Miksi mulle ei lähettele viestejä muut kuin se hyypiö, josta en ole kiinnostunut?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun miehen nimenomaan PITÄÄ tehdä se aloite. Se on miehen tehtävä.
Niin, se on kätevää, kun ei itse tarvitse koskaan niellä pakkeja. Se vaan kuuluu miehelle. Siksi useimmat naiset ovat yhä tuota mieltä. Mies lähtee "läpällä" kymmenen vuoden suhteeseen, jos nainen tekisi aloitteen.
Kuuluvatko naiset vielä keittiöön? Eivät minusta.
Kuuluvatko naiset vielä keittiöön? Eivät
Kuuluuko miesten edelleen tehdä aloitteet? Kyllä.
Miten nämä on verrannollisia? Ruuanlaitto on käytännössä työtä. Kiinnostavien ihmisten lähestyminen ei. Tai ainakaan sen ei pitäisi olla.
"näin on aina tehty, niin tehdään vastaavaisuudessakin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on kätevää, kun ei itse tarvitse koskaan niellä pakkeja. Se vaan kuuluu miehelle. Siksi useimmat naiset ovat yhä tuota mieltä. Mies lähtee "läpällä" kymmenen vuoden suhteeseen, jos nainen tekisi aloitteen.
Itse olen tehnyt vaikka millä mitalla aloitteita ja todennut, että jos miestä kiinnostaa, niin se tekee kyllä aloitteen. Myös se ujo mies, jos kiinnostuksen kohde vaikka hymyilee ja antaa ymmärtää, että sopii lähestyä.
Naisen on melko lailla turhaa aloitteita tehdä, koska jos niitä joutuu tekemään, tarkoittaa se vain ettei ole miesten silmissä kiinnostava.
Mulle ei lähetä kukaan, eikä varsinkaan sydämin. silti on saanut seksiä ja seurustelusuhteita ja lopulta puolisokin.
Onko tuo deittaaminen tosiaan siirrtynyt sellaiseen että lähetetetään viestejä? Missä palvelussa, onlyfanssissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä on verrannollisia? Ruuanlaitto on käytännössä työtä. Kiinnostavien ihmisten lähestyminen ei. Tai ainakaan sen ei pitäisi olla.
Ei ne olekaan verrannollisia.
"Naiset kuuluvat keittiöön" on seksistinen ja vanhanaikainen ajattelutapa, joka ei kuulu nykypäivään.
"Miesten kuuluu tehdä aloite" on totuus. Niin sen kuuluu mennä. Tuo on miesten tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt vaikka millä mitalla aloitteita ja todennut, että jos miestä kiinnostaa, niin se tekee kyllä aloitteen. Myös se ujo mies, jos kiinnostuksen kohde vaikka hymyilee ja antaa ymmärtää, että sopii lähestyä.
Naisen on melko lailla turhaa aloitteita tehdä, koska jos ni
Ongelma noissa hymyissä ja katseissa on se, että useimmille ne ovat ihan tavallisia, jokapäiväisiä asioita, mutta samalla sille josta nainen on kiinnostunut, niiden pitäisi olla mustaa valkoisella, että nainen on kiinnostunut. Sitten ihmetellään toisessa ketjussa, miksi miehet olettavat kiinnostusta jostain hymystä tai katseesta... Ne väärät miehet siis.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten minä saisin ne miehet ottamaan minuun yhteyttä, kenestä minä olen kiinnostunut?
Hankala kysymys. En kyllä todellakaan tiedä vastausta. Jos AP keksit jonkun ratkaisun, niin muista tulla tänne kertomaan se. Minulla on nimittäin sama ongelma kuin sinulla :D
Yksinkertaisesti lähestymällä sinua kiinnostavaa miestä.
Niin ne kiinnostuneet miehetkin tekevät. Ja eivät taatusti onnistu kuin harvoin.
Olemme luoneet itsellemme liikaa odotuksia ja liikaa vaatimuksia, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen on melko lailla turhaa aloitteita tehdä, koska jos ni
Kuka tahansa mies tai nainen voi aina vedota tuohon, että "kyllä se vastapuoli tekee aloitteen, jos häntä kiinnostaa". Jos kaikki ajattelisi noin, kukaan ei kosketa tee aloitteita.
Itsevarmat naiset lähestyvät miehiä, joista ovat kiinnostuneet.
Femcelit ulisevat, kun eivät saa miehiltä aloitteita.
Jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole kiinnostunut. Älä siis suotta tuhlaa aikaasi ja ajatuksiasi niihin miehiin.
Se hyypiö vastaa sinun tasoasi. Muut eivät ole kiinnostuneita.
"Kuka tahansa mies tai nainen voi aina vedota tuohon, että "kyllä se vastapuoli tekee aloitteen, jos häntä kiinnostaa". Jos kaikki ajattelisi noin, kukaan ei kosketa tee aloitteita."
Niin, aika monesti saanut kuulla "en olisi koskaan uskonut, että hän voisi kiinnostua minusta", ja jo tuo kumoaa sen, että kiinnostunut lähestyisi aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.
Tämä. Suomalaisista miehistä on tullut neitejä ja prinsessoja. Odottavat naisten jahtaavan heitä. Ja moni aggressiivinen amatsoni tekeekin niin.
Jep. Ja päätyvät sitten avioon näiden justiinoiden kanssa ja valittavat onnetonta avioliittoaan. Olisiko vaikka kannattanut toimia kuten MIES ja hommata itselleen mieluinen nainen, eikä tyytyä ja alistua Amatsooni-Justiinan vallan alle? Niin.
Aloittajahan valittaa siitä, kun "väärät" miehet ilmaisevat kiinnostusta, eli hän saa aloitteita, muttei mielestään oikeanlaisilta.
Eli ongelma ei taaskaan ole se, etteivätkö m
Ei miehet ole mitään koneita jotka jaksavat kerta toisensa jälkeen tehdä aloitteita, flirttailla oikein jne. Elämässä on muutenkin aivan liikaa kuormitusta josta pitää selvitä.
Siksi teen aloitteen tai laitan tykkäyksen tinderissä vain sellaiselle josta olen oikeasti kiinnostunut.
Joskus harvoin saa mätchin ja juttu kuivuu kasaan jo muutaman viestin aikana. Olen hitaasti lämpeävä, mutta en valita jos joku ei tykkää kunhan ei liikaa vie aikaani turhaan.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.
Moni suomalainen mies ei ymmärrä tätä, muualla maailmassa miehet lähestyvät /tekevät aloitteen kiinnostavaa naista kohtaan. Tuntuu, että suomalaiselle miehelle pitäisi tehdä kaikki valmiiksi
Kyllä monet miehet lähestyvät niitä, jotka kiinnostavat... Tough luck, jos se et ole sinä. Tuntuu että naiset olettavat, että pelkän olemassaolon pitäisi oikeuttaa siihen "kivaan" (komea, supliikki, kouluttautunut, kiinnostavia asioita harrastava) poikakaveriin.
Ei ole ikinä ollut ongelmaa ulkomailla löytää komeaa ja mukavaa miestä. Kyllä se nyt vaan nii menee nyky-Suomessa, että vain ne epätoivoiset hyypiöt jaksavat oikeasti nähdä vaivaa. Muut vaan odottavat että jostain tippuu eukko syliin.
Kyllä minä ainakin tunnen naisia, joilla on komea ja mukava suomalainen mies. Ja ne heistä joiden tapaamistarinan tiedän, niin poikkeuksetta se oli se mies joka teki ensimmäisen aloitteen.
Eli vaikka sinä et kykenekään houkuttelemaan hyviä suomalaisia miehiä puoleesi, ei se tarkoita sitä että kukaan muukaan nainen ei siihen pystyisi.
Millaiset miehet sua kiinnostaa? Ehkä et ole heidän kohderyhmäänsä
Hyypiöillä ei oo mitään menetettävää niin uskaltavat viestitellä
Miksi annat jonkun hyypiön lähetellä viestejä itsellesi? Estot vaan päälle, jos ei sanomalla tokene.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin ilmestyi nyt useampi yrittäjä, eikä mene ihan sievästi perille. Ja mä olen sitten tietysti kiinnostunut neljännestä.
Alapeukuista taas hyvin näkee, kuinka tällaista ei vaan saa sanoa.
Mutta nyt aistin että viideskin kiinnostunut on ehkä lähestymässä. Jos niin kävisi niin on mulla jo ongelma. Tämä viides on söpö, ja sanoisin että liian kovatasoinen mulle.
Neljännen kanssa on treffit suunnitteilla, mutta siinä on jotain erikoisuuksia miksi epäilen ettei mies ole ihan rehellinen, eikä niin ihastunut.
Haluaisin katsoa sen kortin, mutta välillä tuntuu että menköön menojaan, jos sittenkin treffaisin tuon mahdollisen viidennen.
Välimatka näissä asettaa haasteita, ja pienet piirit kuitenkin. Se on joko tai.
Hyypiö ei ole kiinnostunut nimenomaan sinusta. Se, joka on oikeasti kiinnostunut, on varovaisempi lähestymään.
En valita suomalaisista miehistä vaan deittailukulttuurin muutoksesta.