Miksi mulle ei lähettele viestejä muut kuin se hyypiö, josta en ole kiinnostunut?
Kommentit (99)
En ole kiinnostunut lähettelemään sinulle viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.
Tämä. Suomalaisista miehistä on tullut neitejä ja prinsessoja. Odottavat naisten jahtaavan heitä. Ja moni aggressiivinen amatsoni tekeekin niin.
Jep. Ja päätyvät sitten avioon näiden justiinoiden kanssa ja valittavat onnetonta avioliittoaan. Olisiko vaikka kannattanut toimia kuten MIES ja hommata itselleen mieluinen nainen, eikä tyytyä ja alistua Amatsooni-Justiinan vallan alle? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun oma taso on se hyypiötaso
Olisit onnellinen että edes se hyypiö on kiinnostunut sinusta.
M
Et taida olla tietoinen, että "hyypiö" on tietynlainen miestyyppi, joka lähettelee kuolausviestejä ihan kaikille naisille. Tuskinpa jokainen hänen tuntemansa nainen on silti hyypiön tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.
Tämä. Suomalaisista miehistä on tullut neitejä ja prinsessoja. Odottavat naisten jahtaavan heitä. Ja moni aggressiivinen amatsoni tekeekin niin.
Jep. Ja päätyvät sitten avioon näiden justiinoiden kanssa ja valittavat onnetonta avioliittoaan. Olisiko vaikka kannattanut toimia kuten MIES ja hommata itselleen mieluinen nainen, eikä tyytyä ja alistua Amatsooni-Justiinan vallan alle? Niin.
Aloittajahan valittaa siitä, kun "väärät" miehet ilmaisevat kiinnostusta, eli hän saa aloitteita, muttei mielestään oikeanlaisilta.
Eli ongelma ei taaskaan ole se, etteivätkö miehet tee aloitteita, vaan kun väärät tekevät. Eli miehen pitäisi vielä muun lisäksi lukea naisen ajatukset ja tietää, että minusta hän on kiinnostunut, ennen kuin julkeaa lähestyä.
Niin, miten minä saisin ne miehet ottamaan minuun yhteyttä, kenestä minä olen kiinnostunut?
Hankala kysymys. En kyllä todellakaan tiedä vastausta. Jos AP keksit jonkun ratkaisun, niin muista tulla tänne kertomaan se. Minulla on nimittäin sama ongelma kuin sinulla :D
mielikuvani palstamammoista on ollut ilmeisen väärä. Täällähän pyörii vain supertimmejä tuuheatukkaisia seksipommeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan valittaa siitä, kun "väärät" miehet ilmaisevat kiinnostusta, eli hän saa aloitteita, muttei mielestään oikeanlaisilta.
Eli ongelma ei taaskaan ole se, etteivätkö miehet tee aloitteita, vaan kun väärät tekevät. E
Minä olen sitä mieltä, että ylipäätään kulttuurin pitäisi muuttua takaisin sellaiseksi, jossa miehet osaavat flirttailla, "jahdata" naisia ja pyytää heitä treffeille. Nähdä vaivaa naisen eteen, eikä istua odottamassa että joku epätoivoinen mirkku raahaa väkisin omaan luolaansa.
Vierailija kirjoitti:
mielikuvani palstamammoista on ollut ilmeisen väärä. Täällähän pyörii vain supertimmejä tuuheatukkaisia seksipommeja.
Eiköhän täällä ole laidasta laitaan nuoria ja jopa ihan eläkeikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten minä saisin ne miehet ottamaan minuun yhteyttä, kenestä minä olen kiinnostunut?
Hankala kysymys. En kyllä todellakaan tiedä vastausta. Jos AP keksit jonkun ratkaisun, niin muista tulla tänne kertomaan se. Minulla on nimittäin sama ongelma kuin sinulla :D
Aivan kuten miehillä. Se, että on olemassa, ei useimmilla riitä siihen unelmakumppaniin. Pitää kehittää itseään sisäisesti ja ulkoisesti, että "ansaitsee" hänet.
Ja mikset avaisi suutasi, jos näet itseäsi kiinnostavan? En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä on niin vaikeaa... Piiloudutaan niiden "kyllä miehen pitää tehdä aloite tai ei ole kiinnostunut" yms. mantrojen taakse, ettei vaan tarvitsisi itse niellä pakkeja... Ja sitten kiristellään hampaita, kun kusipää meni yhteen jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen mies ei ymmärrä tätä, muualla maailmassa miehet lähestyvät /tekevät aloitteen kiinnostavaa naista kohtaan. Tuntuu, että suomalaiselle miehelle pitäisi tehdä kaikki valmiiksi
Ne ihanat söpöliinit eivät edes tiedä sinun olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miesten viestit pitää ansaita, olemalla hyvännäköinen.
Jos näytät ihan p*rseeltä, niin miksi nämä haluamasi miehet lähettäisivät sinulle viestejä?
En näytä p*rseeltä vaan ihan hiton hyvältä. Hoikka, sporttinen ja oikealla tavalla muodokas kroppa, vyötärömittaiset tuuheat hiukset, luonnonkauniit kasvot.
Ap
Asenne ratkaisee. Et vaikuta lähestyttävältä. Olen yksi niistä miehistä, joka saa valita naiset, jota valitsen yleensä sellaiset, joiden kanssa tulen juttuun ja on kemiaa. Ei ole mitään kauneusihannetta, kuin ehkä ruskeat silmät. Usea nainen on kutsunut minua ns.alfaksi, mutta luulen, että se on enempi ollut heille itselleen vakuuttelua.
"Minä olen sitä mieltä, että ylipäätään kulttuurin pitäisi muuttua takaisin sellaiseksi, jossa miehet osaavat flirttailla, "jahdata" naisia ja pyytää heitä treffeille. Nähdä vaivaa naisen eteen, eikä istua odottamassa että joku epätoivoinen mirkku raahaa väkisin omaan luolaansa. "
Mistä tiedät että se sinua lähestyvä mies ei ole epätoivoinen ja olet ensimmäinen 50:stä, joka ei torjunut? Hän vain tyytyy sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelma ei taaskaan ole se, etteivätkö m
Minä olen sitä mieltä, että ylipäätään kulttuurin pitäisi muuttua takaisin sellaiseksi, jossa miehet osaavat flirttailla, "jahdata" naisia ja pyytää heitä treffeille. Nähdä vaivaa naisen eteen, eikä istua odottamassa että joku epätoivoinen mirkku raahaa väkisin omaan luolaansa.
Mä olen täysin eri mieltä. Mä olen elänyt sen ajan jolloin miehet vielä lähestyivät tuntemattomia naisia, ja se oli ahdistavaa ja rasittavaa. Toivon että ne ajat eivät tule enää koskaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen sitä mieltä, että ylipäätään kulttuurin pitäisi muuttua takaisin sellaiseksi, jossa miehet osaavat flirttailla, "jahdata" naisia ja pyytää heitä treffeille. Nähdä vaivaa naisen eteen, eikä istua odottamassa että joku epätoivoinen mirkku raahaa väkisin omaan luolaansa. "
Mistä tiedät että se sinua lähestyvä mies ei ole epätoivoinen ja olet ensimmäinen 50:stä, joka ei torjunut? Hän vain tyytyy sinuun.
Häh? Todellakin torjun epätoivoiset hyypiöt.
Miksi et kerro miehelle suoraan, että ei kiinnosta, koska olet hyypiö? Ei taida kantti kestää muuhun kuin nimittelyyn vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen mies ei ymmärrä tätä, muualla maailmassa miehet lähestyvät /tekevät aloitteen kiinnostavaa naista kohtaan. Tuntuu, että suomalaiselle miehelle pitäisi tehdä kaikki valmiiksi
Kyllä monet miehet lähestyvät niitä, jotka kiinnostavat... Tough luck, jos se et ole sinä. Tuntuu että naiset olettavat, että pelkän olemassaolon pitäisi oikeuttaa siihen "kivaan" (komea, supliikki, kouluttautunut, kiinnostavia asioita harrastava) poikakaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten miehillä. Se, että on olemassa, ei useimmilla riitä siihen unelmakumppaniin. Pitää kehittää itseään sisäisesti ja ulkoisesti, että "ansaitsee" hänet.
Ja mikset avaisi suutasi, jos näet itseäsi kiinnostavan? En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä on niin vaikeaa... Piiloudutaan niiden "kyllä miehen pitää tehdä aloite tai ei ole kiinnostunut" yms. mantrojen taakse, ettei vaan tarvitsisi itse niellä pakkeja... Ja sitten kiristellään hampaita, kun kusipää meni yhteen jonkun toisen kanssa.
Mutta kun miehen nimenomaan PITÄÄ tehdä se aloite. Se on miehen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vähän itsestäsi? Nyt kuulostaa vain samalta kuin incelit laudoillaan :)
Ehkä sun oma taso on se hyypiötaso
Olisit onnellinen että edes se hyypiö on kiinnostunut sinusta.
M