Ihmisillä järkyttävät määrät eli ihonhoitotuotteita
Käytän itse ihonhoitoon erisanin perusvoidetta. En omista päivävoidetta, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, seerumeita, jne jne. Joillain näkee uskomattomat määrät eri purkkeja, tuubeja ja purnukoita. Mielestäni todella vähällä pärjää. Uskon että mainokset ovat suurin syy siihen miksi ihmiset LUULEVAT tarvitsevansa näitä kaikkia
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja luetun ymmärtämiseen vetoaminen on ehkä säälittävin olkiukko jolla yrittää voittaa väittely.. mutta joo, hyvää jatkoa.
En tiennyt että tässä oli tarkoitus voittaa. Taas omituinen tulkinta. En tiennyt edes että väiteltiin, kun sinä puhuit kokoajan eri asiasta kuin minä.
Muutaman euron purkki pesi yliopiston testissä 300€ voiteet. Paras vaikutus syödä hyvin, saada vitamiinit ruuasta. Meille myydään mielikuvia ja harhaa. Kauppiaat hieroo käsiään.
A-vitamiini voide tutkitusti tehokas, senkin suhteen olla tarkkana. Kalliit hoidot hetkeksi apua; täyte ym. Kukaan ei vielä voi tietää, miten iholle käy vuosien saatossa. Rahat saa käyttää miten tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman euron purkki pesi yliopiston testissä 300€ voiteet. Paras vaikutus syödä hyvin, saada vitamiinit ruuasta. Meille myydään mielikuvia ja harhaa. Kauppiaat hieroo käsiään.
A-vitamiini voide tutkitusti tehokas, senkin suhteen olla tarkkana. Kalliit hoidot hetkeksi apua; täyte ym. Kukaan ei vielä voi tietää, miten iholle käy vuosien saatossa. Rahat saa käyttää miten tykkää.
Kerropa mitkä voiteet tässä testissä oli.
En käytä enää mitään ihonhoitotuotteita, koska kaikki kokeilemani pahensivat aknea. Olen kokeillut apteekin tuotteita, halpoja ja kalliita tuotteita, luonnonkosmetiikkatuotteita, kaikenlaista. Enää en vähäisiä rahojani tuhlaa ihonhoitoon. En enää edes meikkaa. Aknea hoidan ihotautilääkärin määräämillä lääkkeillä, muuten annan ihon olla rauhassa.
Minulla on hyvin herkkä, rasvainen ongelmaiho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja luetun ymmärtämiseen vetoaminen on ehkä säälittävin olkiukko jolla yrittää voittaa väittely.. mutta joo, hyvää jatkoa.
En tiennyt että tässä oli tarkoitus voittaa. Taas omituinen tulkinta. En tiennyt edes että väiteltiin, kun sinä puhuit kokoajan eri asiasta kuin minä.
Menkää nyt vttuun jo kinaamasta täältä. Miksi kaikki ketjut pitää pilata turhalla vääntämisellä???
Mä olen 26v ja käytän muutamaa tuotetta riippuu vuoden ajasta.
Kerran viikossa kuorin ihoni kahvinpuruilla ja perusnivealla. Ennen sitä on vesipesu ja kunnon höyryt/sauna.
Pyöritellään pienin ottein niveakahvimössä iholle. Sitten se myös hissukseen pestään iholta samoin liikkein.
LV saippualla pesu ja jälkeenpäin koko kropan kosteutus. Nyt on muutaman vuoden käyttänyt Ceraven kosteuttavaa, toisinaan kertoimella.
Meikinpoistoon arjessa käytän myös nivea. Pienin pyörivin liikkein kasvoille levitys ja sitten saippualla poisto. Ceraveeta lopuksi.
En mä ole koskaan kummosempia käyttänyt, eikä finnejä ole ollut.
Sitten taas kaverit hölvää monia aineita ja ostelevat kuukauden kahden välein uusia tuotteita. Ristiinrastiin mönjiä.
En tiedä kuinka huuhaata tämä on, mutta nuorena luin, että jatkuva eri puhdistusaineiden käyttö aiheuttaa epäpuhtauksia. Mitä omaa pientä kuplaani tuijotan, niin voi hyvinkin pitää paikkansa.
Toisilla on jatkuvia finnihuolia. Paitsi mulla ja yhdellä "opetuslapsella". Tuo söi a-vitskukuurit yms silti oli kasvot ja yläselkä jatkuvasti todella tulehtuneilla ja kipeillä pateilla.
Hän sitten myös pelkisti ihonhoitotuotteensa kuin mäkin. Ja sinnikkäästi käytti samoja tuotteita. Vajaassa puolessa vuodessa näkyi lopputulos, vaikka välillä olikin vaipua epätoivoon.
Samoin meikkien kanssa. Kosteuttavan päälle fluidi ja kevyesti puuteria.
Talvella sitten hyaroloni tms kuureja antamaan kosteutta.
Ulkoilma, liikunta ja ruokavalio!
Vierailija kirjoitti:
Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin.
Mä olen samanikäinen ja minulla on myös täysin rypytön iho, vaikka en ole hoitanut ihoani mitenkään muuten, kuin levittämällä joskus siihen jotain marketin kosteusvoidetta.
Ainahan ihmiset on hifistelly eri asioilla. Toiset laittaa fiinimpää ruokaa kun pelkällä lihasopallakin pysyisi hengissä.
jep eikä ihoaan kannata liikaa hoitaa, tukkeutuu. jotkut pistää maskeja, öljyjä, ja vielä kosteusvoiteet ja sitten suihkutettavaa kosteutusainetta..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 26v ja käytän muutamaa tuotetta riippuu vuoden ajasta.
Kerran viikossa kuorin ihoni kahvinpuruilla ja perusnivealla. Ennen sitä on vesipesu ja kunnon höyryt/sauna.
Pyöritellään pienin ottein niveakahvimössä iholle. Sitten se myös hissukseen pestään iholta samoin liikkein.
LV saippualla pesu ja jälkeenpäin koko kropan kosteutus. Nyt on muutaman vuoden käyttänyt Ceraven kosteuttavaa, toisinaan kertoimella.
Meikinpoistoon arjessa käytän myös nivea. Pienin pyörivin liikkein kasvoille levitys ja sitten saippualla poisto. Ceraveeta lopuksi.
En mä ole koskaan kummosempia käyttänyt, eikä finnejä ole ollut.
Sitten taas kaverit hölvää monia aineita ja ostelevat kuukauden kahden välein uusia tuotteita. Ristiinrastiin mönjiä.
En tiedä kuinka huuhaata tämä on, mutta nuorena luin, että jatkuva eri puhdistusaineiden käyttö aiheuttaa epäpuhtauksia. Mitä omaa pientä kuplaani tuijota
Onpa jännä, että 26-vuotiaalla on hyvä iho. Suorastaan poikkeuksellista.
Ps. Käyttikö kaverisi niitä kasvotuotteita myös yläselkäänsä vai miksi sen alueen iho parani myös, kun "turha läträäminen" loppui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin.
Hei! Mäkin olen 56 ja mulla on täysin rypytön iho, enkä ole hoitanut sitä ollenkaan. En ole koskaan käyttänyt esim. aurinkosuojaa. En puhdista ihoa ja laitan kosteusvoidetta (tai vähän öljyä) vain jos iho tuntuu suihkun jälkeen kuivalta. Olen aina kuvitellut, että tämä hoitamattomuus on nimenomaan se salaisuus. Ainakin se on tullut halvaksi :)
Huomatkaa te "rypyttömät" ikäneidot, että juonteet on myös ryppyjä..
Tää on ihan totta. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin mulla on tossa keskellä otsaa sellainen "juonne". Mutta en vaa
Joo liialla hoidolla saa ihon pilalle varmasti. Terve iho puolustaa itseään,onhan meidän suoja kaikkea vastaan.Psyyke vaikuttaa ihoon kovasti. Geenit myös vaikuttaa miten iho vanhenee. Reipas, avoin mieli myös suojelee ihmistä, ei ennenaikainen rupsahus tule.Miten tätä elämää katselee. Rypyt,juonteet kertovat myös eletystä elämästä. Olishan kornia näyttää 17- vuotiaalta kulkea rollaattorilla selkä kumarassa=)
Mulla on ihotyypin mukaiset aineet. On rasvainen ihotyyppi. Pelkkä vesipesu ei puhdista ihoa. Joku rasvainen vartalovoide ei käy.
Mitä hittoa sua kaivelee muiden tekemiset? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista dokkari kyseessä. Mutta muijat oli ihmeissään, eivät pystyneet kertoon/ eroittaa myöskään halpis meikkejä- merkeistä. Moni ihastui marketti' meikkiin,)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihotyypin mukaiset aineet. On rasvainen ihotyyppi. Pelkkä vesipesu ei puhdista ihoa. Joku rasvainen vartalovoide ei käy.
Ja en käytä kalliita tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista dokkari kyseessä. Mutta muijat oli ihmeissään, eivät pystyneet kertoon/ eroittaa myöskään halpis meikkejä- merkeistä. Moni ihastui marketti' meikkiin,)
Eli tällaista ei ole olemassakaan. Ei muuta kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä ärsyttää kun ihmisillä on rahaa panostaa itseensä ja mä joudun vaan tyytymään erisaniin. Ap
Ärsyttele rauhassa ,mutta älä perkele kajoa toisten tuotteisiin ja ostoihin...Aamen. 👿👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä ärsyttää kun ihmisillä on rahaa panostaa itseensä ja mä joudun vaan tyytymään erisaniin. Ap
Ärsyttele rauhassa ,mutta älä perkele kajoa toisten tuotteisiin ja ostoihin...Aamen. 👿👿👿👿👿
Tuo ei ollut oikea ap. Jokainen ei-kehitysvammainen tajusi sen.
Jaa :D Minä nautin siitä että saan kokeilla ja tutustua erilaisiin ihonhoitotuotteisiin ja luen mielelläni myös aiheeseen liittyviä lehtiä. Eipä taida minun rahani olla aloittajalta pois millään tavalla ja koska ostan myös arvojeni mukaisia tuotteita (=sertifioitua luonnonkosmetiikkaa), on myös vesistöt ja luonto kokonaisuudessaan huomioitu :) Mikromuoveja ja hormonihäirikköjä ei niistä löydä. Jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta miksi osa ihmisistä suhtautuu vihamielisesti keskusteluun? Melkein aihe kuin aihe saa jonkun kommentoimaan että EI KUULU SULLE!
P.S. Ihonhoitoon käytettävät tuotteet ovat muidenkin kuin käyttäjiensä ongelma. Vesistöön päätyy entistä enemmän kemikaaleja, kun ihmiset käyttävät perusvoiteen sijasta useaa tuotetta useamman kerran päivässä. Lisäksi maailma hukkuu muoviroskaan. Käytän itsekin ihotuotteita, mutta tällainen huomio vain että asia todellakin kuuluu jokaiselle maapallon asukkaalle.
Miksi koet että sanon kultaseni jos olen vihainen?
Tulkintasi ovat hämmentäviä. En jaksa enää jahnata, tämä ei johda mihinkään kun laitat vain sanoja suuhuni. Mukavaa ulkoilureissua!