Mikä vika on ihmisellä joka hekottelee koko ajan?
Kommentit (32)
No siinähän se tulikin jo. Kaikki on vaan niin hauskaa.
Mikä vika on ihmisellä joka ei pidä naurusta?
Höh-höh-heh-höh-heh-höhhöö- hehhöh- höhhöhhööhöh!
Hekottelija on saavuttanut ns. ihan sama vaiheen. Tuonne päästäkseen on henkilön ylitettävä armoton vitutus ja koettava valaistuminen eli ihan sama (evvk) nirvana.
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
Koska olemme suomessa niin kyllä pitää itkeä tai vähintään ottaa päähän. Tämä on suomi jossa ei saa olla kivaa.
Ei osaa enää mitään ottaa vakavasti ja sarkastisesti hekottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
Koska olemme suomessa niin kyllä pitää itkeä tai vähintään ottaa päähän. Tämä on suomi jossa ei saa olla kivaa.
Jos on kivaa niin kielletään!
- uskovaiset-
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
ÖHÖHÖHÖÖ xD
ÖHÖHÖHÖÖHÖHÖÖ xD
ÖHÖHÖÖHÖHÖ xD
Moni haluaa jatkuvalla nauramisella hyväksyntää ympäristöltään.
Kokemukseni mukaan aina iloiset eivät ole kompleksittomimpia
Exäni hekottelee, se on sellaista juuri sarkastista ja toisten "hölmöydelle" hekottelua - jos joku loukkaa itsensä, hekottelee. Kun toinen lapsistamme oli pieni, veti sellaisen kärryn lapsen alta, kun lapsi oli istuutumassa - peppu tömähti sitten lattialle - exä hekotteli, oli hänen mielestään hauskinta ikinä.
Diagn. nervus phrenicus hyper activitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
Jos on kivaa niin kielletään!
- uskovaiset-
Niinpä eikä kärsimys jalosta se vain tekee katkeraksi. Miksi uskonnot vikaa kivaa?
Nauretaan vaikka sydän märkänis. Itse ainakin teen sitä, nykyisin huomaan tekeväni ihan liikaa jossain keskusteluryhmässä. Se onkin mun ainoa sosiaalinen kontakti oikeastaan.
Ja oikeasti mulla on niin paha olla ettei tiedä miten jaksaa eteenpäin.
Varmaan joku daiju.