Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa, tulevat *ittuilemaan myynti-ilmoituksiin?

Vierailija
21.08.2024 |

Tämä on mun mielestä lisääntynyt enkä puhu edes omista ilmoituksista, vaan ihan muidenkin mitä vastaan tullut. On milloin *ittuilijan mielestä hinta väärin, toisen *ittuilijan mielestä postimaksut on liikaa ja joskus riittää pelkkä "väärä" väri triggeröimään. Eivät siis nämä tyypit ole yhtään ostoaikeissa tms., pakko vaan päästä jotain myyjille (tuotteista) *ittuilemaan.

Mikä hemmetti teitä ihmisiä oikein vaivaa nykyään?!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ärsyttää ihmisiä. Liikenteessä se on helpointa.

Tyhmiä ihmisiä on helppo ärsyttää missä tahansa. Myynti-ilmoituksista etsin ne, joista puuttuvat olennaiset tiedot, sisältävät typeriä kirjoitusvirheitä kuten yhdyssanavirheitä tai hintapyyntö on epärealistinen, sitten annan palaa täydeltä laidalta. Mielestäni teen palveluksen näille ihmisille, jos vain  osaisivat ottaa opiksensa.

Vierailija
22/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Sulla liian kovat hinnat jos tulee jatkuvasti tuollaisia viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hullu, joka pyytää...Mut onhan tuokin typerää, et laittaa vaan jonkun hinnan, miettimättä yhtään.

Vierailija
24/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on vain älyllisesti vajaita.

Minäkin kirjoitin selvällä suomen kielellä nettiin jotain (pakinan muodossa) ei mennyt varmaan tuntiakaan, niin sain joltain aikuiselta suoran itkupotkuraivari kommentin, siitä että miksi pitää valittaa asiasta. Tämä vaikka nimenomaan jutussa, aika selvästi painotettiin että kyseessä on pakina.

Vierailija
25/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin rikkinäiset merkkilenkkarit 20€, siis jos tuote on oikeasti niin rikki ettei sitä pysty käyttämään edes korjaamalla niin luuleeko joku että vain merkin takia silti menisi kaupaksi? 

Samaa näkee lasten haalareiden kanssa "polvissa reikä, pepusts puhki, hihat ja kaulukset syöty, vetoketju ei toimi" mutta koska siinä lukee Reima sen tulisi olla vielä ihan hyvä pihahaalari.

Sit vielä nämä ei estä käyttöä. Myynyt paljon eikä mulle kukaan vit kun myyn halvalla vaikka olisikin uusi.

Multa myös kysytty että mitä vikaa tuotteessa on? ei yhtään vittuilua. Ei mitään vikaa, yritän vain nopeasti päästä turhista rojuista eroon. Omasta mielestä käytetyn tavaran/kirppisen idea on saada hiukan rahaa omista pois, jos ei suoraan uffin laatikkoon halua laittaa. Ei yrittää saada samaa hintaa, jonka itse maksanut.

Antiikki yms. asia erikseen 

Vierailija
26/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole hullu, joka pyytää...Mut onhan tuokin typerää, et laittaa vaan jonkun hinnan, miettimättä yhtään.

Kyllä ne tietää mutta kun luulevat että pieni alennus riittää. Ostajat kyllä tarkistaa hinnan.

Vierailija
27/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitukseni valmisverho 140x245 

Eka kysymys kuinka pitkät?

En vastannut.

Vierailija
28/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin kuittailemassa, kun myytävän tuotteen kuvat oli kuvakaappauksia toisen secondhand putiikin tuotteesta. Kusettajille saa vähän kettuilla.

Vierailija
29/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse ihan tavallisista myynti-ilmoituksista, joissa ei ole mitään mistä pitäisi tulla erikseen *ittuilemaan tai pätemään tai ilmoittamaan, ettei todellakaan ostaisi.

Ja kuten kirjoitin, kyse ei ollut mun myynti-ilmoituksista! Tullut vaan nähtyä facekirppiksillä yhä enemmän, että ihmisillä on joku *ittuilemisen tarve joka asiaan. Toisekseen jos 99% ihmisten mielestä vaikkapa just se hinta on ok, niin miksi se yksi jää itkemään hintaa siihen toisten myynti-ilmoituksiin?? Puhun näistä ihmisistä!!!!!!

Ap

Vierailija
30/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili musta Artek hylly 448.65 ja Finnishdesigshop 445 euroa ja ilmaiset postikukut.

Kummasta ostaisit? Kummatkin hyllyt uusia. Tuo Torissa myytävä ei tule menemään kaupaksi.

Vierailija
31/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä myyjän kuuluu alentaa hintaa jos myyntihinta ei itselleni sovi. 

Sitten jäät ilman tuotetta.

Vierailija
32/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myyjä on aivan kuutamolla vaikkapa hintapyyntinsä kanssa, niin välittävä vittuilu voi olla ihan paikallaan. Jos uuden saa kaupasta halvemmalla kuin "lähes uuden pari vuotta käytetyn". Tai jos kaupassa tonnin maksavaa puhelinta myy yksityishenkilö 990 €:lla.

Lähtökohtaisesti käytetty maksaa enintään noin puolet uuden hinnasta. Yksityiskohdat sitten tarkentavat, onko se sopiva hinta mahdollisesti jopa 70% tai vain 30 %.

Joku kun myy mummovainaan kuolinpesää tietämättä astiaston todellista arvoa, niin jo on harakoita oven takana eikä yhtään kertomassa, että tää 5e tuote on muuten 1500e tuote..

Vierailija
33/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös yhtä lemmikkitarviketta halvalla paikalliselle fb-kirppiksellä. Siihen tuli joku urpo mussuttamaan, ettei kukaan halua ostaa, vaan pitää antaa ilmaiseksi. Perusteluna oli, ettei hänelläkään kauppa käynyt. Emme myyneet edes samaa tuotetta. Hän itse myi jotain järkyttävän rumia, luultavasti itse tehtyä petejä eläimille hintaan 50 euroa. Itse myin hyväkuntoista kuljetuskoppaa halvalla ja Torin kautta se meni kaupaksi.

Vierailija
34/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastannut.

Kuinka ostaja voisi tietää kumpi mitoista on pituus ja kumpi leveys joten oli mielestäni ihan asiallinen kysymys.

Vierailija
35/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastannut.

Kuinka ostaja voisi tietää kumpi mitoista on pituus ja kumpi leveys joten oli mielestäni ihan asiallinen kysymys.

Sama kävi mielessä. Itse jotenkin tottunut pituus x leveys, mutta olen huomannut ettei kaikki käytä samaa. Jos ei ole kuvaa havainnollistamassa, niin ei välttämättä aina ole niin selvää, kumpi on pituus ja kumpi leveys.

Vierailija
36/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ärsyttää ihmisiä. Liikenteessä se on helpointa.

Tyhmiä ihmisiä on helppo ärsyttää missä tahansa. Myynti-ilmoituksista etsin ne, joista puuttuvat olennaiset tiedot, sisältävät typeriä kirjoitusvirheitä kuten yhdyssanavirheitä tai hintapyyntö on epärealistinen, sitten annan palaa täydeltä laidalta. Mielestäni teen palveluksen näille ihmisille, jos vain  osaisivat ottaa opiksensa.

Ymmärrän täysin!

Kyllä näiden kurjien kuolevaisten tulisi olla kiitollisia, kun Sinä tulet heitä kouluttamaan!

Mikä mahtava mahdollisuus maan matoselle onkaan nähdä, vaikkapa vain vilaukselta, mitä ylevimmän sielun sfäärien serafien siipien koskeman loiston!

Varmuuden vuoksi haluan ilmoittaa, että äskeinen oli silkkaa sinuun kohdistuvaa pilkkaa.

Vierailija
37/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastannut.

No tottakai myyntimilmoituksessa oli kuva myös veroista. Siksi en vastaa tyhmiin kysymyksiin jos joku ei erota pituutta ja leveyttä normaalin verhon kuvasta.

Vierailija
38/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat, raha-ongelmat, mutta silti haluaisi ostaa. Johonkinhan se aggressio pitää päästä purkamaan.

Vierailija
39/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse ihan tavallisista myynti-ilmoituksista, joissa ei ole mitään mistä pitäisi tulla erikseen *ittuilemaan tai pätemään tai ilmoittamaan, ettei todellakaan ostaisi.

Ja kuten kirjoitin, kyse ei ollut mun myynti-ilmoituksista! Tullut vaan nähtyä facekirppiksillä yhä enemmän, että ihmisillä on joku *ittuilemisen tarve joka asiaan. Toisekseen jos 99% ihmisten mielestä vaikkapa just se hinta on ok, niin miksi se yksi jää itkemään hintaa siihen toisten myynti-ilmoituksiin?? Puhun näistä ihmisistä!!!!!!

Ap

Teinit tekee kiusaa, tykkäävät hakea rajoja.

Vierailija
40/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teinit tekee kiusaa, tykkäävät hakea rajoja.

En ole koskaan nähnyt teinien huutelevan jossain facessa  kyllä ne on keski-ikäisiä ja vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi