Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jota ei lähestytä arkitilanteissa, millainen olet?

Vierailija
20.08.2024 |

no?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen, keskipituinen ja normaalipainoinen nainen. 

Vierailija
82/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, nätti, nopealiikkeinen, 170 pitkä ja strategiset mitat 98-72-98. Hyväntuulinen. En ehdi ottaa mitään kontaktia, enkä haluakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestytäänkö muka useitakin ihmisiä arkitilanteissa?

Ei Suomessa. Suomalaisilta miehiltä puuttuu rohkeus ja aloitekyvyttömyys. Kun on muka niin kauheaa saada pakkeja. Muissa maissa miehet ymmärtävät, että se kuuluu "pelin" henkeen, ettei kuka tahansa nainen lähde mukaan, eikä se kiinnostunutkaan nainen anna heti myöntävää vastausta. Pitää osata lirkutella ja suostutella. 

Vierailija
84/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

158-senttinen, ruskeatukkainen, totaalisen ei-flirtti. Näytän varmaankin kirjaston tädiltä. 47-vuotias. Ei tatuointeja ja tukkakin pitkä. Olen hoikka ja sporttinen, mutta tiedostan olevani vanha ja kun flirtti puuttuu niin.. adios. Huomio menee nuorille ja seksikkäille, ja saa mennäkin. :-D 

Ja höpsis. Noilla spekseillä olet enemmistölle miehiä täydellistä kohderyhmää, joten älä huoli. Maailma on vaan nykyään sellainen, ettei lähestymisiä tehdä livenä, vaan kaikki on jossain netissä/jne. Eikä sitä flirttiä niin tarvitakaan, mutta kyllä silti selkeä signaali tarvitaan, että voi tulla juttelemaan. Koita siis joskus vaikka hakea katsekontaktia sinua kiinnostavan tyypin kanssa, niin tiedä miten elämässä vielä käy.. :)

M48

Vierailija
85/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 ja näytän ikäiselleni, niin miksi kukaan lähestyisi.

Muutama vuosi sitten kaupassa yksi mies pyysi ojentamaan ylähyllyltä asian, kun hän ei pyörätuolista yltänyt. Se jäi positiivisena muistona mieleen. Kelpaisin edes johonkin.

Vierailija
86/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ihan ok-näköinen mies, mut taitaa olla joka päivä joku tatti otsassa, kun oikeen minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ei tule. Kauppojen itsepalvelukassat taitaa olla nykyään tuttavallisimpia ja läheisimpiä.

Vierailija
87/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa. Suomalaisilta miehiltä puuttuu rohkeus ja aloitekyvyttömyys. Kun on muka niin kauheaa saada pakkeja. Muissa maissa miehet ymmärtävät, että se kuuluu "pelin" henkeen, ettei kuka tahansa nainen lähde mukaan, eikä se kiinnostunutkaan nainen anna heti myöntävää vastausta. Pitää osata lirkutella ja suostutella. 

Ja sitten täältä saa lukea itkua, miten miehet eivät kerrasta ymmärrä, ettei kiinnosta, kun ne väärät miehet alkavat piirittämään ja suostuttelemaan. 

Leikit ja pelit lapsille, jos kiinnostaa niin kiinnostaa. 

Vierailija
88/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytäänkö joitain arkitilanteissa?! Hyvin olen tältä säästynyt.

Vierailija
89/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

192cm ruma kaljupää.

M46

Miksei muka lähestytä. En usko, sinähän olet komea.

Hyh hyh, hän on liian pitkä.

Vierailija
90/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ei lähestytä. 

Vierailija
91/104 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olen ihan ok-näköinen mies, mut taitaa olla joka päivä joku tatti otsassa, kun oikeen minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ei tule. Kauppojen itsepalvelukassat taitaa olla nykyään tuttavallisimpia ja läheisimpiä.

Miehenä on käytännössä turha odottaa, että tuntematon nainen ottaisi arjessa minkäänlaista kontaktia. Vuosia sitten liukastuin selälleni kadulla, ei sanaakaan että vastaan tullut nainen olisi kysynyt kävikö mitenkään tai vastaavaa, käveli ohi kuin ei olisi nähnytkään. 

Vierailija
92/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on käytännössä turha odottaa, että tuntematon nainen ottaisi arjessa minkäänlaista kontaktia. Vuosia sitten liukastuin selälleni kadulla, ei sanaakaan että vastaan tullut nainen olisi kysynyt kävikö mitenkään tai vastaavaa, käveli ohi kuin ei olisi nähnytkään. 

Tää kyllä pätee ihan kaikkiin. Jos loukkaat itsesi, niin kukaan ei varmasti pysähdy.

Vierailija
93/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen 180cm, sinisilmäinen, iskävatsainen, nelikymppinen, persvakoäijä, ihan saa rauhassa kulkea paikkasta toiseen, enkä sitä myöskään yhtään ihmettele.

Vierailija
94/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko vaikka näin, etten ole nainen jonka läsnäolo valaisee koko huoneen.

Vierailija
95/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta maskiaikana, että mulla on restingbitchface.

Vierailija
96/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, raamikas, tummatukkainen, 189cm. Ei oo koskaan lähestytty kadulla. Nykyään parisuhteessa omasta aloitteesta.

Vierailija
97/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liki kaikilta suomalaisilta tuntuu puuttuvan ulospäinsuuntautuneisuus eli kyky sellaiseen mutkattoman rentoon ja välittömään kanssakäymiseen ihmisten kanssa.

Ei sitä ollut ennenkään ja nyt vielä vähemmän kun liki kaikki on puhelimensa lumoissa eikä näe eikä kuule mitään. Lisäksi nykyisin puuttuu sellainen arkisosiaalisuus kun miltei kaikki asiat hoidetaan etänä itse. Pian ei enää edes osata olla muiden ihmisten seurassa eikä varsinkaan siedetä ketään.

Vierailija
98/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian pelottavan näköinen pullea kaljupää ja vanhakin alan oleen.

M

Vierailija
99/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen. Monen miehen mielestä en ole edes olemassa. Osa naisistakin tuntuu olevan samaa mieltä. Ruma nainen on näkymätön.

Vierailija
100/104 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavailmeinen narukäsi.

Toki se ei ole koko totuus minusta, mutta sen muut näkevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan