Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa, tulevat *ittuilemaan myynti-ilmoituksiin?

Vierailija
21.08.2024 |

Tämä on mun mielestä lisääntynyt enkä puhu edes omista ilmoituksista, vaan ihan muidenkin mitä vastaan tullut. On milloin *ittuilijan mielestä hinta väärin, toisen *ittuilijan mielestä postimaksut on liikaa ja joskus riittää pelkkä "väärä" väri triggeröimään. Eivät siis nämä tyypit ole yhtään ostoaikeissa tms., pakko vaan päästä jotain myyjille (tuotteista) *ittuilemaan.

Mikä hemmetti teitä ihmisiä oikein vaivaa nykyään?!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun oli pakko erääseen ilmoitukseen laittaa kun pyynti oli 100€ vähän käytetystä, että tiedätkö että tasan saman tuotteen saa kaupasta uutena 70€ nykyään..

Ja laitoin vielä linkin perään. Haistattelua sain.

Muutaman vastaavan tehnyt, mutta saanut kiitoksen.  "Laitoin vaan jonkun hinnan"

Mä katson mitä muut pyytää samasta tuotteesta ja laitan about sen hinnan. 

Vierailija
42/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ärsyttää ihmisiä. Liikenteessä se on helpointa.

Joskus ärsytät vielä ihmistä jota ei todellakaan olisi pitänyt ärsyttää ja maksat siitä kalliisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin testi miehen kanssa. Laitettiin myyntiin sama tuote, sama hinta ja tiedot jne. Toisessa ilmoituksessa myyjän nimenä minun nimeni, toisessa miehen. 

Voin kertoa, että meillä tehdään jatkossa kaikki Tori ym. palveluiden kaupat miehen kautta. Mun nimellä olevaan ilmoitukseen tuli perinteiset annatko pillua, liian kallis, maksan 40 eur (pyynti 120 eur) mistä voin tulla hakee?, onks tää nyt eläintaloudesta, mittaatko vielä sen ja tän ja tuon ja valokuvaatko vihreää taustakangasta vasten jne. 

Miehen ilmoitukseen tuli kaksi yhteydenottoa. Toisessa oli tarjoan satasen, nouto onnistuisi huomiselle, myytkö? ja toisessa "olisin kiinnostunut ostamaan, onko osamaksu 60+60 euroa mahdollinen". 

Kyllä siinä aavistuksen alkoi tuntua siltä, että "ostajaehdokkaat" lähinnä vittuili.

Vierailija
44/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin testi miehen kanssa. Laitettiin myyntiin sama tuote, sama hinta ja tiedot jne. Toisessa ilmoituksessa myyjän nimenä minun nimeni, toisessa miehen. 

Voin kertoa, että meillä tehdään jatkossa kaikki Tori ym. palveluiden kaupat miehen kautta. Mun nimellä olevaan ilmoitukseen tuli perinteiset annatko pillua, liian kallis, maksan 40 eur (pyynti 120 eur) mistä voin tulla hakee?, onks tää nyt eläintaloudesta, mittaatko vielä sen ja tän ja tuon ja valokuvaatko vihreää taustakangasta vasten jne. 

Miehen ilmoitukseen tuli kaksi yhteydenottoa. Toisessa oli tarjoan satasen, nouto onnistuisi huomiselle, myytkö? ja toisessa "olisin kiinnostunut ostamaan, onko osamaksu 60+60 euroa mahdollinen". 

Kyllä siinä aavistuksen alkoi tuntua siltä, että "ostajaehdokkaat" lähinnä vittuili.

Olen huomannut, että jos vaatteita kuvataan tissit esillä vihjailevin kuvin, niin näillä haetaan lähinnä asiakkaita of tai live. Todellisuudessa ei ole mitää halua myydä naisille ainakaan toppia, bodya, ylipolvensaappaita tms. vaikka "myyjä" on nainen.

Vierailija
45/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on myynnissä eräs käytetty koriste-esine, josta pyydetään 150 euroa. Minulla on se sama esine, olen ostanut sen uutena (ei edes alennuksesta) 25 eurolla. En silti mennyt kettuilemaan, että pyydät sitten käytetystä 125 euroa extraa.

Vierailija
46/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos vaatteita kuvataan tissit esillä vihjail

No tässä tapauksessa ei ollut kyse mistään fetissituotteesta eikä myyntikuvissa näkynyt ihmisiä. Toki on erikseen näitä "myyjiä", mutta eiköhän heillä potentiaalisen asiakaskunnan osalta pitäisi olla taito spotata kyseiset ilmoittajat. Miksi pitää koettaa jokaisen naisoletettumyyjän ilmoitukseen lähteä kyselemään asiattomuuksia. Jos myyn autoa, kodinkonetta, huonekalua tai vaikka jotain hemmetin muumimukia, niin kuinka taukki pitää olla laittaakseen yhteydenottoon viestiksi "ois kiva saada kuva susta alasti ton auton takapenkillä/pöydän päällä" tms. 

Vierailija
47/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myynyt muutaman arvokkaamman asian netissä.

