Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisillä järkyttävät määrät eli ihonhoitotuotteita

Vierailija
21.08.2024 |

Käytän itse ihonhoitoon erisanin perusvoidetta. En omista päivävoidetta, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, seerumeita, jne jne. Joillain näkee uskomattomat määrät eri purkkeja, tuubeja ja purnukoita. Mielestäni todella vähällä pärjää. Uskon että mainokset ovat suurin syy siihen miksi ihmiset LUULEVAT tarvitsevansa näitä kaikkia

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihoon on turha verrata koska miesten ihonlaatu on keskimäärin paksumpi kuin naisten ja siten erilainen. Miehille on sitten omat tuotteensa jos niitä haluaa käyttää.

Se että miehet ovat paksunahkaisempia ei tarkkaan ottaen tarkoita ihon paksuutta.

Vierailija
102/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ei ratkaise vaan ainesosat. Peruskosteusvoiteissa ei ole esimerkiksi ikääntymisen merkkejä estäviä aineosia, mutta seerumeissa ja monissa muissa tuotteissa on aktiiviaineita. Tieteellisten tutkimusten mukaan oikeasti tehoavia aineosia ovat ainakin C-vitamiini, retinoidit (vahvimmillaan tretinoiini ja tazaroteeni) ja peptidit. Aurinkovoide estää ikääntymisen merkkejä, koska suojaa auringolta, joka vanhentaa ihoa enemmän kuin mikään. 

Olen hoitanut ihoa säännöllisesti parikymppisestä asti ja saan usein kehuja hyvästä ihosta. Mielestäni en ole erityisen nuoren näköinen, mutta iho on hyväkuntoinen. Käytän myös kotilaitteita, kuten radiofrekvenssiä, mikrovirtaa ja Nira-laseria.

Kenenkään ei ole pakko ihoaan hoitaa, mutta jos väittää, ettei aineilla ole vaikutusta, on yksinkertaisesti väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin. 

Onko ikä syy olla tyhmä ?

kyllä, hoitaminen edesauttaa. Perintötekijät , ruokavalio, ilman saasteet myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä