UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties genrerajoitteinen?
Minusta Made Of, Nightmares, Aina sekä Ich komme sillä edellytyksellä, että esitys on tyylikäs ja EBU hyväksyy sen viisuihin, pystyvät yltämään viisuissa priimalla livellä samaan kuin Dark Side eli top kutoseen.
Olen suunnilleen samaa mieltä. Yksikään ei kuulosta viisuvoittajalta, mutta kohtalaisen hyvään sijoitukseen (jopa top10) Suomella on mahdollisuudet.
Olette harhaisia, mutta liikuttavia. Itse luulen, että pitkästä aikaa Suomi jää semeihin.
Vierailija kirjoitti:
Poppyn diskaaminen oli suuri vääryys.Sillä suomi olisi pärjännyt.
Jep, oli ainoa vähänkään omaperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Made Of, Nightmares, Aina sekä Ich komme sillä edellytyksellä, että esitys on tyylikäs ja EBU hyväksyy sen viisuihin, pystyvät yltämään viisuissa priimalla livellä samaan kuin Dark Side eli top kutoseen.
Olen suunnilleen samaa mieltä. Yksikään ei kuulosta viisuvoittajalta, mutta kohtalaisen hyvään sijoitukseen (jopa top10) Suomella on mahdollisuudet.
Olette harhaisia, mutta liikuttavia. Itse luulen, että pitkästä aikaa Suomi jää semeihin.
Itse luulen, että finaaliin, mutta suunnilleen samat sijat kuin Windows.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella itse et ole harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, miten huonoja muilla on. Jos taso kovenee tähänastisista julkaistuista niin sitten on vaikea päästä finaaliin millään meidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella itse et ole harhainen?
Koska en kuvittele Suomen pärjäävän näillä biiseillä euroviisuissa :D nyt herätys! Ollaan ylipäätään pärjätty pari ainoaa kertaa ja tuolloin olleet kyseessä harvinaisen kovat biisit, jotka nyt totaalisesti puuttuvat.
Käärijän vuonna oli parempia biisejä tarjolla kuin nyt. Benjamin oli Käärijän jälkeen paras.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Made of hyvällä esityksellä ja pelkästään musiikkina napsisi pisteitä raadeilta tasaiseen tahtiin samoin kun Dark side. Pop genrenä on jopa suositumpi Euroviisuissa kuin rock.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän vuonna oli parempia biisejä tarjolla kuin nyt. Benjamin oli Käärijän jälkeen paras.
Viimekin vuonna oli. Kaikki viimevuotiset oli parempia kuin yksikään tämänvuotinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Made of hyvällä esityksellä ja pelkästään musiikkina napsisi pisteitä raadeilta tasaiseen tahtiin samoin kun Dark side. Pop genrenä on jopa suositumpi Euroviisuissa kuin rock.
Lol. Ei.
Nelli Matulan kannalla olin koska sen sanoituksessa oli särmää ja ideaa. Toisin kuin jonkun piikatyttömäisen Viivin "rakkaus on lumivalkoinen ikuinen" uikutus. Mutta katsoin reaktiovideon missä ulkkis ei ymmärtänyt yhtään Matulan sanomaa. Luuli että se on joku pakko olla ykkönen muuten joutuu hautaan-biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimekin vuonna oli. Kaikki viimevuotiset oli parempia kuin yksikään tämänvuotinen.
Tämä!!!!! Oon ollu koronavuosien jälkeen katsomassa kaikki umk-finaalit, mutta tänä vuonna taso on niin surkea, että tosissaan mietin myynkö lipun pois. Iso iso pettymys nämä biisit. Jokainen niistä. :(
Benjamin Hoida mut oli hyvä.Ruotsalaiset raadit äänesti parhaimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matulan kannalla olin koska sen sanoituksessa oli särmää ja ideaa. Toisin kuin jonkun piikatyttömäisen Viivin "rakkaus on lumivalkoinen ikuinen" uikutus. Mutta katsoin reaktiovideon missä ulkkis ei ymmärtänyt yhtään Matulan sanomaa. Luuli että se on joku pakko olla ykkönen muuten joutuu hautaan-biisi.
Mun mielestä se on tosi typerä biisi. Vaikka eläisit miten hitaasti niin saapa vaikka syöpä ja kyllä kuolet aiemmin kuin terveet kiireisemmät. Ei mikään osta sulle mitään lisäaikaa elämässä muutenkaan.
"Riippuu ihan siitä, miten huonoja muilla on. Jos taso kovenee tähänastisista julkaistuista niin sitten on vaikea päästä finaaliin millään meidän."
Suomi on kyllä tippumaan päin veikkauksissa vaikka muka hypetetyn Erikan voittoon uskotaan 60-70% todennäköisyydellä.
Siis 60-70% todennäköisyydellä voittaa UMK
Niin toivoisin että Goldieblocks voittaa. Hän tuntee Nemon.
Vierailija kirjoitti:
"Suomi-iskelmä on aina jäänyt viisujen hännille kyllä. Jopa Katri Helenan esittämänä."
Riippuu Suomi-iskelmästä. Marion Rung tuli sijalle 6. Tipitiillä ja useampi 7. sijakin on tullut 1970-80 luvuilla.
Luulisin, että Katri-Helenakin olisi menestynyt v. 1965 Minne tuuli kuljettaa -kappaleellaan, mutta jäi Suomen karsintaan. Sen vuoden viisuvoittajan Luxembourgin biisi oli hyvin samantyylinen.
Ei tätä päivää voi verrata vuosikymmenten takaiseen aikaan.
Marion Rung menestyi vuonna 1962 . Siis 60 vuotta sitten.
Maailma muuttuu - onneksi.
Vierailija kirjoitti:
"Riippuu ihan siitä, miten huonoja muilla on. Jos taso kovenee tähänastisista julkaistuista niin sitten on vaikea päästä finaaliin millään meidän."
Suomi on kyllä tippumaan päin veikkauksissa vaikka muka hypetetyn Erikan voittoon uskotaan 60-70% todennäköisyydellä.
Weikkaukset juu. Kerran löin vetoa niiden pohjalta ja kolmoseksi veikattu oli 17. 💸
Live-esitys on kuunneltavissa Viivin tiktok tilillä, hyvin vetää. Viiville myös minun äänet.