Voisitko asua 25 neliön yksiössä?
Voisitko asua 25 neliön yksiössä? Asunnossa on myös hyvän kokoinen parveke. Mietin itse sellaiseen muuttoa. Viihdyn hyvin kotosalla ja mietinkin, kaatuuko noin pienessä asunnossa seinät päälle. Toisaalta, en halua hukkaneliöistä maksaa. Esimerkiksi kaksiossa asuessani toisessa huoneessa vain nukuin. Yksiöön tuskin saa sohvaa ja sänkyä. Onko kokemuksia miten toimiva ratkaisu vuodesohva on?
Kommentit (98)
Asun 25 neliöisessä ja tila on neliön mallinen joten iso sänkykin mahtuu hyvin. Laadukas vuodesohva voi toimia mutta itse en sellaisessa pystyisi nukkumaan säännöllisesti, rehellisesti sanottuna. Ihan hyvin pärjää yksi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Asun 25 neliöisessä ja tila on neliön mallinen joten iso sänkykin mahtuu hyvin. Laadukas vuodesohva voi toimia mutta itse en sellaisessa pystyisi nukkumaan säännöllisesti, rehellisesti sanottuna. Ihan hyvin pärjää yksi ihminen.
Niin ja siis sohvakin mahtuisi lisäksi. Työ/ruokailuryhmäkin mahtuu mutta ei kovin massiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut jos 5 vuotta 19 neliön yksiössä.
hyi helvetti.ja varmaa vuokralla maksat siitä vielä jonkun tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä yleensä maksetaan toisille sitä asuntoa vuokralla. Mitäpä sitten?
en todellakaan.hyi saakeli.onneks käyn töissä vaimon kanssa ja asutaan omakotitalossa.
Japanissa asuessani 2 vuotta asuin 13 neliön asunnossa. Nyt asun Suomessa 35 neliön. Joten ei olisi ongelma. M28
Pohjaratkaisu ratkaisee. Itsellä pienin yksiö oli 36m2 + parveke ja oli hyvä, nyt en enää osais niin pienessä olla. Ehkä jos sänky olis parvena antaen lisä tilaa.
Jos on rauhaa kotona ja ympärillä, asunnon kunto ja matskut ok, yhteydet autottomalle ok, hissi, avaruutta, vuokra järkevä ja kaunis maisema niin mikä ettei.
Koti on koti, ja kyllä sen tietää kun ovesta astuu tuleeko viihtymään.
Liian uteliaat naapurit ja yliyhteisöllisyys ei niin kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitään kiitos siitä.teidän laisia tyhmiä tarvitaan.kiva vaihtaa joka vuos auto uuteen ja asua isossa omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitään kiitos siitä.teidän laisia tyhmiä tarvitaan.kiva vaihtaa joka vuos auto uuteen ja asua isossa omakotitalossa.
Joo, uskon tämän.
Lapseni asu näin kun opiskeli. Hyvin viihty, kolme vuotta. Tukholman keskusta kivenheiton päässä.
Nyt muutti lähelle työpaikkaansa ja on kaksio missä 55 neliötä. Kuulemma liian iso.
Sohvaa ei halua missään nimessä sinne ostaa, koska tuntee jähmettyvänsä jotenkin jos semmosen ostaa.
Hällä on nojatuoli, saccosäkki, kirjahylly, kaks kirjotuspöytää, tuoli, sänky ja piironki. Parvekkeella tuoli ja pieni taso.
Ei ole tullut hamsteri äitiinsä.
Ap älä laita liian suuria huonekaluja. Sohvaa ei tartte olla. Kavereita voi tavata ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon tämän.
joo ei tota voi uskoo kaikki on yhtä perseauki kun sinä.kukahan ne vuokraluukut omistaa ja lukuiset omakotitalot hmm?
en vois .käyn siksi töissä että voin asua niinkuin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon tämän.
joo ei tota voi uskoo kaikki on yhtä perseauki kun sinä.kukahan ne vuokraluukut omistaa ja lukuiset omakotitalot hmm?
Joku nekin omistaa. Munkin eksä vei lapsetkin kun oli ensin tehnyt paljon rahaa itselleen sillä välin kun hoidin lapsia yksin. Nyt asuvat omistusasunnossa enkä saa tavata lapsia. Näin meitä tyhmiä kohdellaan. Asun siis vuokralla ja nautin isossa sängyssä irstasta tunteellista seksiä aina kenen kanssa vain huvittaa. Lisäksi haen töitä, voi suositella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon tämän.
Joku nekin omistaa. Munkin eksä vei lapsetkin kun oli ensin tehn
ei kiinosta sunlainen getto elämä kiitos vaan.
kela pellet vakuuttelee kuinka kiva on asua koirankopin kokoisessa kerrostalo läävässä.
Vierailija kirjoitti:
Itseä harmitti 30 neliön yksiössä sohvan puute. Aina piti istua sängyllä. Eli pieni sohva tai hyvä nojatuoli pitäisi mahtua, niin sitten joo. Parvellisessa ei mitään ongelmaa.
Parvellisessa on kuuma nukkua. Parvi on myös veemäinen pedattava, varsinkin jos siinä ei ole muuta kuin patjojen tila. Lisäksi rakennetut parvet ovat yleensä niin ylhäällä, että nukkuessa kylkeä kääntäessä tulee lyötyä rystyset kattoon. Valmisparvet ovat taas sen verran matalia, että aikuinen ei mahdu seisomaan sen alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon tämän.
Joku nekin om
Tervetuloa Länsi-Tampereelle. Meillä viihdytään. :)
Jos olisi rauhallinen kulmahuoneisto isoilla ikkunoilla, tilavalla terassilla/parvekkeella ja puu ulkopuolella, kyllä erittäin hyvin. Jos olisi putkiyksiö isossa talossa ison tien vieressä, never ever.
En todellakaan...ok-talo ja yli 300 neliötä!