UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Ai että nauttisin kun valittaisiin joku nea tai costee. Ois hauskaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tällä hetkellä tiktokissa trendaava kappale
Kuuluu tänne mitenkä?
Kuuluu samalla tavalla kuin sinä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luxembourg valitsi eilen viisubiisinsä:
Olipas kiva heti ensikuulemalta! Miten voi olla, että Luxembourgin kokoisestakin maasta löytyy noin kiva esitys ja meillä ei ole yhtäkään hyvää tänä vuonna. :(
Kaikki Suomen biisit on parempia kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Jäisivät varmasti semeihin, lyhyeksi jäisi naurusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luxembourg valitsi eilen viisubiisinsä:
Olipas kiva heti ensikuulemalta! Miten voi olla, että Luxembourgin kokoisestakin maasta löytyy noin kiva esitys ja meillä ei ole yhtäkään hyvää tänä vuonna. :(
Kaikki Suomen biisit on parempia kuin tuo.
😂😂😂🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisivät varmasti semeihin, lyhyeksi jäisi naurusi.
ei haittaisi yhtään. Molemmat hyviä MUSIIKKI edellä menty<3
"Miten kertoa että sulla daiju lähipiiri kertomatta että sulla on daiju lähipiiri 😂😂😂"
Mikä lähipiiri? Kuule ihan voit lukea keskustelupalstoja niin näet että näin oli. Ja näin Erika sanoi itsekin, että sitä hänen biisiä ei tajua ekalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Neea olisikin oikeasti tosi hyvä valinta. Costeen biisi on liian keskinkertainen suomipop, joten sitä ei kannattaisi lähettää edes läpällä viisuihin, vaikka Costeeta vastaan mulla ei ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä niitä. Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea olisikin oikeasti tosi hyvä valinta. Costeen biisi on liian keskinkertainen suomipop, joten sitä ei kannattaisi lähettää edes läpällä viisuihin, vaikka Costeeta vastaan mulla ei ole yhtään mitään.
neeasta on tykännyt erityisesti ulkkikset. Se on jopa monen ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Costee olisi kyllä ihan hyvä sinne. Melankolista miespoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lordihan se vasta pahennusta herättikin. Ja häpeää. Mitkähän ovat ne syvät syyt häpeämiseen?
Taidettiin paheksua hirviöitä ja sanoituksia, joissa saatanallisuus ja pyhyys käännettiin ikään kuin päälaelleen.
Lordi innosti silloin koko kansaa käärijän tavoin ja varsinkin alakouluikäisissä! Ei sitä kukaan oikeasti paheksunut missään muuallakaan, höpö höpö. Lordin voiton jälkeen tulikin raadit Euroviisuihin, jotka torppaavat sijoituksen musikaalisesti parempien eduksi. Joten se näennäisti helppo keino saavuttaa menestystä ei enää onnistu, ellei biisi riitä kärkisijoille yksinäänkin.
*Palautettiin raadit. Ei ne ekaa kertaa Lordin voiton jälkeen tulleet 🙄
Aika äkkiä kuitenkin. Sanotaan näin, ettei Lordin voitto ainakaan hidastanut raatien palauttamista.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisi ei vain riitä kansainvälisesti. Suomipopin ystävälle varmaan kuulostaa tosi hyvältä, mutta minusta olisi huonoin vaihtoehto näistä kuudesta.
Kylläpä oli tylsä tuo Luxemburg. Montenegron nainen osasi sentään laulaa eikä hengästynyt. Näytti tyylikkäältä. Albaniakin ihan ok, jotenkin taattua Albaniaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä jotain vikaa mielestäsi vai mitä hauskaa siinä olisi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
neeasta on tykännyt erityisesti ulkkikset. Se on jopa monen ykkösenä.
Niinpä, ja viisumenestyksen kannaltahan vain ulkkisten tykkäämisellä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisi ei vain riitä kansainvälisesti. Suomipopin ystävälle varmaan kuulostaa tosi hyvältä, mutta minusta olisi huonoin vaihtoehto näistä kuudesta.
Mä taas olen huomannut, että juuri suomalaiset väittävät että costeen biisi ei muka riitä, mutta sitten taas ulkomaalaiset on tykänneet siitä ja pistäneet soittolistoilleen.
Uskon ettei Erika seksiteemaisena julkkiksena ja juorulehdistön hypettämänä ennakkosuosikkina edes välttämättä voita UMK;a. Biisi oli odotettua heikompi, eikä esityksessäkään ollut loppujen lopuksi oikein mitään. Tämän suosio lässähtää ennen toukokuuta, vaikka voittaisikin. Blind Channelin Dark side sai enemmän kiinnostusta aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä on siis tiedossa kolme viisubiisiä. Luxembourgia aiemmin valitut Montenegron ja Albanian biisit:
Naisvaltaista. Lähetetään meiltä vastineeksi costee.
Miehiäkin on varmuudella tulossa. Alankomaat, Tšekki ja Kypros ovat valinneet jo sisäisesti miesartistin, mutta biisejä ei ole vielä julkaistu. Luulen, että sukupuolijakaumasta tulee loppujen lopuksi suht tasainen.
Kuuluu tänne mitenkä?