M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Voiko siellä discordissa olla samaan aikaan kahta tiliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se Discordin musta tausta on sellainen, etten halua olla sen kanssa oikein missään tekemisissä. Itselleni tulee masentunut olo ihan siitä jo.
Mikä musta tausta 🤔? Ei mulla ainakaan siellä mitään mustaa taustaa ole.
Onko sulla Discord valkoinen? Se tausta siis?
On, ei ole koskaan ollut muun värinen. Ja siis liityin viime vuonna jo Discordiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se Discordin musta tausta on sellainen, etten halua olla sen kanssa oikein missään tekemisissä. Itselleni tulee masentunut olo ihan siitä jo.
On, ei ole koskaan ollut muun värinen. Ja siis liityin viime vuonna jo Discordiin.
Tosi outoa kun mulla se oli alusta asti musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menet sinne omaan profiilisi, niin siellä ylhäällä on ratas-symboli, jonka kautta pystyt säätään asetuksia, myös ulkoasua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discord, niin kuin moni muukin sovellus, poimii teeman sun puhelimen tai tietokoneen asetuksista. Eli jos sulla on tumma tila käytössä niin Discossa näkyy sama. Sen voi toki vaihtaa halutessaan asetuksista.
Mietin, että keille hitoille tässä oikein ollaan Bojerenä häviämässä (hope not! Mutta siis se tumpun äänestys https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun… ), mutta aika söpöltä stoorilta vaikuttaa, ja aika paljon yhtäläisyyksiä on meidän kaksikkoomme. Linkki NY Timesin artikkeliin, jos muitakin kiinnostaa lukea:
https://www.nytimes.com/athletic/2581710/2021/05/13/fifteen-years-3-sta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discord, niin kuin moni muukin sovellus, poimii teeman sun puhelimen tai tietokoneen asetuksista. Eli jos sulla on tumma tila käytössä niin Discossa näkyy sama. Sen voi toki vaihtaa halutessaan asetuksi
Jännä, kun inhoan mustaa taustaa, enkä käytä sitä ikinä. Tosin mulla on saattanut kum loin tilin olla käytössä jokin päivä - yö shift niiden välillä, ja ehkä oon luonut tilin sit illalla.
Toi on ihan tajutonta että tuo yli 2000 hengen sali Manchesterissä oli melkein täynnä, ja vielä maanantai-iltana.... BC soittivat samassa salissa kaksi päivää sitten Lacuna Coilin lämppärinä, ja siellä oli suunnilleen saman verran porukkaa (eli melkein täys mutta ei ihan loppuunmyyty) eli K pystyi vetämään tuolla saman verran yleisöä ihan itse kuin Lacuna Coil ja BC yhdessä.
Toi oli siis keikkapaikka jossa K ensin laitettiin 650 hengen klubi-saliin, sitten suurennettiin 900 saliin, ja sitten suurennettiin tähän 2000+ saliin. Olin ihan varma että ei tuo mitenkään voi mennä lähellekään täyttä kun vika suurennus on noin raju ja keikkoja on muutenkin monta Briteissä, mutta meni se sittenkin. Keikkapaikka/promoottori ovat varmaan myös markkinoineet tuota keikkaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out -fiilistelyketju on yhä lukossa, joten ei varmaan enää aukea ollenkaan. Ei muuten, mutta kun nuo pysyvästi lukitut ketjut tuntuvat nykyään usein poistuvan vähän ajan päästä kokonaan. :/
Alkaa olla sekavia nää ketjut hiukan. Puutarha, komposti ja tää. Mä käyn yhä kaikissa kolmessa ja varmaan moni muukin. Discordiin en oo vielä jotenkin halunnu mennä vaikka siellä varmaan ei oo trolleja.
Kärtsän kiertueen yöketju on ollut kohtuuaktiivinen myös, päivisinkin. Itse en laske kompostia mukaan, mutta kolme ketjua on silti aktiivisena.
Discordissa meillä on muuten luotu myös nauta-alert-systeemi. Sieltä kun voi lähettää puhelimeen ilmoituksia. :)
Ja mode saa ne puhelinnumerot?
Minkä puhelinnumeron? Olen discordissa eikä sinne mitään puhelinnumeroa tartte laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out -fiilistelyketju on yhä lukossa, joten ei varmaan enää aukea ollenkaan. Ei muuten, mutta kun nuo pysyvästi lukitut ketjut tuntuvat nykyään usein poistuvan vähän ajan päästä kokonaan. :/
Alkaa olla sekavia nää ketjut hiukan. Puutarha, komposti ja tää. Mä käyn yhä kaikissa kolmessa ja varmaan moni muukin. Discordiin en oo vielä jotenkin halunnu mennä vaikka siellä varmaan ei oo trolleja.
Ei trolleja mutta omasta erinomaisuudestaan vakuuttuneita kommentoijia senkin edestä. Jos sitä egon määrää kestää niin ei hassumpi paikka.
Arvasin tämän. Ei vaikuttanut yhtään mun pitämiltä ihmistyypeiltä sinne lähdössä olleet. Samanlaisia haukkujia itse, kuin mitä aina valittivat muiden olevan. Kirjoitin esim. kommenti
Discordissa keskustelu ei ole koko ajan kovin aktiivista, mutta se mitä siellä on ollut on todella positiivista kommentointia sekä kuvien ja linkkien postausta. Ilman sitä negatiivista vinkumista mitä tämä sinunkin kommenttisi edustaa tai trolleja ja heidän paskaansa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei trolleja mutta omasta erinomaisuudestaan vakuuttuneita kommentoijia senkin edestä. Jos sitä egon määrää kestää niin ei hassumpi paikka.
Arvasin tämän. Ei vaikuttanut yhtään mun pitämiltä ihmistyypeiltä sinne lähdössä olleet. Samanlaisia haukkujia itse, kuin mitä ain
Discordissa keskustelu ei ole koko ajan kovin aktiivista, mutta se mitä siellä on ollut on todella positiivista kommentointia sekä kuvien ja linkkien postausta. Ilman sitä negatiivista vinkumista mitä tämä sinunkin kommenttisi edustaa tai trolleja ja heidän paskaansa. 🙂
Arvatenkaan minua eivät omien kommenttieni kaltaiset kommentit haittaa, sen sijaan jatkuva linkkitulva kylläkin, osa kun tuntui pitävän keskustelupalstaa jonain linkkikokoelman varastona itselleen.
Kylläkin tännekin laitetaan linkkejä koko ajan
Jokerit näköjään radio Mariborissa noin tunnin ajan(!) meidän aikaa 18.30 tänään. Joksujen ig. Tietty jos on vaan puhetta, niin aika laiha on saalis siitä sitten suorana kuunnella 😅
K tehnyt vaikutuksen eilisen paikan järkkäriinkin
https://www.instagram.com/stories/united_by_kaarija/3484337904719110419…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa mitä? Minäkään en ole
Joo minusta Discord on kiva ajatuksena, mutta kyllähän sen näkee, että nimimerkkien käyttö jarruttaa keskustelua jossain määrin. Ei ole yhtä vapaata keskustelua kuin täällä, mutta monet, itse mukaan lukien, on sen verran kyllästynyt palstojen haittapuoliin, joten suljetulle ja moderoidulle ryhmälle on tilausta.
"Joo minusta Discord on kiva ajatuksena, mutta kyllähän sen näkee, että nimimerkkien käyttö jarruttaa keskustelua jossain määrin. Ei ole yhtä vapaata keskustelua kuin täällä, mutta monet, itse mukaan lukien, on sen verran kyllästynyt palstojen haittapuoliin, joten suljetulle ja moderoidulle ryhmälle on tilausta."
Tykkään kans, että kun täällä alkaa liikaa ahdistaan, voi siirtyä tuonne Discordiin hengähtämään. Sille totisesti on välillä tarvetta. Ja hyvinhän sinne on ihmiset löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
"Joo minusta Discord on kiva ajatuksena, mutta kyllähän sen näkee, että nimimerkkien käyttö jarruttaa keskustelua jossain määrin. Ei ole yhtä vapaata keskustelua kuin täällä, mutta monet, itse mukaan lukien, on sen verran kyllästynyt palstojen haittapuoliin, joten suljetulle ja moderoidulle ryhmälle on tilausta."
Tykkään kans, että kun täällä alkaa liikaa ahdistaan, voi siirtyä tuonne Discordiin hengähtämään. Sille totisesti on välillä tarvetta. Ja hyvinhän sinne on ihmiset löytäneet.
Pitää myös muistaa, että uusissa keskusteluryhmissä menee aina hetki, että keskustelu lähtee kunnolla käyntiin ja alkaa muodostua omia sisäpiirivitsejä ym. vaikka porukka olisikin näiltä samoilta palstoilta niin tilanne on silti uusi. Se saatta aluksi vaatia vähän työtä ja toki voi myös olla, että ryhmä hiljeneekin.
Olen itse tykännyt anonyymissä keskustelussa siitä, että ilmoille voi helposti heittää ne hulluimmatkin ajatukset, ja jos juttu ei ota tuulta alleen, niin kukaan ei yhdistä sitä sinuun. :D Mutta mielelläni luovun tuosta ja siirryn alustalle, jossa on huomattavasti vähemmän jatkuvaa valitusta ja riitelyä. Nämä asiat ovat oikeastaan jo johtaneet siihen, että ei huvita kirjoitella tänne muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
K tehnyt vaikutuksen eilisen paikan järkkäriinkin
https://www.instagram.com/stories/united_by_kaarija/3484337904719110419…
Onks toi insta miehen vai naisen pitämä? Minä miettimässä järkkäriä höpöttelemässä naiselle omia mielipiteitään: 🤯🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että uusissa keskusteluryhmissä menee aina hetki, että keskustelu lähtee kunnolla käyntiin ja alkaa muodostua omia sisäpiirivitsejä ym. vaikka porukka olisikin näiltä samoilta palstoilta niin tilanne on silti uusi. Se saatta aluksi vaatia vähän työtä ja toki voi myös olla, että ryhmä hiljeneekin.
Olen itse tykännyt anonyymissä keskustelu
Kumma kun se riitely heti käytännössä loppui, kun te häivyitte sinne Discordiin. Trollitkin löytynivät siitä poppoosta, koska eipä ole paljon näkynyt.
Itse käyn olen täällä ja puutarhassa ja discordissa. Jotkut tykkäävät enemmän kirjoittaa ja jotkut tykkäävät enemmän vain lukea jareaktitoida kirjoituksiin