Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisillä järkyttävät määrät eli ihonhoitotuotteita

Vierailija
21.08.2024 |

Käytän itse ihonhoitoon erisanin perusvoidetta. En omista päivävoidetta, yövoidetta, silmänympärysvoidetta, seerumeita, jne jne. Joillain näkee uskomattomat määrät eri purkkeja, tuubeja ja purnukoita. Mielestäni todella vähällä pärjää. Uskon että mainokset ovat suurin syy siihen miksi ihmiset LUULEVAT tarvitsevansa näitä kaikkia

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihotyypin mukaiset aineet. On rasvainen ihotyyppi. Pelkkä vesipesu ei puhdista ihoa. Joku rasvainen vartalovoide ei käy.

Mitä hittoa sua kaivelee muiden tekemiset? 🙄

En ole ap, mutta miksi osa ihmisistä suhtautuu vihamielisesti keskusteluun? Melkein aihe kuin aihe saa jonkun kommentoimaan että EI KUULU SULLE!

P.S. Ihonhoitoon käytettävät tuotteet ovat muidenkin kuin käyttäjiensä ongelma. Vesistöön päätyy entistä enemmän kemikaaleja, kun ihmiset käyttävät perusvoiteen sijasta useaa tuotetta useamman kerran päivässä. Lisäksi maailma hukkuu muoviroskaan. Käytän itsekin ihotuotteita, mutta tällainen huomio vain että asia todellakin kuuluu jokaiselle maapallon asukkaalle.

Tiesitkö, että melkein kaikissa perusvoiteissa on muovia?

Vierailija
82/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihotyypin mukaiset aineet. On rasvainen ihotyyppi. Pelkkä vesipesu ei puhdista ihoa. Joku rasvainen vartalovoide ei käy.

En ole ap, mutta miksi osa ihmisistä suhtautuu vihamielisesti keskusteluun? Melkein aihe kuin aihe saa jonkun kommentoimaan että EI KUULU SULLE!

P.S. Ihonhoitoon käytettävät tuotteet ovat muidenkin kuin käyttäjiensä ongelma. Vesistöön päätyy entistä enemmän kemikaaleja, kun ihmiset käyttävät perusvoiteen sijasta useaa tuotetta useamman kerran päivässä. Lisäksi maailma hukkuu muoviroskaan. Käytän itsekin ihotuotteita, mutta tällainen huomio vain että asia todellakin kuuluu jokaiselle maapallon asukkaalle.

Tiesitkö, että melkein kaikissa perusvoiteissa on muovia?

Kyllä. Siksi olisi parempi käyttää tuotteita mahdollisimman vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häiritsee sinua miten?

Mulle taas nuo perusvoiteet ei ole koskaan auttaneet mihinkään, ei ne edes kosteuta kuivaa ihoa tarpeeksi. Parhaiten toimii monen kosteuttavan tuotteen kerrostus ja iho onkin todella hyvässä kunnossa. 

Vierailija
84/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että melk

Kyllä. Siksi olisi parempi käyttää tuotteita mahdollisimman vähän.

Silti sanoit, että olisi luonnon kannalta parasta käyttää perusvoidetta?

Vierailija
85/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.S. Ihonhoitoon käytettävät tuotteet ovat muidenkin kuin käyttäjiensä ongelma. Vesistöön päätyy entistä enemmän kemikaaleja, kun ihmiset käyttävät perusvoiteen sijasta useaa tuotetta useamman kerran päivässä. Lisäksi maailma hukkuu muoviroskaan. Käytän itsekin ihotuotteita, mutta tällainen huomio vain että asia todellakin kuuluu jokaiselle maapallon asukka

Ei, vaan yhtä tuotetta 3-5 sijaan.

Vierailija
86/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja häiritsee sinua miten?

Mulle taas nuo perusvoiteet ei ole koskaan auttaneet mihinkään, ei ne edes kosteuta kuivaa ihoa tarpeeksi. Parhaiten toimii monen kosteuttavan tuotteen kerrostus ja iho onkin todella hyvässä kunnossa. 

Olen eri mutta sama juttu. Kosteispitoisin perusvoide toimii parhaiten näiden superrasvaisten jankkien sijasta, mutta luonnonkosmetiikan puolelta löysin itselleni sopivat voiteet jotka myös kosteuttavat. Mineraaliöljyjen sijasta puhtaat luonnonöljyt tuntuvat toimivan parhaiten yhdistettynä sopiviin kosteuttaviin ainesosiin. 

Vierailija
87/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan yhtä tuotetta 3-5 sijaan."

Miksi mainitsit juuri perusvoiteen?

Vierailija
88/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vihamielinen. Miksi sinun pitää olettaa jotakin kirjoituksen perusteella?

Minä en käytä useita tuotteita monta kertaa päivässä. 

Vierailija
89/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei, vaan yhtä tuotetta 3-5 sijaan."

Miksi mainitsit juuri perusvoiteen?

En tiedä, se oli esimerkki kun puhutaan siitä että kasvojakin "pitäisi" hoitaa monilla eri tuotteilla. Pointtina oli se että vähempi parempi luonnon kannalta, mutta se meni ilmeisesti sinulta aivan ohi jostain syystä.

Vierailija
90/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoja on erilaisia, ymmärrän hyvin eri tarpeet. Itsellä ihonhoitotuotteet koostuvat pääasiallisesti muista kuin rypynhoitotuotteista tai meikeistä, kun on atooppinen iho ja syöpähoidot, kaikkea tarvitsee.

Vierailija
91/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vihamielinen. Miksi sinun pitää olettaa jotakin kirjoituksen per

Mitä hittoa sua kaivelee muiden tekemiset :I on mielestäni vihamielinen ilmaisu. Tulkintakysymyksiä.

Vierailija
92/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitä hittoa sua kaivelee muiden tekemiset :I on mielestäni vihamielinen ilmaisu. Tulkintakysymyksiä. "

Vai niin. 😐

Vierailija
93/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään mitään muuta kuin pesuneste.

Vierailija
94/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin. 

Hei! Mäkin olen 56 ja mulla on täysin rypytön iho, enkä ole hoitanut sitä ollenkaan. En ole koskaan käyttänyt esim. aurinkosuojaa. En puhdista ihoa ja laitan kosteusvoidetta (tai vähän öljyä) vain jos iho tuntuu suihkun jälkeen kuivalta. Olen aina kuvitellut, että tämä hoitamattomuus on nimenomaan se salaisuus. Ainakin se on tullut halvaksi :)

Täällä kolmas joka ei ole hoitanut sen kummemmin vaan perusvoiteella on menty. Ikää 65v

Vierailija
95/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias ja minulla on täysin rypytön iho todennäköisesti siitä syystä että olen hoitanut ja suojannut sitä hyvin. 

Hei! Mäkin olen 56 ja mulla on täysin rypytön iho, enkä ole hoitanut sitä ollenkaan. En ole koskaan käyttänyt esim. aurinkosuojaa. En puhdista ihoa ja laitan kosteusvoidetta (tai vähän öljyä) vain jos iho tuntuu suihkun jälkeen kuivalta. Olen aina kuvitellut, että tämä hoitamattomuus on nimenomaan se salaisuus. Ainakin se on tullut halvaksi :)

Huomatkaa te "rypyttömät" ikäneidot, että juonteet on myös ryppyjä..

Olen ollut siis ryppyinen 10-vuotiaasta😂

Vierailija
96/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minäkin käytin ennen rahani tolkuttoman hintaisiin kampaamotuotteisiin. Kun tämä ja tämä tahna on nyt tarkoitettu juuri sinun tällä ja tällä tavalla käsitellyille hiuksillesi, ei kannata pilata kallista käsittelyä käyttämällä vääriä (=edullisempia) tuotteita. 

Joskus sitten rahapulassa ostin markettishampoon ja -hoitoaineen, ja harmikseni huomasin että lopputulos oli parempi. Siitä lähtien olen pessyt ja hoitanu hiuksiani lähinnä Tresemmen ja Four Reasonin tuotteilla.

Ja kyllä, myös ihonhoitotuotteista valtaosa on ihan vaan rahastusta. Miksi miesten ihot eivät mene miksikään vaikkei niihin jatkuvasti sohita mitään seerumeita, kuorintoja ja happovoiteita"?

Juurikin noin. Ja monen ikääntyneen miehen iho on tasaisempi ja rypyttömämpi kuin saman ikäisen naisen.

Vierailija
97/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ihoon on turha verrata koska miesten ihonlaatu on keskimäärin paksumpi kuin naisten ja siten erilainen. Miehille on sitten omat tuotteensa jos niitä haluaa käyttää.

Vierailija
98/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ihoon on turha verrata koska miesten ihonlaatu on keskimäärin paksumpi kuin naisten ja siten erilainen. Miehille on sitten omat tuotteensa jos niitä haluaa käyttää.

Tuo ei oikein kelpaa selitykseksi.

Vierailija
99/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis naisilla on hirveät määrät jos minkälaista tököttiä. Mulla on yksi AXE-suihkusaippuapullo, ei muuta.

Vierailija
100/103 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiis naisilla on hirveät määrät jos minkälaista tököttiä. Mulla on yksi AXE-suihkusaippuapullo, ei muuta.

Eikö edes pallivahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi