Nyt muikkelit liikkumaan
Kommentit (18)
Converset on huonot juosta. Eikä niin häävit kävelläkkään. Mitä jos nousisit itse sieltä tietokoneen edestä.
On aika monia muitakin tennareita, ku Converset.
Aion kyllä heti, kunhan työpäivä paketissa.
En jaksa. Pitäisi siivota. Ei jaksaisi sitäkään.
Annan itselleni nyt luvan ottaa päikkärit. Jos sen jälkeen olisi enemmän virtaa.
vasta vähän myöhemmin tänään pilatekseen
Voi kun voisikin mennä, mutta ei siitä tule lasten kanssa mitään ja ei ole ketään joka voisi noita ipanoita vahtia sillä aikaa. Viikonloppuna sitten kun mieskin on kotona.
Ei pysty. Hyvä jos jaksan raahautua illalla petiini. Monta jaksoa on Emmerdalestakin katsomatta. Kake hukassa ja ikinä en enää mehusta marjoja. Olen uupunut. 😩
Kävin jo aamulla salilla. Onneksi työaikaan sisältyy tunti liikuntaa viikossa, saa hyvällä omalla tunnolla aloittaa työpäivän liikunnalla.
Emmä jaksa. Oon ollut koko päivän töissä lenkillä. Nyt lepään vähän, koska pitää mennä vielä töihin takaisin.
Minä laitan kyllä lenkkarit jalkaan, kun lenkille menen. Tennarit on kaupungille.
Eikö mies saa lähteä? Tosin mulla on nyt vegaaninen kaalilaatikko just uunissa.
Illalla vasta, niin ei ole koiralle turhan lämmin. Onneksi pian on nollakelit, niin saa mennä koiralenkille aina kun ehtii, eikä tarvi kyylätä lämpömittaria ja aurinkoa!
Kohta 😎