Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
10601/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oml tuo lavalle koiranpennun jossain muodossa. Hologrammi toimii.

Vierailija
10602/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoisin jotain sinfoniaorkesteria euroviisuihin Erikan taustalle, ja mieskuoroa. Tosin sitten tarvitaan hyvä-ääniset taustalaulajat, kun Erikan ääni on vähän turhan vaatimaton yksinään.

Kyllä me tää voitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10603/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä UMK on jo ratkennut, jos ei Yle ihan mahdottoman huonoa esitystä Erikalle värkkää tällä kerralla. Vilpittömästi toivon, että levy-yhtiöstä joku on vahtimassa. Cicciolinan karhuja ja Bessin pesismailoja muistellen.

Vedonlyöntisivuston mukaan yli 60% tod.näköisyys

Vierailija
10604/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oml tuo lavalle koiranpennun jossain muodossa. Hologrammi toimii.

Paljon koiranpentuja. Mikään ei voita sitä fiilistä, kun menet kenneliin valitsemaan omaa koiranpentuasi, ja vastaan juoksee lauma pieniä villejä suloisia koiranpentuja. Joku on vähän ujo, ja jää taustalle nököttämään. Osa tulee heti tekemään tuttavuutta sun kanssa. Osa leikkii ja nahistelee villisti keskenään. Niitä koiranpentuja pitää olla paljon, lavan täydeltä. Lapsikatsojat ja minä tullaan sekoamaan.

Vierailija
10605/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, Viro se on noussut Oddseissa jo viidenneksi! Noususuunnassa ovat Espanja, Kreikka, Malta, Puola, Irlanti, laskussa Norja.

Vierailija
10606/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä UMK on jo ratkennut, jos ei Yle ihan mahdottoman huonoa esitystä Erikalle värkkää tällä kerralla. Vilpittömästi toivon, että levy-yhtiöstä joku on vahtimassa. Cicciolinan karhuja ja Bessin pesismailoja muistellen.

Juupa juu. Eipä tuo Windows95 ollut ennakkosuosikki.

En usko hetkeäkään, että Erika oikeasti voittaisi. 

Vierailija
10607/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksalaisen viisutubettajan hyvä ja mielenkiintoinen analyysi, jossa hän laittaa ensin UMK-biisit järjestykseen oman makunsa mukaan. Sitten hän arvioi, millä biiseillä olisi parhaat edellytykset pärjätä hyvin viisuissa ja miksi. Lopulta hän arvioi, mikä voittaa UMK:n. Hänen ykköslempibiisinsä on Viivin Aina. Viisuihin hän laittaisi Goldielocksin ja veikkaa, että Erika voittaa UMK:ssa.

Samat aatteet, paitsi mun suosikki on Nelli. Viisuihin laittaisin Goldien, mutta Erika voittaa. 

Minun ykkössuosikkini on Goldielocks useamman hyvän biisin joukosta, ja hänet tietysti laittaisin viisuihin. Hyvänä kakkosehdokkaana näen Viivin. Erikallekin annan mahdollisuuden, jos esitys on hillityn sensuelli, mutta jos esitys on alleviivaavan überseksuaalinen, niin sitten en missään nimessä. Lopputulos on sitten niin mauton biisin liian suoran viestin alleviivaajana, että se pilaa menestysmahdollisuudet viisuissa.

Livet ratkaisevat, mutta tällä hetkellä Made of on se takuuvarma finaaliin menijä ja siellä myöskin takuuvarma hyvä menestyjä vähintään tulostaulukon vasemmalle puolelle.

Vierailija
10608/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksalaisen viisutubettajan hyvä ja mielenkiintoinen analyysi, jossa hän laittaa ensin UMK-biisit järjestykseen oman makunsa mukaan. Sitten hän arvioi, millä biiseillä olisi parhaat edellytykset pärjätä hyvin viisuissa ja miksi. Lopulta hän arvioi, mikä voittaa UMK:n. Hänen ykköslempibiisinsä on Viivin Aina. Viisuihin hän laittaisi Goldielocksin ja veikkaa, että Erika voittaa UMK:ssa.

Samat aatteet, paitsi mun suosikki on Nelli. Viisuihin laittaisin Goldien, mutta Erika voittaa. 

Minun ykkössuosikkini on Goldielocks useamman hyvän biisin joukosta, ja hänet tietysti laittaisin viisuihin. Hyvänä kakkosehdokkaana näen Viivin. Erikallekin annan mahdollisuuden, jos esitys on hillityn sensuelli, mutta jos esitys on alleviivaavan überseksuaalinen, niin

Samaa mieltä Erikan esityksestä. Nyt sensuelli, tyylikäs, musikaalimainen toteutus, kiitos. Moulin Rouge ja Nicole Kidman. 30-luvun musikaalit. Vanhan ajan Hollywood. Patriotismi ja konservatiiviset arvot on muotia nyt. Nyt kannattaa kalastella ääniä myös Euroopan ulkopuolelta, voitto voi olla pienestä kiinni. Kerrankin meillä on kappale, joka voi saada myös raatiääniä.

Vierailija
10609/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa jos Erika ja Viron Tommy Cash voittavat. Ovat kumpikin ennakkosuosikkeja ja tehneet Käärijän kanssa dueton. Ehkä jo tuntevatkin toisensa.

Vierailija
10610/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ykkössuosikkini on Goldielocks useamman hyvän biisin joukosta, ja hänet tietysti laittaisin viisuihin. Hyvänä kakkosehdokkaana näen Viivin. Erikallekin annan mahdollisuuden, jos esitys on hillityn sensuelli, mutta jos esitys on alleviivaavan überseksuaalinen, niin

No goldiella ei kyllä olis mitään asiaa finaaliin, liian tasapaksu biisi.

Vierailija
10611/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisempää se paikkansa pitäminen kuitenkin, mutta joko Oml tai Erika varmasti.

Vierailija
10612/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ykkössuosikkini on Goldielocks useamman hyvän biisin joukosta, ja hänet tietysti laittaisin viisuihin. Hyvänä kakkosehdokkaana näen Viivin. Erikallekin annan mahdollisuuden, jos esitys on hillityn sensuelli

Raadinko äänet nyt yhtäkkiä ovatkin kaikista tärkeimpiä? 

Sittenhän voidaan lopettaa koko UMK ja antaa raatien päättää esiintyjä niin voitetaan varmasti :))))

Vierailija
10613/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Ei noin mielipiteitä jakavalla biisillä saa suurta enemmistöä taakseen.

Vierailija
10614/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin korvamato ikinä tuo Ich komme. Hyvällä ja pahalla😄

Vierailija
10615/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin asema on muuten noussut UMK veikkauksissa. Ilmankos täältäkin häntä koskevat keskustelut poistuvat. On syytäkin pelätä!

Hui kun pelottaakin tosi paljon 🤣 itse pelkäät suosikkisi  puolesta kun tulee kuitenkin mokaamaan finaalissa missä autotunen käyttö on kiellettyä. Tää tytteli häviää kybällä Erikan taitavalle kouliintuneelle live-esiintymiselle. Siinä on kokenut huippuartisti vastaan typykkä "nevähööd"

Sun Erikas ei itse edes tee biisejään 🤣🤣  Taitaa nyt Erikan faneilla puntti tutista kun kaikki Goldielocksia kehuvat viestit poistuu niin sukkelaan.

Erikan vahvuus on nimenomaan Chisu biisintekijänä. Chisu on suomenruotsalainen. Ja ruotsalaiset osaa kirjoittaa euroviisuja jos ketkä! Waterloo!

Vierailija
10616/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Goldielocksin esityksestä on osattu tehdä hieno niin hänellä on kaikki mahdollisuudet voittaa. Kappale on niin hyvä ja kerää varmasti ääniä sekä tuomareilta, että kansalta. Ei myöskään jaa mielipiteitä yhtä vahvasti kuin OML ja Erika, joten ääniä saa ehkä laajemmalta piiriltä. Goldielocks olisi loistava edustaja Suomelle. 

Olisi kyllä loistava edustaja. 😍

Vierailija
10617/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin biisi on  tarttuva ja sopivan erikoinen tunnelmaltaan ilman päälleliimattua erikoisuudentavoittelua ja väkisintehtyä euroviisumaisuutta. Olisi hyvä jos Suomesta näytettäisiin euroviisuissa välillä tällaistakin musiikkia ja vähän erilainen puoli. Lisäksi Goldielocks vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, jonka uraa ja musiikin tekemistä tukee mielellään.

Goldielocks jos joku voisi olla todellinen musta hevonen. Videon tyylisellä kiinnostavalla esityksellä voisi hyvinkin vedota sekä yleisöön, että raateihin. Olisi myös hienoa, jos saisi Euroviisuista ponnahduslaudan kansainvälisellekin uralle.

Vierailija
10618/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei tiedä mikä on bi edes? Voi elämä. Ei se estä seurustelemasta miehen kanssa.

Vierailija
10619/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pahin korvamato ikinä tuo Ich komme. Hyvällä ja pahalla😄

Sama.

Ekalla kerralla meni koko lailla ohi. Mutta tokan kerran jälkeen olen ollut ihan riippuvainen tästä korvamadosta. Päivä ei lähde käyntiin ilman Ich kommea - vähän kuin päivä ilman kofeiinia. Joku transsi siihen on kirjoitettu sisälle hyvinkin nokkelasti.

Vierailija
10620/21056 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista edes Erikan biisin sanoituksia vaikka oon kuunnellut sen kaksi kertaa kokonaan. Niin mitäänsanomaton biisu. Muut ehdokkaat ovat kyllä soineet päässä senkin edestä.

Mä oon kuunnellut Erikan biisin 3 kertaa eikä mitään jäänyt mieleen. Onko siinä edes mitään kertosäettä? Euroviisun pitäisi iskeä ja jäädä mieleen ekalla kuuntelulla. Erikan biisi on sellainen, että siihen on vaan ympätty kaikki mahdollinen mistä kuvitellaan viisufanien innostuvan. Tuloksena sillisalaatti. Ihmettelen että Chisu tekee noin laadutonta.

Ketju on lukittu.