Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisillä järkyttävät määrät eli ihonhoitotuotteita

Vierailija
21.08.2024 |

Käytän itse ihonhoitoon erisanin perusvoidetta. En omista päivävoidetta, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, seerumeita, jne jne. Joillain näkee uskomattomat määrät eri purkkeja, tuubeja ja purnukoita. Mielestäni todella vähällä pärjää. Uskon että mainokset ovat suurin syy siihen miksi ihmiset LUULEVAT tarvitsevansa näitä kaikkia

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus työssä ollessani kävin kuuden viikon välein kampaajalla. Samalla minulle myytiin noita naiselle välttämättömiä hiustenhoitotuotteita ja ihorasvoja. Siinä meni muuten markka ja euro poikineen. Vitaliksella ja Nivealla pärjään hyvin. Erisan on kanssa hyvä!

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita. 

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuott

Tottahan se on että miehillä on yleensä samanikäisiä naisia vanhemman näköinen iho. Ihan ok jos sua ei ihonhoito kiinnosta mutta keksi joku muu harrastus, ei ihonhoito ole turhaa vaikka sua ei henk koht kiinnoistaisi. Itse tykkään että mulla on kaunis, kuulas ja terve iho ja itse en ainakaan siihen tulokseen pääse millään erisanilla. Onneks olkoon sulle jos sä pääset.

Vierailija
22/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus työssä ollessani kävin kuuden viikon välein kampaajalla. Samalla minulle myytiin noita naiselle välttämättömiä hiustenhoitotuotteita ja ihorasvoja. Siinä meni muuten markka ja euro poikineen. Vitaliksella ja Nivealla pärjään hyvin. Erisan on kanssa hyvä!

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita. 

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu

Juu. Minä aion jatkossakin ostaa ihonhoitotuotteita koska ne eivät minulle ole turhia, osta sinä tresemmeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu

Kyllä minä hoidan ihoani monilla tuotteilla. Erisania en ole käyttänyt ikinä. Tiedostan silti sen että valtaosa vaikutuksesta on psyykkistä eikä itse tuotteista johtuvaa.

Vierailija
24/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa mainokset luovat erilaisia tarpeita ja saavat ihmiset uskomaan että tarvitsevat asioita. 

Huvittavaa, miten huijattavissa ihmiset ovat.

Vierailija
25/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osa tuotteista on kyllä ihan mielikuvamarkkinointia. Mutta esimerkiksi itselläni on ihan täysin rutikuiva iho ja tukka, ja ne toimivat tuotteet on pitänyt vuosien saatossa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Esimerkiksi shamppoona ja hoitoaineena käy vain pari todella, todella kosteuttavaa (edullista) kiharan tukan tuotetta, vaikka hiukseni ovat suorat. "Normi" shamppoolla ja hoitoaineella hiukset vetävät pörröiseen, katkeilevaan nahkean tuntuiseen takkuun jota pitää oikeasti ihan repimällä repiä auki.

Vierailija
26/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos

Tuskin psyyke sai mun ihosta puhdasta, tasaisen väristä, aknetonta ja arvetonta.

Vierailija
27/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos

Minäkin. En minä sitä Tresemmeä naamaani laita. Pointti oli se että halvempi ja vähempikin usein riittää.

Vierailija
28/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -h

Eipä sitä tee kyllä mikään seerumikaan. Taidat olla hyvä ystäväni joka näkee itsensä peilistä aika eri tavalla kuin muut.

Vierailija
29/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -h

Osta sitten halvempaa ja vähemmän ja lakkaa kokemasta jotain ylemmyyden (vai alemmuuden?)tunnetta siitä että joku käyttää rahansa eri tavalla kuin sinä.

Vierailija
30/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo

Ai kamala. Nyt taisi joku, en tiedä mikä, osuta ja upota. En tiedä miksi kokisin jotain ylemmyyttä tai alemmuutta tällaisesta aiheesta.

Vierailija
31/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo

Ei seerumi, mutta ihonhoitotuotteet kyllä. Mulla oli ennen tosi paha akne, nyt saan kommentteja siitä miten hyvä iho mulla on ja miten joku luuli, että mulla on täysin meikattu iho vaikka ei ollut lainkaan meikkiä. Taidat itse vaan olla ruma kun noin suututtaa :D

Vierailija
32/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuormitus vesistöön kaiken maailman tuotteet. Ihmiset eivät ymmärrä sitä!

Järkkyä eilen illalla telkussa Ohjelma siitä kundista, joka meikkasi,suhuutti sitä hiuslakkaa :|  tukka mintissä päivän sana:)

Miten tommonen tyyppi kestää kun elämä kolhii? Tärkeintä olisi hyväksyä itsensä) taisi olla ylen dokkari?

Vierailija
33/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vä

Miksi koet että minua suututtaa?

Mitä ihmeen harhaveikkoja palstalla tänään pyörii. :D

Vierailija
34/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vä

En minäkään tiedä tai ymmärrä miksi jotkut naiset kolevat olevansa parempia jos eivät osta ihonhoitotuotteita. Kerro sinä meille.

Vierailija
35/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuustappeluaihe tämäkin. Minä lähden nyt ulos, lähtekää tekin

Vierailija
36/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kann

Eikun kerro sinä ensin mistä tuo juontaa juurensa, että sinun mielestäsi minä koen olevani sinua parempi? Ajatus on yksin sinun päässäsi, ei minun.

Vierailija
37/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kann

Muuten vaan vihjailet että olen ruma ja harhainen jos uskon että ihonhoito toimii.. :D ei se ole terveen ihmisen käytöstä. kyllä ne tuotteet sullekin löytyy, älä huoli.

Vierailija
38/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja

Minä olen löytänyt jo omat tuotteeni.

En ole missään sanonut että olisit harhainen tai ruma, mutta nyt selvisi miksi tulkintasi ovat mitä ovat. Tsemppiä.

Vierailija
39/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja

Ei sua kiinnostaisi noin hirvittävän paljon mitä tuotteita muut käyttää ja miten kalliita ne ovat jos et jollain tasolla suhtautuisi alentuvasti naisiin joilla on hyvä iho. Et sä näkis vaivaa kommentoida netissä muiden ihonhoitotottumuksia.

Mutta hei, minä menen ulos ja töihin nyt, mene sinä pesemään hiuksesi tresemmellä.

Vierailija
40/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voide arvet paransi? Taisi mennä jo lääketieteen puolelle voiteet?

Tuotteen hinta tippuu heti,kun se laitetaan "peruspurkkiin"

Ihmiset maksaa kauniista purkista, huikeita määriä rahaa.

Lääkkeet/ voiteet voi maksaa enempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän