UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ja Hoojan biisi viimeistään paljasti, millaisia kurjia kipaleita Suomesta on tyrkyllä Baaselin Euroviisuihin. Voihan mamman marjapuuro, ettei SF Boy ollut edes ehdolla.
Mä en tykännyt heidän biisistä.
Kävin vasta äsken tsekkaamassa sen youtuubista. Outoa, kun käärijä laulaa enkkua..
Mutta joo. Ihan ok, sanoitus todella yksinkertainen ja melodiakin tasapaksu. Siis ihan ok,mutta imo esim.ruoska paljon parempi.
En jaksaisi loopilla soittaa.
Käärijä näytti viikkoa ennen umk-finaalia mitä meillä VOISI olla. Viikon kuluttua tiedämme valitettavasti, mitä meillä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tehdään noilla teidän taulukoilla, voi elämä?
Miksi luet palstaa, jos toisten ihmisten ajatukset ja mielipiteet ei kiinnosta? Menehän siitä lukemaan vaikka uutisia, niissä pitäisi keskittyä vain raportoimaan tosiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä näytti viikkoa ennen umk-finaalia mitä meillä VOISI olla. Viikon kuluttua tiedämme valitettavasti, mitä meillä oikeasti on.
Pääskää jo yli siitä käärijästä.
Itse En lähettäisi tuolla Biisillä viisuihin.
Milloin saadaan vuosi,ettei tartte verrata käärijään... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tehdään noilla teidän taulukoilla, voi elämä?
Miksi luet palstaa, jos toisten ihmisten ajatukset ja mielipiteet ei kiinnosta? Menehän siitä lukemaan vaikka uutisia, niissä pitäisi keskittyä vain raportoimaan tosiasioita.
Taulukkoja ei tarvitse julkaista aina taulukkomuodossa eli allekkain pitkän pitkänä rimpsuna kun ne samat asiat mahtuu muutamalle riville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole vain biisistä vaan persoonasta. Hän on jotenkin mun mielestä ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kokivat syrjintää Ruotsissa aika pitkään. Nykyisin olemme jo cool ruotsalaistenkin mielestä.
No ei todellakaan ole suomalaiset cool ruotsalaisten mielestä :D kaikkea muuta. Ei nyt onneksi ajatella enää niin pahasti kuin ennen
Se on muuten aika jännä juttu kun kaksi ruotsalaista jätti opiskelut kesken koska eivät päässeet tenttiä läpi. Minä onnistuin ja syyttivät suomalaisten suosimisesta. Proffa näytti että tuon tytön vastaukset ovat oikeat, saattaa olla kirjoitusvirheitä koska on suomalainen, mutta vastaukset ovat täysin oikeat.
Sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole vain biisistä vaan persoonasta. Hän on jotenkin mun mielestä ainutlaatuinen.
Minulla on kuva Käärijästä vain muutama päivä euroviisujen jälkeen. Hän lohdutti minua.
Tämä vuosi UMK:n kannalta tuntuu jotenkin laimealta. Olen viisufanina saanut aina työkaveritkin mukaan hypetykseen, mutta nyt ei kukaan innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo viisukäärijä on persoona. Hahmo, josta tykkäsin.
Muuten en niin välitä.
Mutta,jos lähettäisin viisuihin uudestaan lähettäisin paremmalla Biisillä. Ehkä pitäisi olla yhteistyö jonkun kanssa,joka osaisi oikeasti laulaa todella hyvin niin saisi niitä jurypointsejakin.
Mutta ei ole osallistumassa niin en jaksa vertailla.
(Väliaikanumerot muuten parempia ehkä senkin takia,että laulu tulee usein nauhalta, ei livenä.)
Olihan umk:ssakin viime vuonna ruoska upea ja koko show avautui kuumaan ja benkun esityksellä,joka kuulosti tosi hienolta viuluillaan etc.
Toikin oli paljon hienompi kuin ne itse biisit umk:ssa aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo viisukäärijä on persoona. Hahmo, josta tykkäsin.
Muuten en niin välitä.
Mutta,jos lähettäisin viisuihin uudestaan lähettäisin paremmalla Biisillä. Ehkä pitäisi olla yhteistyö jonkun kanssa,joka osaisi oikeasti laulaa todella hyvin niin saisi niitä jurypointsejakin.
M
Toi on kyllä totta, että väliaikanumerot kuulostaa paremmalta myös sen takia et laulu tulee yleensä nauhalta. Ei kuulu pienet epävireydet ja hengästymiset niinkuin kilpailijoilla, jotka laulaa livenä.
Hienosti avattu toi viimevuoden umk. Vaikka ei biisit niin innostaisi kaikkia? Niin showhan voi olla (toivottavasti!) Tosi hieno :)!!
Ruoskasta on mm viime vuoden lokakuussa Heavenissa kuvattu video Youtubessa. Liikaa yritystä ja hurjistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun joku päihittää Käärijän eli tulee viisupisteissä ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo tullut. Eli lordi.
Ei silti täällä verrata joka vuosi Lordiin. Junnut ei muista!
Ajatella. 19 vuotta sitten!
Ja niin "hävetti" ennen viisuja moinen :D
Ranskalla on kyllä tavattoman kaunisääninen edustaja, Louane. Biisiä ei vielä olla julkaistu. Odotan kovasti.
Lasagne esiintyy Baselissa ainakin extra Areenalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo tullut. Eli lordi.
Ei silti täällä verrata joka vuosi Lordiin. Junnut ei muista!
Ai tuliko sun lordi ykköseksi 2024? En itse ainakaan muista. Muinaista historiaa koko laardi. Moni on tullut äänestysikään tietämättä tuota taivaallista hela helvetistä.
Levyraadissa annettiin kymppejä Doechii "Nissan Altima"-biisille. Siinä kappaleessa on "Ich Kommea" huomattavasti tuhmemmat sanat ja sen lisäksi ns, N-sana hoetaan useita kertoja. Ainakin eräs radiotoimittaja tuntenee olevansa turvattomassa tilassa kuulleessaan tuonkin kappaleen. Tietenkään joillekin ei ole väliä mitä sanotaan, vaan kuka sen sanoo.