UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Tulis jo se finaali niin loppuis tää peen jauhaminen.
Tähän mennessä on siis tiedossa kolme viisubiisiä. Luxembourgia aiemmin valitut Montenegron ja Albanian biisit:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan hauska perinne, että Suomi menee viisuihin herättämään vähän pahennusta😄 Hirviöt, keskisormet, humala, housuttomuus, hekuman huippu.
Se laskisi UMK:n tason ja kiinnostuksen aikaa myöten pohjamutiin. Samantien voisi säästää rahaa ja jättää kisat väliin jos joka kerta heitetään läskiksi. Se on myös väärin suurinta osaa suomalaisia kohtaan, jos joutuvat häpeämään, sillä sehän se perinne on. Sensijaan pärjääminen hyvillä kappaleilla isojen viisumaiden joukossa olisi hyvää itsetunnon ja viisumaineen kohotusta. Sen jälkeen Suomen lähettämät vitsitkin kiinnostavat enemmän.
No nythän ei olekaan vitsi, vaan musiikillisestikin kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luxembourg valitsi eilen viisubiisinsä:
Aika hauska, mä tykkäsin. Jäi päähän soimaan.
Lordihan se vasta pahennusta herättikin. Ja häpeää. Mitkähän ovat ne syvät syyt häpeämiseen?
Minusta Suomen esitykset ovat olleet omalaatuisia, mutta laadukkaita. Ja hyvin ovat pärjänneet. Kiva kun viisuissa on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun makuun kyllä, hieman tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei huono.
Neea Riverillä on kyllä paras ääni. Ei se kappalekaan hassumpi ole. Ei ole selvää että Erika voittaa.Haluaisin että Goldielocks voittaa tai Neea.Goldielock on hieman parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla, vaikka ihan lopun laulullinen revittely onkin hyvä. Omasta mielestäni ehkä kuitenkin paras kolmesta jo valitusta viisubiisistä.
Montenegron urku auki laulettu balladi on aika tylsä. Balkan-balladit eivät ole minun makuuni, vaikka muuten en yleensä karsasta balladeja.
Haukotuttamaan rupesi myös tuo Albanian etnopoppis.
Kaikki tämän vuoden UMK-biisit ovat mielestäni heittämällä parempia kuin nuo kolme valittua viisubiisiä.
Vierailija kirjoitti:
Neea Riverillä on kyllä paras ääni. Ei se kappalekaan hassumpi ole. Ei ole selvää että Erika voittaa.Haluaisin että Goldielocks voittaa tai Neea.Goldielock on hieman parempi.
Viivi taitaa olla ainoa kunnon haastaja sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Lordihan se vasta pahennusta herättikin. Ja häpeää. Mitkähän ovat ne syvät syyt häpeämiseen?
Taidettiin paheksua hirviöitä ja sanoituksia, joissa saatanallisuus ja pyhyys käännettiin ikään kuin päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiva heti ensikuulemalta! Miten voi olla, että Luxembourgin kokoisestakin maasta löytyy noin kiva esitys ja meillä ei ole yhtäkään hyvää tänä vuonna. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiva heti ensikuulemalta! Miten voi olla, että Luxembourgin kokoisestakin maasta löytyy noin kiva esitys ja meillä ei ole yhtäkään hyvää tänä vuonna. :(
Minusta tää taas vaikutti just sellaiselta, että tän oon ennenkin nähnyt eli hieman tylsä, noi Montenegro ja Albaniakin upposi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla, vaikka ihan lopun laulullinen revittely onkin hyvä. Omasta mielestäni ehkä kuitenkin paras kolmesta jo valitusta viisubiisistä.
Montenegron urku auki laulettu balladi on aika tylsä. Balkan-balladit eivät ole minun makuuni, vaikka muuten en yleensä karsasta balladeja.
Haukotuttamaan rupesi myös tuo Albanian etnopoppis.
Kaikki tämän vuoden UMK-biisit ovat mielestäni heittämällä parempia kuin nuo kolme valittua viisubiisiä.
Parempia ovat kuin Montenegron ja Albanian biisit, jotka tuskin pääsevät edes finaaliin. Hyviä ne eivät silti ole. Luxembourgin biisissä alkaa olla jo oikeaa meininkiä, tykkäsin. Tähän mennessä ainoa varma finaalissa, mielestäni. Suomen biiseillä ei mennä finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Raadeille enemmän valtaa. Kyse kuitenkin musiikista.
Yleisölle sitä musiikkia kuitenkin tehdään. Tietysti jos ihmiset äänestää aina jotain joke entryä eivätkä sellaista musiikkia mitä oikeasti tykkäisivät kuunnella, niin silloin ehkä raadeilla on joku pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tää taas vaikutti just sellaiselta, että tän oon ennenkin nähnyt eli hieman tylsä, noi Montenegro ja Albaniakin upposi paremmin.
Ai, mä taas en niitä jaksanut kuunnella puoliväliä pidemmälle edes 😅
Vierailija kirjoitti:
Made of on heittämällä paras umk biisi.
Niin on, heittämällä paras moneen vuoteen! Tai ehkä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raadeille enemmän valtaa. Kyse kuitenkin musiikista.
Yleisölle sitä musiikkia kuitenkin tehdään. Tietysti jos ihmiset äänestää aina jotain joke entryä eivätkä sellaista musiikkia mitä oikeasti tykkäisivät kuunnella, niin silloin ehkä raadeilla on joku pointti.
Joke entryhän jäi nyt pois niinkuin tiedät.