Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttynyt vaatteiden kokomerkinnöistä

Vierailija
22.08.2024 |

Olen hieman pullukka, 158/63 alle 4-kymppinen nainen. En mene enää lampputolpan taakse, mutta normaali vaatekokoni on M. Silti yhä useammin huomaan, että tietyillä merkeillä pitäisi käyttää vaatekokoa L tai isompaa. Ostin juuri urheilutopin kokoa L/XL (tuosta tuotteesta isoin koko) ha se puristaa.

Onko vaatteiden koot pienentyneet vai onko ruumiinkuvani vain näin vääristynyt? Mihin oikeasti isot leidit pukeutuu, kun L/XL on perus m-kokoisen vaatteita 🤔

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo jonkin aikaa yrittänyt etsiä uutta pitkää ulkoilutakkia ja edellinen on ollut Icepeakin koko 38 ja se on ollut hieman iso, mutta ei häiritsevän. Malli on ollut kapea. Taannoin kokeilin saman merkin kokoa 36 ja se oli päällä todella ison näköinen - näytti teltalta. Koon 34 takkia en ole saanut käsiini, mutta siinä todennäköisesti hihat jäisivät liian lyhyiksi. 

Se 38 takki oli varmaan regular fit? Se 34 voi olla slim fit? Sehän ihan riippuu takin mallista, osa saattaa olla myös D-mitoitusta (väljempää). Ei minullekaan mene sama koko välttämättä saman merkin takeista. 

T. Vaatemyyjä

Korjaan...siis se 36 on saattanut olla D-mitoitusta, noissa on kyllä eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla