Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatteko vierasta, vaikka olette naimisissa/avoliitossa?

Vierailija
21.08.2024 |

Menin naimisiin, koska en halunnut jäärä "vanhaksipiiaksi", vaikka en ollut rakastunut mieheeni. Saimme lapset. Heidän tähtensä olen pysynyt avioliitossani, vaikka en ole ollut mieheeni tyytyväinen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaikka?

Miten voi muka kaivata vierasta ellei ole parisuhteessa?

Vierailija
42/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan vierasta naista jonka kanssa harrastaa rietasta perseseksiä. Oma puoliso kun päätti lasten saannin jälkeen ettei pidäkään siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa yhdessä, koska en halua rikkoa perhettäni. Lapsillemme meidän perhe on kaikki kaikessa ja tiedän, että meidän ero rikkoisi heidät. Mieheni kanssa meillä ei enää oikein ole mitään, riidatkin ovat käytännössä loppuneet. Juttelemme kyllä kun näemmä, molemmat teemme paljon töitä joten emme kyhnää jatkuvasti yhdessä. Töissä mulla on työkaverini kanssa sitten pieni pususuhde. Hänkin on naimisissa eikä aio erota, joten molemmat tiedämme, ettei suhteestamme tule koskaan sen enempää. Joskus tuntuu että tämän työkaverin kanssa olemme kuin veli ja sisko, jotka toisinaan ylittävät rajan.

Vierailija
44/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaan vierasta naista jonka kanssa harrastaa rietasta perseseksiä. Oma puoliso kun päätti lasten saannin jälkeen ettei pidäkään siitä

Mulla tuli ainakin lasten jälkeen peräpukamat. Ne tulevat ja menevät, mutta ovat vieneet kyllä kaiken innon peppuseksistä.

Vierailija
45/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ainakin lasten jälkeen peräpukamat. Ne tulevat ja menevät, mutta ovat vieneet kyllä kaiken innon peppuseksistä.

Ei ole pukamia. Reikä on yhtä ihana kuin ennenkin

Vierailija
46/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapas sitä kaiken aikaa haluaa soutaa samaa lätäkköä edestakaisin kyllä sitä  välillä haluaa kokeilla "isompiakin" järviä

Rummukainen Perniön telakalta

Vierailija
47/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina.

jokakerta.

kun panee.

niin mielessä.

aina joku.

muu..

Vierailija
48/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ihanan naisen kanssa jo monta kymmentä vuotta ja ylpeä isä. Välillä vaan kaipaan seksiä toisen miehen kanssa ja sellaista en vaimoltani saa. Toki salaa. Muutaman kerran vuodessa.

JaVo

Vierailija
49/51 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä ja samalla päätti myös monta muuta juttua, jotka olivat minulle mieleen ja joista kuvittelin hänenkin pitäneen. Nyt on loppunut jo kaikki hellyys ja läheisyys. Sitä kaipaisi, että saisi edes sylissä pitää toista. Nyt saa enää mennä sohvalle viereen mutta koskea ei saa kun häiritsee televisio katselua.

Vierailija
50/51 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö monet pariskunnat tee sellaistakin parinvaihtoa että sovitaan että molemmat käy toisen henkilön sängyssä ja kokeilemassa vierasta jotta saa vaihtelua ja intoa ja energiaa suhteeseen. Kyllä se tasainen suhde alkaa ajan myötä kyllästyttää. Parinvaihto voi olla loistava idea piristää seksielämää mutta miten sen ottaa puheeksi

Vierailija
51/51 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä ja samalla päätti myös monta muuta juttua, jotka olivat minulle mieleen ja joista kuvittelin hänenkin pitäneen. Nyt on loppunut jo kaikki hellyys ja läheisyys. Sitä kaipaisi, että saisi edes sylissä pitää toista. Nyt saa enää mennä sohvalle viereen mutta koskea ei saa kun häiritsee televisio katselua.

Mäkin haluaisin, et mua pidettäisiin sylissä ja hellittäisiin. Mutta haluisin myös muutakin läheisyyttä. Vierasta en ole harkinnut mut oman kanssa haluaisin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän