Asunnottomien joukkoon tullut uusi ryhmä: matalapalkkaiset työssäkävijät
Tampereen kaupunki ja Pirha ovat huolissaan uudesta asunnottomien ryhmästä. Ryhmä koostuu matalapalkkaisista töissäkäyvistä ihmisistä.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuet lopetettaisiin niin tämäkin ongelma poistuisi. Asumis- ja toimeentulotuet ovat suoraa tulonsiirtoa huonoja palkkoja maksaville yrityksille koska työhön tulijoita riittää vaikka palkalla ei elä (kun voi hakea huonon palkan päälle tukia). Jos omilla ansioilla olisi pakko pystyä myös elämään kaupungissa, niin yritysten olisi pakko maksaa parempaa palkkaa koska muuten ei olisi työntekijöitä.
Sosialismi kääntyy tässäkin duunaria vastaan ja valtion ei pitäisi koskaan puuttua markkinoiden toimintaan.
.....mitä aktuaalista ttua? :' D
Ekonomistina pakko sanoa et en ole vuosikymmeniin törmännyt yhtä hölmöön idealistiseen höpönlöpöön edes trans-aktivisteilta.
Oletko sinä vielä lapsi?
Halutaan tahalleen li
Tämmöiset vastaukset kirjoitukseen kuten
- olet psykoosissa
- ota läkkeet
- mitä lapsi tekee foorumilla
todistaa nimenomaan, että kommentoija on rikollinen ja syyllinen kuten Minfossakin on nykyään näitä kommentteja. Ovatko kommentoijat (rikollisia) poliiseja?
"onks mulkulta tuki rahat loppu?.onneks tukia leikataan."
Ei ole.
Minä saatan olla mulkku mutta minä sentään osaan vastata kysymykseen ilman tommosta pelkurimaista temppuilua, onneks tommonen löysä paska ei saa naista ikinä.
Vai että HK vedettiin mukaan. Lienet töissä turvallisuusalalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuminen vain on yksinkertaisesti liian kallista.
Pitäisi perustaa yhteismajoituksia tyhjiin teollisuushalleihin. Pitää luopua ajatuksesta että jokaisella on oma asunto.
Tuskinpa asuminen Tampereella on kovin kallista. Nämä ovat varmaan aso-asukkaita ja omistusasunnon omistajia, joilta tahalleen ulosmitattu asuntoja, vaikka olisivat voineet yhtä hyvin maksaa velkansa ulosottoon niin todennäköisesti ulosotto on kieltäytynyt/estänyt velallista maksamasta velkaansa ulosottoon.
ai että ulosotto kieltäytyisi rahasta?
"Tämmöiset vastaukset kirjoitukseen kuten
- olet psykoosissa
- ota läkkeet
- mitä lapsi tekee foorumilla
todistaa nimenomaan, että kommentoija on rikollinen ja syyllinen kuten Minfossakin on nykyään näitä kommentteja. Ovatko kommentoijat (rikollisia) poliiseja?"
Heeei, sä olet se "4-vuoden jatkuva digiväkivalta"-hullu, etkös olekkin?
Sinä ihan varmasti olet kyllä psykoottinen. :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuminen vain on yksinkertaisesti liian kallista.
Pitäisi perustaa yhteismajoituksia tyhjiin teollisuushalleihin. Pitää luopua ajatuksesta että jokaisella on oma asunto.
Tuskinpa asuminen Tampereella on kovin kallista. Nämä ovat varmaan aso-asukkaita ja omistusasunnon omistajia, joilta tahalleen ulosmitattu asuntoja, vaikka olisivat voineet yhtä hyvin maksaa velkansa ulosottoon niin todennäköisesti ulosotto on kieltäytynyt/estänyt velallista maksamasta velkaansa ulosottoon.
ai että ulosotto kieltäytyisi rahasta?
Vieläkö odotat minua Pakkalaan töihin?
Mikä estää ihmistä tekemästä kahta työtä jos yhdestä työstä ei saa riittävästi palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Minä saatan olla mulkku mutta minä sentään osaan vastata kysymykseen ilman tommosta pelkurimaista temppuilua, onneks tommonen löysä paska ei saa naista ikinä.
sinä olet mulkku.hyvä että itekkin sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan tahalleen ihmisiä kortistoon ja Kelan asiakkaiksi. Näin riittää töitä Kelan etsiville, asuntoesittelijöille ja Kelan etuuskäsittelijöille ja samalla saadaan tekosyy syynätä tiliotteitta.
Ei tarvitse pakosta kortistoon mennä. Töitä vaan hakemaan ja tienaamaan.
Tunnen hyvin rikkaan pariskunnan, joilla on poika 20v. Poika kävi ammatillisen koulutuksen ( amk), mutta ei halunnut töihin mennä, halusi on asunnon ja sai, kun vanhempien mielestä ok, kun sai asumistukea ja Kelan päivärahaa. Se riitti. Ei halunnut mitään tehdä, isä kustansi Mersun, jolla poika pääsi liikkeelle. Nyt kun tukeja leikataan, niin vanhemmat haukkuvat hallituksen alimpaan hel vet tiin, kun noin huonosti kohtelevat rahattomia nuoria, vievät rahat köyhiltä. Hyi olkoot! Loppui tältä pojalta rahan lypsy, muutti kotiin ja etsii töitä, jopa huonopalkkaisen myyjän hommakin nyt kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Niin olen, aina ollut pahuuden mielestä mulkku, mä kannan sitä merkintää ylpeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan tahalleen ihmisiä kortistoon ja Kelan asiakkaiksi. Näin riittää töitä Kelan etsiville, asuntoesittelijöille ja Kelan etuuskäsittelijöille ja samalla saadaan tekosyy syynätä tiliotteitta.
Ei tarvitse pakosta kortistoon mennä. Töitä vaan hakemaan ja tienaamaan.
Tunnen hyvin rikkaan pariskunnan, joilla on poika 20v. Poika kävi ammatillisen koulutuksen ( amk), mutta ei halunnut töihin mennä, halusi on asunnon ja sai, kun vanhempien mielestä ok, kun sai asumistukea ja Kelan päivärahaa. Se riitti. Ei halunnut mitään tehdä, isä kustansi Mersun, jolla poika pääsi liikkeelle. Nyt kun tukeja leikataan, niin vanhemmat haukkuvat hallituksen alimpaan hel vet tiin, kun noin huonosti kohtelevat rahattomia nuoria, vievät rahat köyhiltä. Hyi olkoot! Loppui tältä pojalta rahan lypsy, muutti kotiin ja etsii töitä, jopa huonopalkkaisen myyjän hommakin nyt kiinnos
Taas sun pointti on ilkeä mielikuvitus satu joka meidän pitäis vaan uskoa.
Sä olet niin epärehellinen kasa ripalia ettei ole toista. : D
Hyvät keskustelut teillä täällä menossa.
Miksi vassarit hätää köyhiä asunnoista?
Tää vauvan palsta-persu on ihan uskomaton, kuka jaksaa käyttää koko elämänsä siihen että valehtelee vauvalla muista? Ei varmana kaduta myöhemmin, täysillä elettyä elämää! :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Niin olen, aina ollut pahuuden mielestä mulkku, mä kannan sitä merkintää ylpeydellä.
kanna vaa idiootti ihan sama.hyvä että olet perseauki ja elät tuilla.ai että on kivaa kun on reilusti rahaa.
Esim. tvt vuokraa perheasuntoja hintaan 1200-1300€/kk, kolmioita ja neliöitä Turussa. Tai yh-länsi, jonka asunnot jaetaan tarve perusteella ja varallisuusrajat.. perheasunnot (kolmiot, neliöt) lähes järjestään 1100 eurosta ylöspäin.
Käsittelen työssäni ihmisten raha-asioita ja olen tullut siihen tulokseen, että rahan puute ei monellakaan ole keskeinen ongelma.
Kyllä, aina on ihmisiä jotka osaavat suhteuttaa menot tuloihinsa, mutta sitten on niitä, keiden on saatava käyttää yhden hengen taloudessa 400e ruokaan joka kuukausi, ei pärjätä ilman useita suoratoistopalveluja, puhelin on hankittu osamaksulla koska alle sadan euron luuri ei kelpaa, mobiilinetti ei ole riittävä vaan pitää maksaa lisäksi laajakaistasta, Temu/Wish/Shein ja muut krääsäkaupat vievät kuukausittain vähintään kymppejä jne. Auto mielletään välttämättömyydeksi, eikä yksineläjä voi asua yksiössä koska se tuntuu inhottavalta. Ei näiden ihmisten ongelmia korjata rahalla, vaan rahankäyttötaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Esim. tvt vuokraa perheasuntoja hintaan 1200-1300€/kk, kolmioita ja neliöitä Turussa. Tai yh-länsi, jonka asunnot jaetaan tarve perusteella ja varallisuusrajat.. perheasunnot (kolmiot, neliöt) lähes järjestään 1100 eurosta ylöspäin.
Mitä sitten? Ihan normaaleja hintoja. Lapsiperheet saavat paljon tukia. On varaa maksaa. Jos ei, niin mene töihin.
"eilinen lapsellinen paskanpuhuja/sosiaalituilla eläjä jatkaa satuilua.yritä nyt perkele ens nousta sohvalta ja etsiä töitä.rikolliseks rupeemisessa saat turpaa saatana ja kunnolla."
Taas sinä, mua pelottaa ihan pirusti joku möhömaha inceli, hui kauhistus! : D
onks mulkulta tuki rahat loppu?.onneks tukia leikataan.