikka on euro tourilla ollut ja nyt vasta takas Suomessa. Ydin-fandom (ja uutta yleisöä myös) osaa biisit jo, on käännetty englanniksikin. Livenä esitetty useasti, ja kahdella vikalla keikalla nekin mitä aiemmin ei oltu esitetty. Ja nyt tuli Apu-lehden artikkeli joka tukee hyvin Autiomaa-biisiä. Kiinnostava musiikkivideo tulossa samaan syssyyn ja muutenkin homma tuntuu olevan hyvin hanskassa. 

Vierailija
4609/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia mutta muhun ei vaan Käärijän ulkonäkö iske. Ihan jees. Ei hänessä mitään vikaa ole mutta ei herätä mitään sen kummempaa.

Mulla on ihan samanlaiset tunnelmat. Käärijä on kiehtova henkilö, mutta miestyyppinä ei osu yhtään. Eikä tästä tarvitse suuttua kenenkään. Makuja on tosiaan monia. 

Miksi pitää kirjoittaa yleensäkään mitään negatiivista jos tietää että tyypin ulkonäkö ei kiinnosta ja ei koskaan tule esim. kuvista tykkäämään? Eikö voi vain ohittaa? Itse Joksujen kuvista en tykkää, mutta osaan olla katsomatta ja arvostelematta heidän ulkonäköään kun kuvia tänne julkaistaan. Se on yllättävän helppoa. 

Vierailija
4610/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu-lehden artikkeli sopii mun mielestä koko levyn teemaan hyvin. Ja biiseistä Takavoltti esim ja muitakin, jotka käsittelee viisuvuotta. 

Vierailija
4611/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten: Oon tyytyväinen et Kalle kävi parit Kärtsän eurotourin keikat läpi. Merkki siitä että välittää ja panostaa Kärtsään, sekä työhönsä A&R:nä ja Warnerin edustajana. 

Vierailija
4612/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlaiset tunnelmat. Käärijä on kiehtova henkilö, mutta miestyyppinä ei osu yhtään. Eikä tästä tarvitse suuttua kenenkään. Makuja on tosiaan monia. 

Miksi pitää kirjoittaa yleensäkään mitään negatiivista jos tietää että tyypin ulkonäkö ei kiinnosta ja ei koskaan tule esim. kuvista tykkäämään? Eikö voi vain ohittaa? Itse Joksujen kuvista en tykkää, mutta osaan olla katsomatta ja arvostelematta heidän ulkonäköään kun kuvia tänne julkaistaan. Se on yllättävän helppoa. 

Tämä on kaikille avoin keskustelupalsta, ei suljettu fanisivusto. Avoimuuteen kuuluvat myös erilaiset mielipiteet ja niitten sietäminen.

Vierailija
4613/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin siedän erilaisia mielipiteitä hyvin, ei siinä mitään. Mutta jos en pidä jonkun ulkonäöstä niin en kyllä koe että haluaisin sen kirjoittaa julkisesti nettiin, edes anonyymina. Koska en vain ymmärrä että miksi. Mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
4614/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tavallaan jännittää K:n levyn ensinmmäiset arvostelut

Vierailija
4615/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biiseistä, musiikkivideosta yms ymmärrän, että jos joku ei tykkää ja sen kirjoittaa asiallisesti. Mutta ulkonäkö on eri asia, siinä kritisoidaan ja ruoditaan ihmistä itseään ja miltä hän näyttää, ei esim hänen taidettaan. 

Vierailija
4616/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tavallaan jännittää K:n levyn ensinmmäiset arvostelut

Samoin!

Vierailija
4617/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biiseistä, musiikkivideosta yms ymmärrän, että jos joku ei tykkää ja sen kirjoittaa asiallisesti. Mutta ulkonäkö on eri asia, siinä kritisoidaan ja ruoditaan ihmistä itseään ja miltä hän näyttää, ei esim hänen taidettaan. 

Kuuleppas, me elämme aika ulkonäkökeskeisessä länsimaisessa kulttuurissa.

Vierailija
4618/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä tiimeineen on muuten hoitanut albumipromot tosi hyvin. Vaikka on euro tourilla ollut ja nyt vasta takas Suomessa. Ydin-fandom (ja uutta yleisöä myös) osaa biisit jo, on käännetty englanniksikin. Livenä esitetty useasti, ja kahdella vikalla keikalla nekin mitä aiemmin ei oltu esitetty. Ja nyt tuli Apu-lehden artikkeli joka tukee hyvin Autiomaa-biisiä. Kiinnostava musiikkivideo tulossa samaan syssyyn ja muutenkin homma tuntuu olevan hyvin hanskassa. 

Ja radiohaastattelut ovat alkamassa. Suomi Pop perjantaina iltapäivällä.

Vierailija
4619/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas, me elämme aika ulkonäkökeskeisessä länsimaisessa kulttuurissa.

Kuuleppas, entäs sitten? En silti pidä siitä että ulkonäköä arvostellaan. Oli mikä kulttuuri tahansa. 🤷🏻

Vierailija
4620/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Käärijä-fani nimitteli keväällä useaan otteeseen Baby Lasagnea rotaksi ja rotan näköiseksi. Tuskin Käärijää on tuolla tavalla kukaan nimitellyt.

On nimitellyt. Jos oot ollu paatilla pitempään niin et oo voinut välttyä. 

Ketju on lukittu.