M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Ajelin eilen työasioissa pitkin Etelä-Karjalaa ja vastaan tuli Saimaan Ammattiopiston (Sampo) auto. Mainoslauseena "Aidon tunnistaa."
Saispa tänne ladattua kuvia suoraan...
Pariisin vlogi ei ollut kovin kummoinen.
Ihana live oli ja niin paljon uusia juttuja, mutta täällä vaan jauhetaan paskaa😔
Vierailija kirjoitti:
Tylsää tällainen metakeskustelu, jossa jankataan lähinnä muista faneista ja ketjuista ja itse asia, eli JO & K musiikki ja B&K fiilistely jää kokonaan sen jalkoihin.
fiilistely tosiaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihana live oli ja niin paljon uusia juttuja, mutta täällä vaan jauhetaan paskaa😔
No livekeskustelu oli monta tuntia sitten, mutta nosta vaan uudestaan esiin niitä juttuja mistä haluisit keskustella.
Jess, bojere niukassa, niukassa johdossa, 50,3% vs. 29,7%! Mutta tuo ei vielä läheskään riitä, jos tuon jäkisparin fanit aktivoituvat.
Nyt kaikki luomaan tumppuun varatili loggautumaan tumpusta ulos, käyttämään jotain kakkossähköpostia ja sit äänestämään!
Esim. iCloudhan on voinut luoda useitakin sähköposteja, jos teillä on käytössä se "kätke osoitteeni" -toiminto. Itse käytin yhtä niistä luodessani varatilin. Voisin hyödynnellä loputkin kenties...
Vierailija kirjoitti:
Jess, bojere niukassa, niukassa johdossa, 50,3% vs. 29,7%! Mutta tuo ei vielä läheskään riitä, jos tuon jäkisparin fanit aktivoituvat.
Nyt kaikki luomaan tumppuun varatili loggautumaan tumpusta ulos, käyttämään jotain kakkossähköpostia ja sit äänestämään!
Esim. iCloudhan on voinut luoda useitakin sähköposteja, jos teillä on käytössä se "kätke osoitteeni" -toiminto. Itse käytin yhtä niistä luodessani varatilin. Voisin hyödynnellä loputkin kenties...
Ei kai tuo niin vakavaa ole, että pitää lähteä "huijaamaan" äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Oottepa te tosissaan tän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä oikein odotat? Noi vlogit antaa aika ainutlaatuisen tilaisuuden nähdä millaista toi kiertuelämä on. Kun todellisuudessa se on nimenomaan tuota eli jatkuvaa matkustamista, huonoja yöunia, ahtaita bäkkäreitä, epämukavuutta, ehkä pieniä kierroksia kaupungilla ja syömässä. Ei se oo mitään glamoröösiä elämää. Musta on hienoa, että noi on niin todenmakuisia ja niistä näkyy toi porukan yhteinen hyvä huumori ja yhteishenki. Olihan tässä Pariisi-vlogissa spessua toi miten Kärtsä kohtaa ja kohtelee fanejaan ja tarjoaa kierroksen baarissa isolle porukalle ja kertoilee heille juttuja. Ja toki Erika.
Kannattaa muistaa, että Mikke tekee noi yksin eli ei niitä hirveitä aikoja hiota. Tänään siinä livessä Kärtsy kertoi, että Mikke on ylityöllistetty. Mikke hoitaa merch-hommia (varmaan kirjanpidot sun muut vaikkei olekaan itse myymässä), kuvaa ja videoi showt ja vlogimatskut, kuvaa Kärtsyn tiktokit yms., hoitaa somekuvat/videot porukoille, editoi valokuvat ja nämä vlogit, tuuttaa ne kaikki eri kanaviin huonoista nettiyhteyksistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei välttis ole muutakaan tekemistä, eikös tuon vielä huomennakin ehdi? Plus jos tilien tekeminen sakkaa, sit se saa olla. Kolmanneksi minusta vaan on ollut lapsellisen kivaa painaa viikosta toiseen sen kuvan alta äänestynappia ja voittaa, joten haluaisin meidän shipin ihan oikeasti voittavan. Mutta jos ei voita, unohdan tuon ketjun varmaan vartissa. Ikä tuo tiettyjä etuja siinä.
Onko noissa ennen alkamista joku fiksattu määrä kierroksia, vai jatkuuko vastakkainasettelu ikuisesti, parit vain vaihtuvat?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on bojere nytkähtänyt jo pieneen johtoon 😊
Hanki elämä
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta tän yhden komposti-Bojanistin jutut on vähintään yhtä huolestuttavia, parasosiaalisia ja harhaisia kuin Kompostin tosishipparin. Get some help ja ota vähän etäisyyttä, ei ihan normaalia et kaikki Bojania, sinulle tuntematonta ihmistä, koskevat jutut menee noin paljon tunteisiin.
Yhden? Kukahan meistä se yksi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta tän yhden komposti-Bojanistin jutut on vähintään yhtä huolestuttavia, parasosiaalisia ja harhaisia kuin Kompostin tosishipparin. Get some help ja ota vähän etäisyyttä, ei ihan normaalia et kaikki Bojania, sinulle tuntematonta ihmistä, koskevat jutut menee noin paljon tunteisiin.
Yhden? Kukahan meistä se yksi on?
Varmaan sinä, jos tunnistit kuvauksesta itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä oikein odotat? Noi vlogit antaa aika ainutlaatuisen tilaisuuden nähdä millaista toi kiertuelämä on. Kun todellisuudessa se on nimenomaan tuota eli jatkuvaa matkustamista, huonoja yöunia, ahtaita bäkkäreitä, epämukavuutta, ehkä pieniä kierroksia kaupungilla ja syömässä. Ei se oo mitään glamoröösiä elämää. Musta on hienoa, että noi on niin todenmakuisia ja niistä näkyy toi porukan yhteinen hyvä huumori ja yhteishenki. Olihan tässä Pariisi-vlogissa spessua toi miten Kärtsä kohtaa ja kohtelee fanejaan ja tarjoaa kierroksen baarissa isolle porukalle ja kertoilee heille juttuja. Ja toki Erika.
Kannattaa muistaa, että Mikke tekee noi yksin eli ei niitä hirveitä aikoja hiota. Tänään siinä livessä Kärtsy kertoi, että Mikke on ylityöllistetty. Mikke hoitaa merch-hommia (varmaan kirjanp
Just katsoin Pariisin vlogin ja minusta se oli kiva. Ne ovat lyhyitä pätkiä, joten ei niissä nyt kukaan kuoliaaksi tylsisty, jos aina ei ole mitään superjännää, ja toisaalta ne ovat pieniä palasia isommassa tarinassa, ja tarinoissa on aina suvantokohtia, kuten oikeassa elämässäkin. Oli hauska nähdä video siitä jo aiemmin tiedossa olleesta tilanteesta, jossa Kärtsä tilaa faneille juomia, ja Jesse on vähän että juuh. :) Ja että ihmisten tosi upeana pitämässä kaupungissa on kälyinen kusenhajuinen keikkapaikka, jossa on silti mahtava keikka.
Mua huvittaa, että B on niin humalassa ettei pysy pystyssä ja mistäköhän he löytäneet noi lavat keskellä parkkipaikkaa.
https://www.tumblr.com/seokoilua/765425984765837312/jeee-bojere-is-lead…
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa, että B on niin humalassa ettei pysy pystyssä ja mistäköhän he löytäneet noi lavat keskellä parkkipaikkaa.
Joko valehtelet tai sitten B:n juomiseen täytyy olla jokin syy, ei hän ole humalahakuinen ihminen, eikä halua olla kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei välttis ole muutakaan tekemistä, eikös tuon vielä huomennakin ehdi? Plus jos tilien tekeminen sakkaa, sit se saa olla. Kolmanneksi minusta vaan on ollut lapsellisen kivaa painaa viikosta toiseen sen kuvan alta äänestynappia ja voittaa
Mitä ihmeen väliä sillä on, että mikä pari voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko valehtelet tai sitten B:n juomiseen täytyy olla jokin syy, ei hän ole humalahakuinen ihminen, eikä halua olla kännissä.
Bojan ei tietenkään juo, tupakoi, pane, piere tai käy edes paskalla.
Jeren seurassa humaltuu voimakkaammin. Oli kännissä tai ei.
Tylsää tällainen metakeskustelu, jossa jankataan lähinnä muista faneista ja ketjuista ja itse asia, eli JO & K musiikki ja B&K fiilistely jää kokonaan sen jalkoihin.