Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle ei lähettele viestejä muut kuin se hyypiö, josta en ole kiinnostunut?

Vierailija
22.08.2024 |

En ymmärrä maailmaa.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus AP:n viestiin 18:

En osaa kyllä sanoa, outo juttu. Tosiaan tämä tuntemani kaunis nainen saa suurin piirtein saman verran tykkäyksiä kuin sinä, mutta toisin kuin sinun tapauksessasi, komeatkin miehet aktiivisesti viesittelevät hänelle ja pyytävät ulos (olen itse nähnyt niitä hänen saamiaan viestejä, joten tämä ei ole arvailua).

En osaa sanoa mikä sinussa klikkaa, että miehet eivät halua sinulle viestejä lähettää. Kiinnostava pähkinä sinänsä. Ehkä profiilissasi on jokin turn off juttu, joka saa miehet luopumaan ajatuksesta ottaa sinuun yhteyttä?

Vierailija
22/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kyllä sanoa, outo juttu. Tosiaan tämä tuntemani kaunis nainen saa suurin piirtein saman verran tykkäyksiä kuin sinä, mutta toisin kuin sinun tapauksessasi, komeatkin miehet aktiivisesti viesittelevät hänelle ja pyytävät ulos (olen itse nähnyt niitä hänen saamiaan viestejä, joten tämä ei ole arvailua).

En osaa sanoa mikä sinussa klikkaa, että miehet eivät halua sinulle viestejä lähettää. Kiinnostava pähkinä sinänsä. Ehkä profiilissasi on jokin turn off juttu, joka saa miehet luopumaan ajatuksesta ottaa sinuun yhteyttä?

Tinderissä ei voi lähettää viestiä ilman matchia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot joko a) lihava B) ruma c) liian pitkä ja iso D) tylsä /tyhmä

Mitä luulet et miks ylilaudan pena ei saa viestejä lainkaan? 

Vierailija
24/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta mitä sitten? Mikä on pointtisi?

AP nimenomaan kertoi että hän saa valtavasti tykkäyksiä itseään nuoremmilta komeilta miehiltä, ja ihmettelee miksei nämä miehet viestittele hänelle. Näin ollen hänellä täytyy olla myös matcheja näiden miesten kanssa, koska muutenhan kysymys olisi ihan aiheeton (jos ei ole matchia, ei voi lähettää viestiä).

Vierailija
25/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin että AP:lla on niitä matcheja komeiden miesten kanssa vaikka kuinka. 

Vierailija
26/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Vierailija
27/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Nuorelle naiselle merkkaa pituus ja lompakko, ainakin Helsingissä. 

40c+ tajuavat vasta, että alfa romeo ei ehkä ollutkaan hänelle se kaikista paras

Vierailija
28/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP nimenomaan kertoi että hän saa valtavasti tykkäyksiä itseään nuoremmilta komeilta miehiltä, ja ihmettelee miksei

Tämä tinder-juttu oli viime kesänä enkä itse laittanut tykkäyksiä juuri kenellekään, kun kaikissa profiileissa oli joku vika.

Ap

Vierailija
29/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt menee ehkä aiheen vierestä, mutta tuipa mieleen. Olen huomannut, että ne jotka ovat oikeasti tykänneet minusta ja minä heistä ja joiden kanssa on ollut hyvä yhteys, kunnioittavat minua eivätkä halua myöhemmin häiritä. Heitä on siis ollut kaksi tällaista miestä ja kylläkin ajalta ennen tindereitä. Heidän kanssaan kuitenkin ihan oikeasti ja oikeassa elämässä oli mätsännyt joskus.

Lisäksi noilta kaukaisilta ajoilta on pari sellaista miestä, jotka silloin tällöin vieläkin innostuvat ottamaan yhteyttä häiritsevillä tavoilla. Se on sellaista tahallisen tunkeilevaa kokeilemista eri viestikanavissa, että joko lämpenisin. Ei siinä ole heidänkään puoleltaan sellaista oikeata rakastumisen tunnetta, kunnioitusta, herkkyyttä ja yhteyttä. Niiden parin kunnioittavasti suhtautuneet miehen kanssa oli mielestäni puolin ja toisin sellainen tilanne, että se on joko tai, eli joko vakava suhde tai ei mitään. 

Vierailija
30/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP nimenomaan kertoi että hän saa valtavasti tykkäyksiä itseään

Tämä tinder-juttu oli viime kesänä enkä itse laittanut tykkäyksiä juuri kenellekään, kun kaikissa profiileissa oli joku vika.

Ap

Jos et anna tykkäyksiä kenellekään, niin miten ne miehet edes voisivat lähettää sinulle viestejä? Ilman matchia ei voi lähettää viestiä.

Vierailija
31/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun parisuhdemarkkinatkin ovat eräänlainen tasohyppelypeli joissa prinsessoista kiinnostuvat tunnetusti vain putkimiehet.

Vierailija
32/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP nimenomaan kert

Jos et anna tykkäyksiä kenellekään, niin miten ne miehet edes voisivat lähettää sinulle viestejä? Ilman matchia ei voi lähettää viestiä.

En nyt puhu tinderistä vaan oikeasta elämästä.

Ap

Vierailija
33/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nelikymppinen miettii vielä ulkonäköä ja tykkäyksiä? Eikö nelikymppisenä pitäisi miettiä luonteen yhteensopivuutta ja löytyisikö joku joka jakaa samat kiinnistuksenkohteet vai pitäisikö panostaa mukavaan elämään leivän ansaitsemisen ulkopuolella yms.? Olen 38-vuotias nainen ja koko aloitus tuntuu oudolta.

Kokemukseni mukaan suhteet myös syntyvät kuin itsestään jos ovat syntyäkseen ja jos mitään ei tapahdu niin toinen on väärä ihminen silloin itselle. Kuitenkin nämä aikuisten ihmisten kuvaukset omasta ulkonäöstä ja jutut siitä mikseivät miehet viestittele kuulostavat sori vain...lapsellisilta. Kannattaa panostaa ihan muuhun niin löytyy varmasti sopivampaa seuraa.

Vierailija
34/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta mitä sitt

En nyt puhu tinderistä vaan oikeasta elämästä.

Ap

Eli haluat että tosielämässä tapaamasi kiinnostavat miehet lähettäisivät sinulle viestejä, mutta he eivät tee niin? 

Saahan sitä ihminen toki haluta ihan mitä vaan :D

Ihan uteliaisuudesta: mitä kautta haluaisit että nämä komeat miehet lähettäisivät niitä viestejä? Whatsapp, Insta, Facebook, tekstarit, joku muu mikä?

Vierailija
35/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei voi lähettää viestiä ilman matchia

Eli haluat että tosielämässä tapaamasi kiinnostavat miehet lähettäisivät sinulle viestejä, mutta he eivät tee niin? 

Saahan sitä ihminen toki haluta ihan mitä vaan :D

Ihan uteliaisuudesta: mitä kautta haluaisit että nämä komeat miehet lähettäisivät niitä viestejä? Whatsapp, Insta, Facebook, tekstarit, joku muu mikä?

Vaikka samaa reittiä kuin tämä hyypiökin eli instagramissa. Ei hänkään mikään tinderistä löydetty tuttavuus ole.

Ap

Vierailija
36/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähesty niitä, joista olet kiinnostunut? Tiedätkö alitajuisesti, ettet kelpaa?

Jos se miehillä menee niin, että kun ruma nainen lähestyy, se on miehen taso... Ehkä "hyypiö" on sinun taso? 

Vierailija
37/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikailet vain niiden liian komeiden ja tasokkaiden perään. Se ainoa, joka on kiinnostunut, on omaa tasoasi. Tartu siis tilaisuuteen. 

Vierailija
38/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.

Tämä. Suomalaisista miehistä on tullut neitejä ja prinsessoja. Odottavat naisten jahtaavan heitä. Ja moni aggressiivinen amatsoni tekeekin niin. 

Vierailija
39/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nelikymppinen miettii vielä ulkonäköä ja tykkäyksiä? Eikö nelikymppisenä pitäisi miettiä luonteen yhteensopivuutta ja löytyisikö joku joka jakaa samat kiinnistuksenkohteet vai pitäisikö panostaa mukavaan elämään leivän ansaitsemisen ulkopuolella yms.? Olen 38-vuotias nainen ja koko aloitus tuntuu oudolta.

Kokemukseni mukaan suhteet myös syntyvät kuin itsestään jos ovat syntyäkseen ja jos mitään ei tapahdu niin toinen on väärä ihminen silloin itselle. Kuitenkin nämä aikuisten ihmisten kuvaukset omasta ulkonäöstä ja jutut siitä mikseivät miehet viestittele kuulostavat sori vain...lapsellisilta. Kannattaa panostaa ihan muuhun niin löytyy varmasti sopivampaa seuraa.

Älä nyt höpsi. Ihan taatusti ne miehet, keistä sinäkin olet kiinnostunut, on miellyttävän näköisiä ei mitään 160 cm/100 kg Timo Soinin näköisiä. 

Vierailija
40/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.

*Ketjussa valitetaan, kun vääränlaiset miehet lähestyvät*

"wööö, suomalaiset miehet odottaa, että naiset lähestyisivät"