UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Suomalaiset kokivat syrjintää Ruotsissa aika pitkään. Nykyisin olemme jo cool ruotsalaistenkin mielestä.
No ei todellakaan ole suomalaiset cool ruotsalaisten mielestä :D kaikkea muuta. Ei nyt onneksi ajatella enää niin pahasti kuin ennen
Suomi on taas noussut oddseissa 10.
Belgia laskenut toiseksi.
Israel 1.
Vierailija kirjoitti:
Israel 1.
Oikeestiko sä luet noita tosissaan? Isra on ykkönen koska tekoäly laskee että tulee viime vuoden ilmiö ja jengi äänestää poliittisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel 1.
Oikeestiko sä luet noita tosissaan? Isra on ykkönen koska tekoäly laskee että tulee viime vuoden ilmiö ja jengi äänestää poliittisista syistä.
Kunhan päivitin oddseja. Ei niitä täällä jokainen seuraa itse.
Turhaan minulle riehut niistä, jos kerron mitä ne on.
Jeez.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel 1.
Jeez.
Kannattaa lopettaa se päivittäminen kun menee noin ihon alle. Hyvin harvoja kiinnostaa edes.
Nooo.
Tiedätkö sä edes miten oddsit toimii? ei niissä mikään tekoäly puhu.
Oddsit ovat ennustaneet voittajat oikein viimeisen kymmenen vuoden aikana: 2023, 2022, 2021, 2019, 2017, 2015, Eli kolmesti voittaja on ollut joku muu kuin oddsien ykkönen.
Vanhempia tietoja en nopeasti löytänyt. Kansallsit oddsit on tod.näk enemmän väärässä kuin oikeassa.
Belgia oli ykkösenä myös viime vuonna ja pitkään top5, mutta viimestään kun eka klippi tuli ulos niin lasku alku. Onkohan viime vuosien suurin ns floppi kun ei finaaliinkaan lopulta yltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel 1.
Jeez.
Kannattaa lopettaa se päivittäminen kun menee noin ihon alle. Hyvin harvoja kiinnostaa edes.
Nooo.
Näytti sua kiinnostavan ja menevän ihon alle. Ja päivitän tänne oddseja just niin paljon kuin tykkään. :)
Älä kiinnitä niihin huomiota,jos ei kiinnosta. Eilen täällä vain ihmeteltiin miten Belgia voi olla ykkönen. No ei se enää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Oddsit ovat ennustaneet voittajat oikein viimeisen kymmenen vuoden aikana: 2023, 2022, 2021, 2019, 2017, 2015, Eli kolmesti voittaja on ollut joku muu kuin oddsien ykkönen.
Vanhempia tietoja en nopeasti löytänyt. Kansallsit oddsit on tod.näk enemmän väärässä kuin oikeassa.
Israelin "nousun" takana näkyy olevan Belgian jyrkkä lasku.
Vierailija kirjoitti:
Ennustaneet vai ohjanneet ihmisten mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustaneet vai ohjanneet ihmisten mielipiteitä?
Noista ei tiedä 99% viisujen katsojista yhtään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BL on musta yliarvostettu enkä koskaan ymmärtänyt biisinsä suosiota. Minusta se oli halpa versio tyyliä Käärijä meets Rammstein. Nemo mielummin väliaikaesiintyjäksi.
Minustakin se on tylsä biisi. Siitä puuttuu "sitä jotain" mikä olisi selittänyt kaiken hypen sen ympärillä. Ajattelin sen saaneen suosiota aggressiivisella markkinoinnilla ja tuputtamisella.
Vähän niin kuin Erikan Ich Komme.
Ei vaan vähän niinkuin joost viime vuonns. Oli livenä (semeissä) ihan surkea. Enkä muutenkaan ymmärtänyt koko hypeä. Ei se olisi ikinä voittanut.
Joopas. Kaikista kolmesta uupuu "sitä jotain".
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan viestitolkulla muiden maiden kilpailijoista, jopa edellisvuotisista?
Voitaisko palata UMK-biiseihin ja -artisteihin?
Rehellinen kysymys?
Mitä puhuttavaa niissä enää on?
Jokainen haukuttu pystyyn. Keskustelu tasolla Erika sitä tai tätä. Ja sekin jo lopahtanut.
En mä oikein itse enää keksi mitään puhuttavaa ennenkuin näkee livet. Tai tulee jotain uutisia.
Jotkut "jee costee" "jee goldie" "jee erika" tms.. Eivät oikein tuo sisältöä. Tai "buu erika" "buu goldie" etc.
Toki puhukaa jos haluatte, mutta ei väkisin jaksa jo käsiteltyjä aiheita.
Tietenkin voisi olla Euroviisut ketju, jossa voisi noita muitamaita käsitellä. Mitta viime vuonnakaan siellä ei ollut oikein ketään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BL on musta yliarvostettu enkä koskaan ymmärtänyt biisinsä suosiota. Minusta se oli halpa versio tyyliä Käärijä meets Rammstein. Nemo mielummin väliaikaesiintyjäksi.
Minustakin se on tylsä biisi. Siitä puuttuu "sitä jotain" mikä olisi selittänyt kaiken hypen sen ympärillä. Ajattelin sen saaneen suosiota aggressiivisella markkinoinnilla ja tuputtamisella.
Vähän niin kuin Erikan Ich Komme.
Ei vaan vähän niinkuin joost viime vuonns. Oli livenä (semeissä) ihan surkea. Enkä muutenkaan ymmärtänyt koko hypeä. Ei se olisi ikinä voittanut.
Joopas. Kaikista kolmesta uupuu "sitä jotain".
Erika ei ole bl Tai joost. Edes tyyliltään. Mä veikkaan, että joost olisi finaalissa syönyt osan bl:n yleisöpisteistä ja bl olisi sijoittunut matalammalle.
Mutta en tykkää muistella viime vuotta, oli niin pahanmielen tapahtuma oikein. Ihan sama kenen puolella olit/olit olematta poliittisesti.
Oma suosikkijärjestykseni, josta tiedän jo ettei vastaa valtaväestön mielipidettä koska aiemmissakaan omat suosikkini (esim. Cyan Kicks) eivät ole päässeet viisuihin. Mutta ainahan saa toivoa...
1. Hitaammin hautaan
2. Aina
3. Nightmares
4. Ich Komme
5. Made of
6. Sekaisin
Käärijän ja Hoojan biisi viimeistään paljasti, millaisia kurjia kipaleita Suomesta on tyrkyllä Baaselin Euroviisuihin. Voihan mamman marjapuuro, ettei SF Boy ollut edes ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ja Hoojan biisi viimeistään paljasti, millaisia kurjia kipaleita Suomesta on tyrkyllä Baaselin Euroviisuihin. Voihan mamman marjapuuro, ettei SF Boy ollut edes ehdolla.
Mä en tykännyt heidän biisistä.
1. Goldielocksin Made Of
2. Nelli Matulan Hitaammin hautaan
3. Erika Vikmanin Ich Komme
4. Neea Riverin Nightmares
4. Costeen Sekasin
4. Viivin Aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt heidän biisistä.
Aika moni muu on tykännyt ja kovasti onkin.
Mulla jäi sellainen kokemus parikymppisenä Ruotsissa opiskelleena että ihmiset etsivät aina juuriaan. Toki olin tosi söpö mutta minua lähestyivät ja minuun halusi tutustua miehet joilla oli suomalaisia sukujuuria. Vaikka Skånesta mutta näin se menee.