Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle ei lähettele viestejä muut kuin se hyypiö, josta en ole kiinnostunut?

Vierailija
22.08.2024 |

En ymmärrä maailmaa.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni kuitenkin on ainakin kymmenen miestä, joiden viesteistä ilahtuisin, mutta eivät he mitään lähetä.

Ap

Vierailija
2/99 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täytyy olla oma-aloitteinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ällöttävä iilimato lähettelee sydämillä kuorrutettuja viestejä, vaikka en ole edes kiinnostunut miehistä. 

Vierailija
4/99 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ilmestyi nyt useampi yrittäjä, eikä mene ihan sievästi perille. Ja mä olen sitten tietysti kiinnostunut neljännestä. 

Vierailija
5/99 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av mamma, mitä kuuluu 

Siinä, sait viestin. Ole hyvä 

Vierailija
6/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä av mamma, mitä kuuluu 

Siinä, sait viestin. Ole hyvä 

Jee.

Vierailija
7/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni kuitenkin on ainakin kymmenen miestä, joiden viesteistä ilahtuisin, mutta eivät he mitään lähetä.

Ap

Ap, It takes two to a Tango. Eli mikset itse lähetä ensin? Kyllä sivistynyt mies vastaa.

Vierailija
8/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minullekkin vain rumat ja lihavat naiset laittaa viestiä? Tunnen myös paljon laihoja ja kauniita. Miksi he eivät lähesty minua?

Vierailija
9/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, It takes two to a Tango. Eli mikset itse lähetä ensin? Kyllä sivistynyt mies vastaa.

Logiikka on näille omapersekeskeisille märisijöille täysin vieras tapa ohjata omaa toimintaa päästäkseen haluttuun lopputulokseen.

10/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laittaa viestejä vain kaipaamani henkilö 😍

Mutta se vaatii sen, että laitan itse ensin viestiä

Vierailija
11/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miesten viestit pitää ansaita, olemalla hyvännäköinen.

Jos näytät ihan p*rseeltä, niin miksi nämä haluamasi miehet lähettäisivät sinulle viestejä? 

Vierailija
12/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma lähestyy = inhottavaa häirintää.

Komea lähestyy = ihanaa flirttiä.

Vierailija
13/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
14/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jykeväleukainen alfa, jota missitasoiset naiset lähestyvät. Mutta keskustelu loppuu lyhyeen, kun kerron aluksi innostani anneliin tai syvään kurkkuun. Miksi naiset ovat aina tuollaisia?

Vierailija
15/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minullekkin vain rumat ja lihavat naiset laittaa viestiä? Tunnen myös paljon laihoja ja kauniita. Miksi he eivät lähesty minua?

Samaa itsekin tuskailen. Miksi vain rumat kiinnostuvat minusta. 

Vierailija
16/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät ihan p*rseeltä, niin miksi nämä haluamasi miehet lähettäisivät sinulle viestejä? 

En näytä p*rseeltä vaan ihan hiton hyvältä. Hoikka, sporttinen ja oikealla tavalla muodokas kroppa, vyötärömittaiset tuuheat hiukset, luonnonkauniit kasvot. 

Ap

Vierailija
17/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näytä p*rseeltä vaan ihan hiton hyvältä. Hoikka, sporttinen ja oikealla tavalla muodokas kroppa, vyötärömittaiset tuuheat hiukset, luonnonkauniit kasvot. 

Ap

OK. No sitten en kyllä osaa sanoa missä vika. Mysteeri.

Tunnen erään noin nelikymppisen naisen, jonka ulkonäkö vastaa aika hyvin tuota kuvaustasi. Hän kirjaimellisesti hukkuu miesten viesteihin: sai parin ekan viikon aikana yli 7000 tykkäystä tinderissä. Hän näytti tinder tiliään minulle, ja en edes uskonut silmiäni miten komeat miehet häntä pommittavat viesteillä. 

Voiko olla että et ole niin hyvännäköinen, kuin luulet olevasi? 

T. sama jolle vastasit

Vierailija
18/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

OK. No sitten en kyllä osaa sanoa missä vika. Mysteeri.

Tunnen erään noin nelikymppisen naisen, jonka ulkonäkö vastaa aika hyvin tuota kuvaustasi. Hän kirjaimellisesti hukkuu miesten viesteihin: sai parin ekan viikon aikana yli 7000 tykkäystä tinderissä. Hän näytti tinder tiliään minulle, ja en edes uskonut silmiäni miten komeat miehet häntä pommittavat viesteillä. 

Voiko olla että et ole niin hyvännäköinen, kuin luulet olevasi?

Ostin viime kesänä Tinder goldin ja sain kahdessa viikossa yli 8 000 tykkäystä itseäni nuoremmilta miehiltä. Paljonkohan niitä olisi ollut, jos olisin laajentanut ikähaarukkaa vielä 10 vuotta ylöspäin? Mutta ei pelkillä tykkäyksillä mitään tee.

Ap

Vierailija
19/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näille tyypeille jotka eivät kiinnosta voi sanoa suoraan ettei viestittelysi kiinnosta?

Vierailija
20/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on joku outo kuvitelma, että naisten pitäisi lähestyä heitä eikä toisinpäin.