Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
14381/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai tuliko sun lordi ykköseksi 2024? En itse ainakaan muista. Muinaista historiaa koko laardi. Moni on tullut äänestysikään tietämättä tuota taivaallista hela helvetistä."

Tässähän nyt pätee vanha totuus eli jos haluat ymmärtää nykyisyyttä pitää tuntea menneisyys. Harmi, jos nykyiset fanit näkevät vain tämän päivän. Suosittelen tutustumaan myös vanhoihin voittajiin ja kisoihin. Eteenpäin mennään, mutta kokonaisuuden ymmärtämisen kannalta puuttuu olennaista jos ei tiedä vanhoja juttuja. 

T.eri

Vierailija
14382/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika voittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14383/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai tuliko sun lordi ykköseksi 2024? En itse ainakaan muista. Muinaista historiaa koko laardi. Moni on tullut äänestysikään tietämättä tuota taivaallista hela helvetistä."

Tässähän nyt pätee vanha totuus eli jos haluat ymmärtää nykyisyyttä pitää tuntea menneisyys. Harmi, jos nykyiset fanit näkevät vain tämän päivän. Suosittelen tutustumaan myös vanhoihin voittajiin ja kisoihin. Eteenpäin mennään, mutta kokonaisuuden ymmärtämisen kannalta puuttuu olennaista jos ei tiedä vanhoja juttuja. 

T.eri

Totta. Jotkut ovat ilmeisesti löytäneet Euroviisut vasta pari vuotta sitten ja luulevat tietävänsä niistä kaiken...

Vierailija
14384/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös väliaikaesiintyjäksi siihen Katri-Helena slottiin vilautettu jo muutama päivä sitten Annika Eriksson ja Shanghain valot?

Vierailija
14385/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tutustumaan myös vanhoihin voittajiin ja kisoihin. 

Joku 20v sitten voittaja yhtä tyhjän kanssa. Tajuatko että vuodesta 2006 oli 1986 ja "aamuun seuraavaan"?

Vierailija
14386/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös väliaikaesiintyjäksi siihen Katri-Helena slottiin vilautettu jo muutama päivä sitten Annika Eriksson ja Shanghain valot?

MÄ olen tämä toivoja ja tiedän hyvin että täysin mahdotonta. 

Vierailija
14387/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle yllättää ja tuo "naisbändi" onkin monen maan osallistujista kasattu, Suomesta ainakin yksi edellisvuosien edustaja, ei vain Suomen karsintojen osallistuja, muut myös kansainvälisiä viisufinaalikonkareita. Mutta taitaa tosiaan olla enemmän tyyliin perus PMMP, Bess tai Cyan Kicksin laulaja ja päälle ex-Gimmel is back together again.  Asukokonaisuuksista tuli kuitenkin Ruotsi vahvasti mieleen, joten jospa tosiaan Yle on budjettinsa käyttänyt tuohon kutosen poppooseen, ja siksi ei enää uutta seitsemättä kilpailijaa otettu mukaan.

Vierailija
14388/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä Katri Helena ole? Eikö se ollut hiljattain, Linda Lampenius taitaa olla yksi.

Vierailija
14389/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä Katri Helena ole? Eikö se ollut hiljattain, Linda Lampenius taitaa olla yksi.

Linda siis vihjaa instassaan.

Vierailija
14390/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimistä päätellen luvassa on kunnon jymy-yllätyksiä, suorastaan jytkyjä!

Vierailija
14391/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tutustumaan myös vanhoihin voittajiin ja kisoihin. 

Joku 20v sitten voittaja yhtä tyhjän kanssa. Tajuatko että vuodesta 2006 oli 1986 ja "aamuun seuraavaan"?

Pitkään viisuja seuranneena olen kyllä varmaan kokemuksen myötä oppinut tietämään mikä biisi menestyy ja mikä ei. Lisäksi seuraamalla tarkasti kunkin vuoden viboja. Ja tuntemalla aika monen maan kulttuurin tietää mikä menestyy jossain maassa ja mikä on ehdoton ei. Vain kaksi kertaa olen erehtynyt koko kisan voittajasta.  Joskus kokemuksesta on hyötyä. 

Vierailija
14392/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis veikattu mm. Lampeniusta, Eklund ja Laura Voutilaista siihen kuuden naisen joukkoon.

Vierailija
14393/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi parhaimmista viisujuontajista, Silvennoinen. Hänelläkin on aika paljon kokemusta ja tietoa kisoista. Kyllä Silvennoinen osaa luoda tunnelman!!

Vierailija
14394/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi olisi Krista Siegfrieds

Vierailija
14395/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14396/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi parhaimmista viisujuontajista, Silvennoinen. Hänelläkin on aika paljon kokemusta ja tietoa kisoista. Kyllä Silvennoinen osaa luoda tunnelman!!

No enpä tiedä, alkanut sekin jo pikkuhiljaa kyllästyttää. Eikö ketään muuta olisi laittaa tilalle?

Vierailija
14397/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ikuisesti kun holami bebebe pääsi jatkoon semistä ja Silvennoinen oli kuin puulla päähän lyöty "siis Romania!??" Mitä?!

Tottakai holami be be be pääsi jatkoon; se oli hyvä!

Itse en ollut sinä vuonna seurannut mitään suosikkilistauksia etc. Eli olin ihan sokkona. 

Vierailija
14398/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri-Helena oli kyllä upea väliaikaesiintyjä. Peittoaa kaiken maailman Loreenit ja lasagnet mennen tullen. 

Vierailija
14399/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on taas makukysymyksiä. Itse en oikein voi sietää Silvennoista. 😁 Hän on myös kommentaattorina laukonut törkeitä kommentteja muiden maiden edustajista ja heidän ulkonäöstäänkin, esim. kerran viittasi yhden naislaulajan nenän olevan iso. Muutenkaan minua ei kiinnosta kommentaattorin omat mieltymykset biiseistä jne. Kertoisi vain faktoja eikä laukoisi omia mielipiteitään jatkuvasti. 😅

Vierailija
14400/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri-Helena oli kyllä upea väliaikaesiintyjä. Peittoaa kaiken maailman Loreenit ja lasagnet mennen tullen. 

Ehdottomasti Katri-Helena ja väliaikanumerona Tommi ja Panu tappelemassa.

Ketju on lukittu.