Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatteko vierasta, vaikka olette naimisissa/avoliitossa?

Vierailija
21.08.2024 |

Menin naimisiin, koska en halunnut jäärä "vanhaksipiiaksi", vaikka en ollut rakastunut mieheeni. Saimme lapset. Heidän tähtensä olen pysynyt avioliitossani, vaikka en ole ollut mieheeni tyytyväinen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ensimmäisiin 10 vuoteen. Mutta sitten kun liitto laimeni, alkoivat kiinnostaa muutkin naiset, koska vaimoni oli ensimmäinen seksipartnerini. En halua aikanaan vanhainkodissa miettiä, että olisikohan se Saara tai Tiina tuntunut erilaiselta kuin Riikka?

Sallisitko saman vaimollesi, ettei hänen tarvitse vanhainkodissa miettiä olisiko Kalle tai Matti tuntunut paremmalta kuin Yrjö.

Ei kysynyt lupaa, haki ihan itse niitä kokemuksia. Niin minäkin nyt teen, eronneena miehenä tosin. Ennen eroa vieraat naiset rajoittuivat fantasioihin.

No eihän aloitus sitten ollut tarkoitettu sinulle. Käydä vieraissa=pettää. Ketä sinä petät jos olet yksin? Jos olet petoksen välikappale jollek

Otsikko oli: Kaipaatteko vierasta, vaikka olette naimisissa/avoliitossa? Eli kyllä siinä pettäminen mainitaan.

Vierailija
22/51 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ensimmäisiin 10 vuoteen. Mutta sitten kun liitto laimeni, alkoivat kiinnostaa muutkin naiset, koska vaimoni oli ensimmäinen seksipartnerini. En halua aikanaan vanhainkodissa miettiä, että olisikohan se Saara tai Tiina tuntunut erilaiselta kuin Riikka?

Sallisitko saman vaimollesi, ettei hänen tarvitse vanhainkodissa miettiä olisiko Kalle tai Matti tuntunut paremmalta kuin Yrjö.

Ei kysynyt lupaa, haki ihan itse niitä kokemuksia. Niin minäkin nyt teen, eronneena miehenä tosin. Ennen eroa vieraat naiset rajoittuivat fantasioihin.

No eihän aloitus sitten ollut tarkoitettu sinulle. Käydä vieraissa=pettää. Ketä sinä petät j

Kaipaaminen ei ole pettämistä. Eivätkä haaveet tai fantasiat.

Lainaus ei toimi, sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vierasta pillua tekee mieli. Sen takia suhteet on jääneet muutamasta kuukaudesta muutamaan vuoteen. 

Vierailija
24/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskaviikot lapissa alkavat kohta.  Siellä olemme vieraita toisillemme ja mökkejä joissa voimme  toteuttaa mieltymyksiämme. 

mutta miten sinne mökkiin saadaan tyyppi? pitääkö tanssahdella ja kysyä siinä?

Vierailija
25/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan jatkuvasti vierasta pillua, olen koukussa siihen. Heti kun olen pannut jotain, haluasin uutta pillua.

Vierailija
26/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus kokeilla vierasta. Ei siksi että seksi vaimon kanssa on huonoa vaan siksi että hän on ainoa seksikumppani mikä minulla on ollut ja haluaisin tietää millaista seksi olisi jonkun muun kanssa.

Vierailija
27/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettävät aina kun tulee tilaisuus

Vierailija
28/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 25 vuoteen kaivannut. Enkä kaipaa tulevaisuudessakaan.

Tiedän, että parempaa en löydä mistään.

Vierailija
29/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen saanut ihan riittävästi elämäni aikana erilaisia kumppaneita. Mielessäni vain Ei ne sen kummempia muut ole, mielikuvat ovat parempia kuin todellisuus.

Vierailija
30/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pettävät aina kun tulee tilaisuus

Niin miehetkin. He maksavatkin siitä. 

Vierailija
31/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kaipaa, mutta meillä on sovittu, että vieraissa saa käydä. On siis sopimus ja se pätee niin kauan kun sääntöjän noudatetaan.

En ole luonteeltani sellainen, että olisi helppo käydä vieraissa noin vain, mutta muista vieläkin miten upealta tuntui saapua kotiin vieraista, päätyä oman miehen syliin ja rakastella. Tuntui, että meidän parisuhde meni hyppäyksen eteenpäin, kun tuntui niin konkreettisesti samaan aikaan kaikki se mitä vierassuhteesta puuttui. Tuttu kosketus, tutut tuoksut, tuttu syli, tuttu penis, kaikki. Miehellä on kuulemma ollut ihan sama, että vaikka miten nauttisi myös vierassuhteen naisesta ja saisi kokea jotain uutta, niin sitten kuitenkin kun palaa kotiin, niin muistaa kaiken miksi tämä on parempi.

Tuo kokemus kuitenkin on ihana, siis se uudelleenmuistaminen ja etenkin sitten se, että kun välillä käy vierassa, niin jotenkin se estää ajautumasta omassa pysyvässäkin parisuhteessa sellaiseen outoon rutiinien kehään.

En tiedä... tämä jotenkin tuntuu sopivan meille. Ei olla kauhean mustasukkaistakaan sorttia, siksikin ehkä tämä sopii meille. Ja ollaan avoimia myös noiden kolmansien osapuolten suhteen, että eivät kuvittele, että ollaan sinkkuja

Vierailija
32/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aikoja jolloin kaivannut paljonkin vierasta pillua, ei  niinkään vierasta naista sisänsä. Pariuduin nuorena, joten ei ole kokemusta kuin vaimosta. Mentiin kimppaa kun himot ja rakkaus oli niin suurta. Rakastanut sitä kuika paljon vaimo on aina halunnut minua ja kulliani. Hän on pitänyt tyydytyksestäni ja kullistani hyvää huolta ja seksiä ollut aina säännölllisesti tarpeeksi.  Siten vieraisiin lähtö ollut liki mahdotonta, kun on kassit tyhjinä ja henkisestä tyydytettynä. Aina kun on käynyt vähänkään enemmän mieli on naitu niin, että halut on kadonneet. Enkä oikein usko, että olisin edes löytänytkään mitään parempaa  kun vaimo pillukin ollut aina niin halukas saamaan kullia ja orgasmeja. Olen siten purkanut paineeni vaimoni tyydyttämiseen. Kun vielä muutekin on kimpale kultaa ja korvaamaton, niin vieraat naiset jääneet vain fantasioihin.  En toki olisi mistään muusta syystä mennyt edes naimisiin. 

Vierailija
33/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 yhteisen vuoden aikana en ole kaivannut enkä ajatellut ketään toista. 

et mikään viriilimpi kuin vaimosi koska ne lopulta jossdin välissä ajattelee

Vierailija
34/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ehdotti suhdetta mies, johon en tuntenut mitään muuta kuin hyvänpäivän tuttu-fiilistä. En voisi mennä naimisiin. Olen siis sinkku. Olenko väärässä, jos odotan vähän enemmän suhteeseen mennessä?

Vierailija
35/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Parikymppistä, tiukkapeppuista ja kaunista nuorta naista kaipaa aina.

Vierailija
36/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rouvaa ei ole seksi aikoihin kiinnostanut.

Vierailija
37/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eikö ole perseestä?

Vierailija
38/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ehdotti suhdetta mies, johon en tuntenut mitään muuta kuin hyvänpäivän tuttu-fiilistä. En voisi mennä naimisiin. Olen siis sinkku. Olenko väärässä, jos odotan vähän enemmän suhteeseen mennessä?

Et. Ei kannata mennä suhteeseen kenenkään muun kanssa kuin sellaisen jota ilman et suostu elämään. Sellaisen joka näkee sieluusi ja rakastaa sellaisena kuin olet.

Vierailija
39/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eikö ole perseestä?

Onhan se. Kyllä sitä halukasta esitettiin alkuun, mutta eipä kiinnostele enää.

Vierailija
40/51 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti haluan edelleen ensirakkkauttani vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin, vaikka emme ole edes tavanneet 40 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä