M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
En voi lakata nauramasta tälle. En ollu nähny tätä aiemmin! Viki ja Köpi showssa Boitsu saa nuhteita kun tägäsi Käärijä-muraalin Helsinkiin. :D
https://www.tumblr.com/bisnes-socks/765701337471123456/in-honour-of-k%C…
Nää kuvat on UPEITA! 🥹😍
https://www.tumblr.com/mrgintsu/765742477795835904/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
Luin artikkelin. Sinänsä ei mitään kovin uutta ollut siinä. Viisuvuosi oli rankka yms. Boleron katoaminen ei ollu vitsi, muuten. Se ainakin vahvistui.
Olen vähän huonosti ollut paikalla, mutta onko kukaan selvittänyt missä on otettu tuo Bojanin tägätyissä 3 päivää sitten lisätty kuva jossa näkyy taustalla suomenkielistä tekstiä, permanto ja katsomo. On siis sillä syyskuun reissulla otettu.
Vierailija kirjoitti:
Nää kuvat on UPEITA! 🥹😍
Luin artikkelin. Sinänsä ei mitään kovin uutta ollut siinä. Viisuvuosi oli rankka yms. Boleron katoaminen ei ollu vitsi, muuten. Se ainakin vahvistui.
Jotenkin ihanan rehellistä tekstiä. Ja kuvat on kyllä upeita😍
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huonosti ollut paikalla, mutta onko kukaan selvittänyt missä on otettu tuo Bojanin tägätyissä 3 päivää sitten lisätty kuva jossa näkyy taustalla suomenkielistä tekstiä, permanto ja katsomo. On siis sillä syyskuun reissulla otettu.
Helsingin Jäähallissa. 30 Seconds to Marsin keikka oli siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku urheilutapahtuma? Näyttää vähän porukan pukeutuminen sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kuvat on UPEITA! 🥹😍
Jotenkin ihanan rehellistä tekstiä. Ja kuvat on kyllä upeita😍
Mä katoin just vähän aikaa sitten sen Puoli seiskan haastiksen ja nyt kyllä kattoo ihan eri silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Jäähallissa. 30 Seconds to Marsin keikka oli siellä.
Siis se sama keikka, jonka jälkeen somessa lähti kiertämään fanin ottama yhteiskuva.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia mutta muhun ei vaan Käärijän ulkonäkö iske. Ihan jees. Ei hänessä mitään vikaa ole mutta ei herätä mitään sen kummempaa.
Luonnossa ihan tavallinen ja ihan symppiksen oloinen.
Tollaset somekuvat miehestä ei mulla iske.
Nooh, taitaa herättää paljonkin tunteita kun jaksat hänen tekemisiä tarkasti seurata ja arvostella. Olet innokkaampi kuin moni fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kuvat on UPEITA! 🥹😍
Miten mies on päästänyt itsensä tuollaiseen kondikseen.
Alapeukuttajien mielestä hän näyttää tietysti vaan "niin ihanalta".
Menikö tunteisiin?😅
Tavallaan. Saara Aaltoa lyötiin aikanaan mammapalstalla muutamasta lisäkilosta kuin vierasta sikaa ja naisia yleensäkin herjataan ihan surutta ylimääräisistä massoista.
Eli ns. kostat tämän haukkumalla asiaan liittymätöntä artistia? Sinua häiritsi toisen artistin haukkuminen niin korjaat asian haukkumalla toista? Nyt äkkiä tunnevalmennukseen, noi asenteet on päiväkotilapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän huonosti ollut paikalla, mutta onko kukaan selvittänyt missä on otettu tuo Bojanin tägätyissä 3 päivää sitten lisätty kuva jossa näkyy taustalla suomenkielistä tekstiä, permanto ja katsomo. On siis sillä syyskuun
Mistä kohdasta löytyy tämä kuva, monesko rivi? En saanut silmiini.😊
Vierailija kirjoitti:
Lokakuun.
Hehe. Kylläpäs nyt on taas Kärtsä-haukkujat liikkeellä! Kärtsä herättää teissä TUNTEITA. Hyvä!
Hyvä ajoitus Apu-lehdellä. Levy ihan kohta ulkona.
Hyviä nämä: https://www.tumblr.com/klistu/765741226085515264/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4…
Käykää joku kirjoittamassa passin kommenttikenttään ihmisille muistutus, että sisältöjä ei ole tarkoitus jakaa alustan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Käykää joku kirjoittamassa passin kommenttikenttään ihmisille muistutus, että sisältöjä ei ole tarkoitus jakaa alustan ulkopuolelle.
Miksi? Onko joku jakanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pahaa aavistamatta videon Käärijän ja Erikan esityksestä Pariisissa 😂😂 Jessus mitä halpahintaista horroria.
Ilmankos Joksuilla kuuntelut senkun laskee, kun aidot fanitkaan ei niitä enää jaksa katsoa vaan mieluummin artistin, jota halutaan haukkua. Tämän takia varmaan musiikkivideollakin on niin alhaiset katselut. Sääliksi käy Joksuja.
Taas täällä jaksetaan yleistää Joksu faneja, vaikka se taitaa olla tuo yksi, jota K:ta haukkuu
Khihi, heitteritkin siis käy vahingossa (😄) katsomassa klippejä Kärtsän keikoista. Mikäs siinä. Lisää katselukertoja vaan. Lisää näkyvyyttä Kärtsälle!
Näköjään enää ei ole kaikkialta tullut lupaa videon uudelleenjulkaisuun omalla kanavalla.