Jos teen henkilöstä huoli-ilmoituksen, meneekö siitä hänen työnantajalleen tieto?
Kyseessä siskoni, en kuitenkaan halua, että työnantajansa saisi tietää asiasta.
Kommentit (10)
Jos joku pystyy käymään töissä, mitä aihetta ilmoitukselle olisi? Eiköhän työpaikalla huomata ihan ensin, jos jotain on pielessä?
Sä teet ilmoituksen, etkä saa edes itse tietää mitä tapahtuu saatika työnantaja.
Huoli-ilmoitus tehdään yleensä työelämän ulkopuolella olevisya, lähinnä vanhuksista.
Lasu lapsiperheistä . Työssäkäyvä on tuöterveyshuollon piirisdä johom työntaja voi ohjata. Mm alkoholiongelmien tai mielenterveyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoitus tehdään yleensä työelämän ulkopuolella olevisya, lähinnä vanhuksista.
Lasu lapsiperheistä . Työssäkäyvä on tuöterveyshuollon piirisdä johom työntaja voi ohjata. Mm alkoholiongelmien tai mielenterveyden takia.
Olet suhteellisen ulkona todellisuudesta. Olet ehkä itse huoli-ilmoituksen tarpeessa? Moni tekee töitä ilman minkäänlaista työterveyttä eli ei mitään tulotarkastuksia, puhumattakaan sairausvastaanotoista ym. ylellisyyksistä.
Sisko elää kuten tähänkin asti. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasu lapsiperheistä . Työssäkäyvä on tuöterveyshuollon piirisdä johom työntaja voi ohjata. Mm alkoholiongelmien tai mielenterveyden takia.Olet suhteellisen ulkona todellisuudesta. Olet ehkä itse huoli-ilmoituksen tarpeessa? Moni tekee töitä ilman minkäänlaista työterveyttä eli ei mitään tulotarkastuksia, puhumattakaan sairausvastaanotoista ym. ylellisyyksistä.
Kukahan tässä on ulkona? Lukaise tuo. https://www.tyosuojelu.fi/tyoterveys-ja-tapaturmat/tyoterveyshuolto/jar…
Anna olla siskon rauhassa, keskity omaan elämääsi.
Ap, miksi haluat tehdä siskostasi huoli-ilmoituksen?
Miettisin kyllä, miksi tekisit ilmoituksen. Mitä kuvittelet siitä olevan hyötyä? Vai haluatko kiusata? Kai ymmärrät, että apua ei ole pakko ottaa vastaan. Ilmeisesti siskosi on jo kieltäytynyt avusta, jos olet hänestä ilmoitusta tekemässä.
Ei mene. Huoli-ilmoitus menee vain hyvinvointialueelle.