Joka kerta tapahtuu sama juttu. Saan useita "tää on tämän hintainen" ja "tarjoon näin paljon" viestejä ja sitten perään joku tarjoaa 50 euroa enemmän.

Luulen, että kyseessä on yritys saada minut vakuutettua oikeasta hintatasossa ja näin myisin sitten viimeiselle tarjoajalle.

Asialla ei sinällään ole väliä, koska sain myös neljä vakavasti otettavaa tarjousta ja myin sille, joka tinkasi 50 euroa pyyntihinnasta ja ilmoitti hakevansa huomenna klo 18.00.

Vierailija
48/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole niin hiton vakavaa. Jos minä myyn jotain ja minulle tullaan aukomaan päätä, auon takaisin. Ei sen vaikeampaa. Kyllä minulla on usein yksi turhaketunti päivässä, jonka voin käyttää vaikka myynti-ilmoitustappeluun. Joskus se voi olla ihan viihdyttävääkin.

Vierailija
49/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran laittanut viestiä kun joku myi laseja Iittalan laseina vaikka tiesin kyllä satavarmasti että oli kopio kyseessä. Ilmoitus poistui sitten vaivihkaa, en saanut vastausta viestiini. 

Vierailija
50/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitukseni valmisverho 140x245 

Eka kysymys kuinka pitkät?

En vastannut.

Kuinka ostaja voisi tietää kumpi mitoista on pituus ja kumpi leveys joten oli mielestäni ihan asiallinen kysymys.

Sama kävi mielessä. Itse jotenkin tottunut pituus x leveys, mutta olen huomannut ettei kaikki käytä samaa. Jos ei ole kuvaa havainnollistamassa, niin ei välttämättä aina ole niin selvää, kumpi on pituus ja kumpi leveys.

Aika jännä kun minulla taas oletuksena on XY, eli vaaka ja pysty. Eli olet oikeassa etteivät kaikki käytä samaa.

Vierailija
51/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimimerkki torissa on sellainen ettei tiedä onko mies- vai naismyyjä. Ajattelin että vähentää häiriköintiä.

Vierailija
52/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastannut.

Kuinka ostaja voisi tietää kumpi mitoista on pituus ja kumpi leveys joten oli mielestäni ihan asiallinen kysymys.

Sama kävi mielessä. Itse jotenkin tottunut pituus x leveys, mutta olen huomannut ettei kaikki käytä samaa. Jos ei ole kuvaa havainnollistamassa, niin ei välttämättä aina ole niin selvää, kumpi on pituus ja kumpi leveys.

Aika jännä kun minulla taas oletuksena on XY, eli vaaka ja pysty. Eli olet oikeassa etteivät kaikki käytä samaa.

No yleensä verhot on sellaiset että korkeus (pituus) on isompi luku kuin leveys. Kappaverhossa asia on päinvastoin. 

Vierailija
53/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse huomannut moista. Ehkä sinun ja tuttavapiirisi myynti-ilmoituksissa on jotain kummallisia piirteitä?

Vierailija
54/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kuin aihe niin johan joku löytää syyn tulla kettuilemaan ja aukomaan päätään. Sitä voikin sitten miettiä miksi ihmiset tällaisessa "hyvinvointiyhteiskunnassa" ovat niin pahoinvoivia :D

Vierailija
55/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myynyt muutaman arvokkaamman asian netissä.

Joka kerta tapahtuu sama juttu. Saan useita "tää on tämän hintainen" ja "tarjoon näin paljon" viestejä ja sitten perään joku tarjoaa 50 euroa enemmän.

Luulen, että kyseessä on yritys saada minut vakuutettua oikeasta hintatasossa ja näin myisin sitten viimeiselle tarjoajalle.

Asialla ei sinällään ole väliä, koska sain myös neljä vakavasti otettavaa tarjousta ja myin sille, joka tinkasi 50 euroa pyyntihinnasta ja ilmoitti hakevansa huomenna klo 18.00.

Se nyt kuuluu pelin henkeen, ei siitä kannata välittää millään tunnetasolla. 

Vierailija
56/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastannut.

No yleensä verhot on sellaiset että korkeus (pituus) on isompi luku kuin leveys. Kappaverhossa asia on päinvastoin.&nbsp

Yleensä toki, mutta ei aina. Esim lastenhuoneen verhojen pituus usein vajaa. Ja usein verhot kuvataan siistissä pinossa kuvio ylöspäin eikä niinkään käytössä olevana, eli kuten näkee merkitsemistapoja on eriä, niin ei kysymättä voi tietää. Kysymys ei ole lainkaan tyhmä automaattisesti, että pitää vetää herneet nenään.

Vierailija
57/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut,

Joo toki, housuja en laita enää myyntiin kun tuli ainoastaan uteluja ne päällä. Sama korkokengät. 

Vierailija
58/59 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Kumpaa sukupuolta edustivat? Mölöt ja asialliset? Vai molempia?

Vierailija
59/59 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos vaatteita kuvataan tissit esillä vihjail

Täh? Siis muka myydään toppia, mutta myydään jotain muuta? Monta kertaa olisit halunnut topin, mutta sait jotain...muuta...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä